![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() 'k wil nu niet op alle slakken zout leggen, maar me dunkt dat er dus 1 dag is zonder onschendbaarheid??
verder was mijn vraag eigenlijk naar een bewijs dat het oordeel van cassatie gaat vallen voor 13 juni, tot nu toe hou ik dat voor een gerucht, enz. mvg, h
#64 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Bij bevestiging door cassatie, zijn de drie vzw's veroordeeld voor medewerking aan een racistische organisatie. Welke schakel leidt dan tot het gevolg dat ze niet meer onder dezelfde naam en met dezelfde mensen naar de verkiezingen kunnen? En waarom stonden de Waalse partijen dan de dag na de uitspraak te jubelen dat ze nu de partijfinanciering van het Vlaams Blok kunnen schrappen? Waarom de financiering schrappen van een partij die na het vonnis geëlimineerd is? |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() WAt men ook probeert door corupte rechters ,of corupte politiek,zoals vandaag weer eens weer bewezen door een Burgemeester van de VLD en een RECHTER.Het vb moet er zijn om ieder mens te beschermen.En dit doen ze
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |