![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik werkgever zou zijn van een organisatie waar met kinderen wordt gewerkt, dan kwam zo'n kerel er bij mij NIET in, ook al werd hij niet gestraft en ook al kreeg hij geen beroepsverbod en al kwam hij verdorie met een fucking aanbevelingsbrief van de rechter himself. NIET! En je mag mij eens aantonen waar in het arbeidsrecht staat dat ik zo iemand in dienst MOET houden, wanneer ik als werkgever oordeel dat hij door zijn veroordeling niet langer voldoet aan de vereisten van de functie.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik d�*�*r nu van onder de indruk zijn? Paulus? Are you kidding me?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo "redelijk" als die bisschop, die een veroordeelde pedofiel in een nietsvermoedende gemeenschap dropt?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Pff, te lang in de file gestaan percies.
Ik neem de kant van Raf. Die gast mag geen priester meer zijn. Hij is tenslotte veroordeeld. Of daar een straf of beroepsverbod aan te pas komt heeft daar niks mee van doen. Veroordeeld. Schuldig bevonden. Bijkomend, van pedofielen weten we dat ze bijna altijd hervallen. Die metservergelijking dan. ook daar heeft Raf gelijk. Je mag dat niet met een metser vergelijken. Vergelijk het met een bankdirecteur die met zijn pollen in de kas heeft gezeten en veroordeeld is. Ga je die de sleutel van de kluis nog geven. soit, de feiten voor Anna Citaat:
Veroordeeld tot schadevergoeding! Dat wil dus zeggen dat het gerecht spijt had dat ze hem niet zwaarder konden straffen bij gebrek aan bewijs. Laatst gewijzigd door Travis66 : 19 februari 2010 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Een beter voorbeeld voor die metser, geinspireerd op de nieuwe feiten van onze kinderaanrandende pastoor.
Op een zaterdagnacht wordt de bank gekraakt. 20 miljoen weg. Op de surveilancebeelden staat duidelijk de bankdirecteur afgebeeld (die officieel op vaktie was in spanje), die de kluis opendraait en dan beschadigd om het op een overval te doen lijken. Spijtig genoeg kunnen we hem niet zien terwijl hij dat geld vastheeft. En het geld is nergens te vinden. Bankdirecteur beweert dat hij vroeger is teruggekomen omdat hij de kluis wou testen tijdens zijn afwezigheid. Hij beweert ook dat hij in een vlaag van verstandsverbijstering de kluisdeur beschadigde. Hij weet niet meer waarom, maar heeft echt het geld niet gestolen. Dat het al weg was. En dat laatste kunnen ze ook niet bewijzen. Directeur wordt veroordeeld tot het herstellen van de schade van de deur. Maar niet voor de diefstal. Daarvoor krijgt hij opschorting wegens gebrek aan bewijs. Zou je die man nog bankdirecteur maken? Laatst gewijzigd door Travis66 : 19 februari 2010 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het arbeidsrecht verplicht absoluut niet om iemand aan te nemen. Ik snap echt niet waar je je argument op baseert.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ola, die mens werd niet aangenomen, die mens moet volgens Raf (niet volgens de rechter blijkbaar) ontslagen worden en voor ontslag moet je een geldige reden hebben de rechter had het de werkgever hier makkelijk kunnen maken ... maar deed dat uitdrukkelijk niet zomaar onmiddellijk ontslag zou ontaarden in een arbeidsgeschil ... en de wkn zou hier wellicht gelijk krijgen blijkbaar geldt voor jullie ineens het arbeidsrecht niet meer ... omdat het over een pastoor gaat ??? we kunnen mss pastoors ook verbieden van bij de vakbond aan te sluiten ? maar idd als die mens nog niet in dienst was geweest dan is het natuurlijk makkelijker weigeren, maar dat was hier mi het geval niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() edit had je post ervoor nog niet gelezen ... werkelijk ... ik dacht altijd dat men vrijspraak kreeg bij gebrek aan bewijs ... en ik vond dat nogal logisch ook eigenlijk ... ik ben tamelijk geschokt Laatst gewijzigd door Anna List : 20 februari 2010 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Ontslag kan zonder reden, maar dan moet de betrokken wzerknemer zijn opzegtermijn uitdoen (of tenminste het equivalent aan loon uitbetaald krijgen). Onmiddellijk ontslag om dwingende reden (bijv dronken op het werk), daar moet je een (serieuze) reden voor opgeven.
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ ik kan alleen maar vaststellen dat de rechter zijn verantwoordelijkheid niet heeft willen nemen / of vond dat die man gewoon terug aan het werk kon en nog eens : straf opgeschort wegens GEBREK AAN BEWIJZEN ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou bijvoorbeeld eerder kunnen zijn omdat de feiten tien jaar of langer geleden zijn. Dat de rechter denkt dat je ondertussen "braaf" bent geworden en je als dusdanig een kans wil geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien er een gebrek aan bewijzen is is er sowieso geen veroordeling mogelijk en per definitie ook géén straf. Hier gaat het over opschorting v�*n straf. Twee verschillende zaken.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() en gelukkig maar, het was denk ik Travis66 die beweerde dat er opschorting was wegens gebrek aan bewijs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moeten "onze jongens in Afghanistan" geen geestelijk-religieuze begeleiding hebben? 2)In de kerk is't een beetje anders: een priesterwijding blijft geldig en 't is niet de kerk die hem betaalt, maar het Ministerie van Justitie. Alleen de functie en/of standplaats kunnen veranderen en d�*t kunnen Carrefour, een bank of verzekeringsmaatschappij ook naar hartelust doen met hun personeel(maximum 14h van huis weg, in theorie...in theorie) Laatst gewijzigd door filosoof : 23 februari 2010 om 15:18. Reden: typo |
||
![]() |
![]() |