![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ooit op een provinciale weg van Kleef naar Zevenaar van achteren aangereden door iemand die ongeveer 70 reed. Die wagen gooide ons op de andere weghelft waar we weer door een andere wagen werden aangereden. Dankzij de kreukelzone en airbags hebben ik en mijn vrouw het overleefd, bovendien was het een kleine Peugeotkonden Ook de andere chauffeurs konden het navertellen, zij het dat ze wel licht gewond waren.
Wagen was total-loss en we hadden net onze kleine dochter naar een vakantiekamp gebracht. Gelukkig zat dus niet achterin. Was het een Mercedes of 4wd geweest die 100 of meer zou hebben gereden, dan hadden we het niet overleefd. Leuke bijkomstigheid: beide chauffeurs waren ex-klasgenoten die elkaar jaren niet hadden gezien. Met 180 op een andere wagen of boom knallen is echt niet zo leuk. Met dit weer kun je maar beter rustig aan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind dat de omstandigheden op dat moment perfect die hogere snelheid toelieten. Dus, omdat JIJ het "roekeloos" vindt, ben ik een Neanderthal ? Die conclusie getuigt niet echt van intelligentie.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder normaal denkend mens vind jouw 180km/uur roekeloos.
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar is inderdaad zo'n hoge snelheid niet gerechtvaardigd. Wederom, situatie vanavond: Snelweg met 3 rijstroken, dus geen tegenliggers, en bijzonder weinig verkeer (Verjaardag van Jezus weet u wel...). Het weinige verkeer dat er wel was reed op de rechterrijstrook tegen 120-130.
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Voor je mensen voor dommekl**t uitmaakt kan je misschien eerst proberen de DT-regel onder de knie te krijgen.
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Het moge duidelijk zijn dat geldboetes een veel te lichte straf zijn voor verkopers met te veel geld en een persoonlijke advocaat.
Vierendelen d.m.v. 4x4 wagens lijkt mij noodzakelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Had het te laat gezien doordat die voor mij de betonblok pas op het allerlaatste moment uitweek en ik het dus niet kon zien liggen op de weg. Onmiddellijk nadien naar de garage gereden om mijne auto te laten inspecteren op eventuele schade. Gelukkig was dit relatief beperkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Enfin soit ... eigenlijk vind ik dat het moet kunnen om sneller te rijden op de autostrade op bepaalde tijdstippen. Voorwaarde is wel dat er weinig verkeer is en dat het niet nat ligt. Sneeuw en ijzel is natuurlijk volledig uit de boze. Wat me stoort zijn de wegpiraten die zichzelf een air geven alsof de wegen van hen zijn door bijvoorbeeld met knipperende lichten "uit de baan want IK moet passeren" te gaan roepen (allé, visueel dan toch). Daar krijg ik gewoon het schijt van. Er zijn er dan die letterlijk in je gat gaan hangen als je niet snel genoeg opzij bent. 't Spijt me ... maar dan neem ik eerlijk gezegd al mijne tijd om opzij te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat geluk kom je niet aan de 160 km/h, maar aangezien ge "minstens" zei... ![]() Allez, ik hoop voor u dat het op een autosnelweg was ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarjust bijna onderuit gegaan. De Duvel speelt daar ook een rol, maar ik kan zeggen dat de baan zeker glad was.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is nochtans een tijd geweest dat rap rijden gewoon gewoon was. Niemand vond dat uitzonderlijk. Als men naar het zuiden reed aan 180 per uur werd je gewoon naar rechts geknipperd door diegenen die 220 reden.
In diezelfde tijd zat men op café en men rookte, heel 't café was één rooksignaal ... en niemand nam daar aanstoot aan en die ene die dat wel deed ... awel da was ne nerd of zoiets. ... Met andere woorden ... alles is heel relatief natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schieten is gewoon een zeer veilige sport. Maar ik zie djallal gewoon liever met zijn, Jericho (als ik het me goed herinner) dan met zijn mercedes.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat er 'gefist' stond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne naamgenoot doet het niet goed seg.