![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de NMBS heb ik zo direct geen problemen. Met De Lijn wel, ik wacht al jaren op een manier om die eens goed te kloten (ze hebben mij al genoeg gekloot). Chauffeurs uitschelden heeft geen zin want die mensen doen ook maar hun job en zijn zelf de pineut van al de besparingen op personeel en de werkdruk. Dus moet ik de directie pakken waar het pijn doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da'k daar nog ni zelf aan gedacht heb
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon de schaar er een paar keer overhalen. Of een breekmes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dan ook Crazy Harry. Ik ben al 10 keer in mijn leven geëlektrocuteerd geweest op 220. Raar dat ik nog leef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() microgolf 5 seconden
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 januari 2010 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() wie niet?
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 januari 2010 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bedoeling is wel dat de microgolf en het plastiek het nog overleven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleszins, die van De Lijn mogen dat wel. Het is echter niet duidelijk wanneer ze dat mogen: altijd of in bepaalde omstandigheden zoals die treinconducteurs? Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 18 januari 2010 om 17:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is te vinden in electronisch formaat hoor. Maar als je een fysieke copie wil, da's te regelen, die steekt wel ergens in mijn boekenkast.
Mare, voor hen die dit nu pas gaan lezen. Het is serieus gedateerd.
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Je hoeft zelfs je id niet aan een politieagent af te geven heb ik van horen zeggen. Enkel laten zien is voldoende. Niet dat dat veel uithaalt buiten dat ze dan pisnijdig worden natuurlijk en je dus maar beter recht in je schoen kan staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vraag is al zo geladen dat als die aan mij gericht zou geweest zijn, ik er zelfs niet meer zou op antwoorden. Ben je nog in staat van gewoon een vraag te stellen en een gewoon gesprek aan te gaan of is dat ondertussen te hoog gegrepen voor jou?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 18 januari 2010 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Gewoon eruit peuteren, heb ik ook gedaan. Als iemand vraagt waar mijn chip is en of ik een nieuwe pas ga halen zeg ik gewoon dat het niet mijn probleem is dat hunne prul vanzelf kapot gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Heb vorig jaar moeten toegeven omdat ik een briefje van goed gedrag en zeden moest hebben en met mijn oud paspoort was dit blijkbaar niet meer mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() - Wat is de bedoeling daarvan?! - De chip werkt toch, meneer? Wat is dan het probleem? - De volgende keer kan je zo afkomen met alleen een chip! - Eigenlijk wel, ja. - Zie maar dat je direct naar het gemeentehuis gaat om een nieuwe identieitskaart, want de volgende keer geraak je daar niet zomaar mee weg. - Ja, hoor.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |