Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2010, 18:03   #61
Figy
Schepen

Figy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
BLijf eens bij de les. Ik heb het niet over het niet betalen van facturen. Ik heb het over de OVERMATIGE AANMANINGSKOSTEN. Niet afwijken, kameraad.
Jij vindt die aanmaningskosten overmatig. Heb je dan liever een deurwaarder? Wees blij dat bedrijven nog de moeite doen om te wachten op hun geld. Het is door laattijdige of geen betalingen dat veel bedrijven op de fles gaan. Daar al eens bij stil gestaan?

Als het van u afhangt moet een bedrijf naar uw pijpen dansen. Klant is misschien wel koning maar geen keizer.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2010, 18:14   #62
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Jij vindt die aanmaningskosten overmatig. Heb je dan liever een deurwaarder? Wees blij dat bedrijven nog de moeite doen om te wachten op hun geld. Het is door laattijdige of geen betalingen dat veel bedrijven op de fles gaan. Daar al eens bij stil gestaan?
we spreken hier over de echt grote jongens. geen bestelling bij de plaatselijke broodjeszaak.

het gaat erom dat vergissen menselijk is, het kan zelfs zijn dat de post zich vergist. het is dan onredelijk om stante pede 10 euro of meer te verlangen, laat staan om onmiddelijk de deurwaarder te sturen of om je op allerlei lijsten te dumpen. dat recht hebben ze niet.
belgacom bvb slaagt er niet eens meer in om een fatsoenlijke factuur op te sturen die klopt. waarom zou ik die mannen een domiciliëring geven?
ik hang nu al elke maand aan den telefoon

als ik iets naar die grote jongens stuur moet het altijd driedubbel aangetekend zijn of ze hebben, uiteraard, niets ontvangen van mij.
maar omgedraaid hoeven zij nix op te sturen (als hun systeem faalt en mij vergeet) en moet ik nadien toch nog ettelijke euro's ophoesten en mij laten behandelen als wanbetaler?

factuur, herinnering en pas als ze een recommandé sturen zouden ze extra kosten mogen aanrekenen waar uiteraard een maximumkost op plakt.
als ge ze dan nog negeert dan kunnen ze wel met deurwaarder en co afkomen

Laatst gewijzigd door 1207 : 4 maart 2010 om 18:15.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2010, 18:15   #63
Figy
Schepen

Figy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij leeft nog in een tijd voor 2000 zekerst ? Zelfs mijn ouders hebben geen vaste lijn meer, maar een GSM.
Je zou je schromelijk kunnen vergissen wat het tijdperk van vaste telefonie betreft. Zeker als je naar je portefeuille kijkt kan dit medium zeer interessant zijn. Dan spreek ik nog niet eens over de stabiliteit.

Citaat:
De klantendienst moet ALTIJD bereikbaar zijn, zelfs als je uitgaande oproepen geblokkeerd worden, wat is dat nu ? Als ik mij niet vergist zijn ze zelfs daartoe verplicht. Je blijft klant, zelfs als je op minimumdiensten wordt geplaatst, dus moeten ze ook hun klantendienst openstellen om problemen op te lossen die zich stellen, hetzij technisch, hetzij administratief of boekhoudkundig.
Een wanbetaler zal denk ik zelf wel weten welk probleem er zich stelt en hoe het op te lossen. Trouwens je doet precies of je in levensgevaar bent als je geen uitgaande lijn hebt of geen internet. Als dat zo is zijn de noodoproepen wel altijd bereikbaar en dat is wettelijk bepaald.

Citaat:
De meeste helpdesks werken niet efficient. Bijna alle helpdesks laten niet eens weten, hoe lang je nog moet wachten.
Geduld is een schone deugd.

En jah een glazen bol hebben ze denk ik niet op een klantendienst.
Oud 4 maart 2010, 18:24   #64
Figy
Schepen

Figy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
het gaat erom dat vergissen menselijk is, het kan zelfs zijn dat de post zich vergist. het is dan onredelijk om stante pede 10 euro of meer te verlangen, laat staan om onmiddelijk de deurwaarder te sturen of om je op allerlei lijsten te dumpen. dat recht hebben ze niet.
belgacom bvb slaagt er niet eens meer in om een fatsoenlijke factuur op te sturen die klopt. waarom zou ik die mannen een domiciliëring geven?
Jah als een factuur niet correct of niet aankomt kan het inderdaad niet dat je nadeel op welk vlak dan ook daarvan ondervindt. Als het vertrouwen niet optimaal is kan ik begrijpen dat je een domiciliëring niet ziet zitten.

Hopelijk zijn de mirakels nog niet de wereld uit en is jouw volgend factuur wel correct.
Oud 4 maart 2010, 18:38   #65
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Wat Doen Om Die Verwijlintresten Te Vermijden ?

Betaal Tijdig Je Facturen !

Laatst gewijzigd door job : 4 maart 2010 om 18:38.
job is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2010, 18:39   #66
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij leeft nog in een tijd voor 2000 zekerst ? Zelfs mijn ouders hebben geen vaste lijn meer, maar een GSM.

De klantendienst moet ALTIJD bereikbaar zijn.
Je kan het draaien of keren gelijk je wilt, met telecom hangt je altijd vast aan de één of andere mastodont...

Telecom klantendiensten..

ik ben akkoord met verwijlinteresten na herhaaldelijke nalatigheid of het negeren van een éérste aanmaning..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 4 maart 2010 om 18:40.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2010, 18:41   #67
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Net gelezen in de gazet.

Ne pipo die zijn factuur bij een container firma niet had betaald, ... na een jaar hebben ze gewoon een container afval in zijn oprit terug gedumpt...

Een deurwaardersexploot is dan nog vriendelijk nietwaar ?
Oud 4 maart 2010, 19:26   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wat een naïviteit hier in deze draad.

Ten eerste, ik beschouw die mastodonten als telenet, belgakom, elektrabel enz. niet als een
firma waar ik 'trouwe' klant ben, want zij beschouwen mij ook zo niet.
Mijn relasie met die firma's is dus louter en puur professioneel.

Ik zorg er voor dat zij mij niet kunnen kloten: ik betaal op tijd, enkel en alleen wat ik moet betalen.

Dat zij dure aanmaningen sturen naar onnozelaars die hun fakturen niet op tijd betalen, vind
ik nog goed van hunnentwege. Ik wens met het betalen van mijn fakturen, niet voor te schieten
voor uilskuikens die niet tijdig betalen.
Is er misschien iemand op dit forum die zo'n voorschotten betaalt voor onaandachtigen, die
niet tijdig hun diesel of benzine betalen aan de naftepomp ? (of is shell, bp, fina, Q8 beter,
sosialer, kommunistischer ... whatever ???) Of kent er iemand een fritkot waar ge
volgende week moogt betalen voor uwe grote met majonaize en een berepoot van vandaag?

Als ze me voorstellen om met domisiliëring te werken, of met een bestendige opdracht, dan doe
ik dat alleen maar als ik er voordeel bij heb (korting) en als ik iet of wat zeker ben dat zij mij niet
gaan bedotten door een te hoge afhouding. (dus nooit bij gsm-abonnement ....)
(op mijn werk hebben ze in het restaurant en de bar zo eens iets gedaan voor de
ambtenaren van de dienst: domisiliëring met volgende voorwaarden: pas
uitvoering x tijd na ontvangst faktuur, en 14 dagen later te betalen dan als je 'gewoon' betaalde.
Waarom deden ze dat? Minder administrasie voor de boekhouding.

Het zou vanwege die firma's natuurlijk beter zijn, mochten ze een aanbod doen in de zin
van: betaal je bij ons twee jaar stipt op tijd, dan krijg je dit of dat voordeel (gratis x minuten bellen
...whatever ..)

(o ja, en voor die ene die beweert dat zijn anti-virus van Norton plots zonder aanvraag herhaald van
zijn rekening afging:
mijn ervaring is licht anders: ik kreeg tijdig een e-mail waar ik kon kiezen: afhaken als klant, hen
alles laten doen, dus ook de afrekening via visa, of ikzelf het online doen en betalen met wat ik
wou, vb. dezelfde visa-kaart als vorig jaar ....)
(ik heb ook nog geen ervaringen met betwiste dinges van visa, maar swat ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2010, 19:37   #69
Figy
Schepen

Figy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Wat Doen Om Die Verwijlintresten Te Vermijden ?

Betaal Tijdig Je Facturen !
Voila. Beter voorkomen dan genezen.
Oud 5 maart 2010, 01:08   #70
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jah als een factuur niet correct of niet aankomt kan het inderdaad niet dat je nadeel op welk vlak dan ook daarvan ondervindt.
maar dat gebeurt vandaag wel hé.
belgacom stuurt een factuur die nergens op slaat, ik hang een week aan den telefoon en ipv een rechtzetting krijg ik x aantal euro verwijlintresten aan mijn broek met nog eens een week telefoonmuziekjes luisteren

tuurlijk moet je correct betalen maar daar gaat het niet om.
als ge een factuur van 50 euro krijgt is het hallucinant dat ze onmiddelijk 7-15euro extra kosten aanrekenen omdat de overschrijving vd bomma mislukt is.

een herinnering volstaat en dan moet ge niet afkomen met zwarte lijsten, waar nauwelijks controle op is, of dreigen met deurwaarders.

dat zijn afperspraktijken
Oud 5 maart 2010, 01:24   #71
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
we spreken hier over de echt grote jongens. geen bestelling bij de plaatselijke broodjeszaak.

als ik iets naar die grote jongens stuur moet het altijd driedubbel aangetekend zijn of ze hebben, uiteraard, niets ontvangen van mij.
maar omgedraaid hoeven zij nix op te sturen (als hun systeem faalt en mij vergeet) en moet ik nadien toch nog ettelijke euro's ophoesten en mij laten behandelen als wanbetaler?

factuur, herinnering en pas als ze een recommandé sturen zouden ze extra kosten mogen aanrekenen waar uiteraard een maximumkost op plakt.
Bij belgacom sturen ze je toch eerst een eerste aanmaning,en indien u dat wil kan u steeds een uitgebreide factuur van uw belminuten,gsm gespreken,nationale en internationale gespreken,0900 nrs enz...tot in detail krijgen,idem voor proximus.
Oud 5 maart 2010, 01:38   #72
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Opnieuw krijg ik een brief van een student in mijn brievenbus.

Zij betaalde haar rekening bij Scarlet (eigendom van BELGACOM) te laat wegens het punt dat ze in de blok zat.

Haar maandelijks abonnement is om en beide 25 Euro.
Voor de eerste aanmaning wordt 7.50 Euro aangerekend (dat is meer dan 300 oude Belgische franken).
Voor de tweede durft met maar eventjes 12 euro aan te rekenen (dat is zo goed als 500 Belgische frank)
Dus voor de maandelijkse factuur van 25 euro zijn er inmiddels 19.50 euro aanmaningskosten. LEEST U HET GOED. Wat een afpersing.

En dat bedrijf is niet het enige. Noem maar alle overheidsbedrijven op een rij Belgacom, Telenet, de Vlaamse watermaatschappij, Electrabel, ...

Mijne heren en dames van de regering.

Is het de bedoeling dat Uw overheidsbedrijven, de mensen, die het al zo moeilijk hebben om de eindjes aan elkaar te knopen en soms door onvoorzichtigheid of noodzaak betalingen uitstellen,
nog wat meer uitmelken met hun verborgen exploitatiesystemen ?

Wanneer gaat U eens per wet stellen dat dergelijke wanpraktijken niet mogelijk zijn ?

En het wordt nog leuker. Als de klant niet betaald, komt zij nog op de PREVENTEL vzw lijst, zogenaamd om hem te berschermen. Maar de klant wordt WEL ONTZEGD van bv een internetabonnement, terwijl men in het Europees parlement een debat heeft gevoerd dat het een RECHT IS op communicatie. Dat niemand de toegang tot het internet ontzegd mag worden.

Het wordt dringend tijd dat U eens bepaalde bedrijven aan de oren trekt, en bepaalde beschermingen per wet laat stellen.
So what? Als ik mijn rekeningen niet betaal met als excuus dat het druk is op mijn werk, heb ik het ook aan mijne rekker, hoor. Enkel toestanden als Preventel zijn inderdaad te makkelijk te misbruiken. En dan nog hebben die hun nut voor mensen met een gat in hun hand. Anders zitten die binnen de kortste keren voor 10 jaar in schuldbemiddeling en mogen ze enkel nog 1 boterham met choco per dag eten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 01:42   #73
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Ik heb van Belgacom reeds een aanmaning gehad voor mijn telefoonfactuur. 9 euro extra kosten. Enkel... ik had geen factuur ontvangen. Klantendienst gebeld (op kosten van het werk ) en de man aan de andere kant was behulpzaam en na wat opzoekwerk kwam hij tot de conclusie dat het een foutje bij hen kon zijn geweest waardoor de postbode mogelijks de brief niet leverde omdat mijn naam en adres wel klopten maar het busnummer ontbrak. Meteen kwijtgescholden. End of story.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 10:28   #74
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik heb van Belgacom reeds een aanmaning gehad voor mijn telefoonfactuur. 9 euro extra kosten. Enkel... ik had geen factuur ontvangen. Klantendienst gebeld (op kosten van het werk ) en de man aan de andere kant was behulpzaam en na wat opzoekwerk kwam hij tot de conclusie dat het een foutje bij hen kon zijn geweest waardoor de postbode mogelijks de brief niet leverde omdat mijn naam en adres wel klopten maar het busnummer ontbrak. Meteen kwijtgescholden. End of story.
Tuurlijk is dat zo. Als ze zien dat er van een misverstand sprake is dan wordt alles rechtgezet. Al die flauwe excuses die ik hier hoor zijn te gek voor worden. Alsof het mogelijk is dat een gedane overschrijving niet toekomt. Kom zeg, een beetje serieus blijven hé.

Tis simpel, wie te laat betaalt weet wat de gevolgen zijn en moet geen excuses zoeken. Bij telenet weet je dat je x aantal euro extra moet betalen bij een te late betaling. Wens je dit niet, dan betaal je maar op tijd. Zo SIMPEL is het.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 12:09   #75
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Bij telenet weet je dat je x aantal euro extra moet betalen bij een te late betaling. Wens je dit niet, dan betaal je maar op tijd. Zo SIMPEL is het.
de sleutelvraag is of ze dat recht hebben om naar eigen goeddunken extra kosten aan te rekenen. is het aangebracht om op een factuur van 40 zomaar eventjes zonder waarschuwing en/of aankondiging 25% bij te tellen? hebben ze het recht om de bewijslast naar eigen goeddunken om te draaien? van mij verwacht men dat ik alles van hen ontvang maar omgedraaid zal elke niet-aangetekende zending naar hen gewoon in de prullenmand verdwijnen (opzeggen contract bvb)

ik persoonlijk denk niet dat telenet en co zich dit soort rechten mogen toeëigenen.
Oud 5 maart 2010, 12:15   #76
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de sleutelvraag is of ze dat recht hebben om naar eigen goeddunken extra kosten aan te rekenen. is het aangebracht om op een factuur van 40 zomaar eventjes zonder waarschuwing en/of aankondiging 25% bij te tellen? hebben ze het recht om de bewijslast naar eigen goeddunken om te draaien? van mij verwacht men dat ik alles van hen ontvang maar omgedraaid zal elke niet-aangetekende zending naar hen gewoon in de prullenmand verdwijnen (opzeggen contract bvb)

ik persoonlijk denk niet dat telenet en co zich dit soort rechten mogen toeëigenen.

Het staat in de algemene voorwaarden die je tekent, dus je bent wel degelijk gewaarschuwd dat er extra kosten komen bij een te late betaling. Als je die voorwaarden tekent moet je je er ook maar aan houden.

Laatst gewijzigd door fox : 5 maart 2010 om 12:17.
Oud 5 maart 2010, 12:33   #77
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
dus je bent wel degelijk gewaarschuwd dat er extra kosten komen bij een te late betaling. Als je die voorwaarden tekent moet je je er ook maar aan houden.
ik heb bij mijn overstap naar belgacom niet eens een contract moeten tekenen, laat staan dat ik een een kopie vd voorwaarden zou hebben. voorwaarden online zijn gevaarlijk omdat ze die 10x per dag kunnen veranderen. klopt niet hé.
Los daarvan, het is niet omdat het in de voorwaarden staat dat ineens alles mag. Het grondwettelijke gelijkheidsprincipe geldt zowel voor belgacom als voor mij dus als zij alles mogen weggooien wat niet aangetekend aankomt waarom zou ik dat dan niet mogen doen mbt facturen allerhande?

Laatst gewijzigd door 1207 : 5 maart 2010 om 12:36.
Oud 5 maart 2010, 13:35   #78
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik heb bij mijn overstap naar belgacom niet eens een contract moeten tekenen, laat staan dat ik een een kopie vd voorwaarden zou hebben. voorwaarden online zijn gevaarlijk omdat ze die 10x per dag kunnen veranderen. klopt niet hé.
Los daarvan, het is niet omdat het in de voorwaarden staat dat ineens alles mag. Het grondwettelijke gelijkheidsprincipe geldt zowel voor belgacom als voor mij dus als zij alles mogen weggooien wat niet aangetekend aankomt waarom zou ik dat dan niet mogen doen mbt facturen allerhande?
Ok, laat ons alle facturen aangetekend zenden omdat wanbetalers graag het smoesje gebruiken dat ze de facturen niet krijgen.

Wel vreemd is dat ze dan wel altijd de volgende factuur krijgen waar aanmaningskosten in staan.
Oud 5 maart 2010, 14:31   #79
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus jij koos ervoor om niet te betalen en wanneer de kosten de pan uitswingde schoot je in actie?

Verstandiger is misschien de klantendienst opbellen als zo een situatie zich voordoet. Het kon ook zijn dat uw factuur vertraging opliep bij de Post, uw schuld is dat zeker niet dan, maar die van Telenet ook niet.

Communicatie tussen beide partijen is dan een must en niet betalen geen slimme zet.
Heb jij al eens geprobeerd met Telenet klantendienst te bellen????

trouwens die facturen kwamen iedere maand rond de 10de aan, dus zeker geen vertraging door de post!!!

Hun aanmaningen met kosten kwamen wel steeds de volgende dag aan; Ik weigerde die kosten te betalen, maar dus kwam dit telkens bij de volgende factuur terecht . Eigenaardig dat ze die bij klacht bij ombudsdienst wel hebben laten vallen!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2010, 14:40   #80
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Telenet facturen staan inderdaad op datum van 1ste van de maand. Deze komen toe op de 4e of 5e. Dus als ze bij u de 10e toekomen moet u misschien wat meer uw brievenbus legen of vragen aan uw postbode waarom ze er zo lang over doen om het te leveren.

Verder komt uw aanmaning slechts toe bij de volgende afrekening, dus als u betaalt voor het einde van de maand zal je geen enkel probleem hebben. Ik heb ooit 1 keer vergeten te betalen en dan kwam die aanmaning toe met de volgende afrekening. Je denkt toch niet dat ze bij Telenet zo dom zijn om een aanmaing te versturen op de vervaldag als ze 2 weken erna toch weer een aanrekening zullen versturen?

En domiciliering werkt er WEL perfect. Sinds mijn vergeetachtigheid heb ik dat gewoon op domiciliering gezet en alles wordt netjes afgehouden. Uiteraard! Denk je nu echt dat een bedrijf als telenet het zich kan permitteren om een boeltje te maken van domiciliering?

Dus ja, betaal op tijd of laat alles domicilieren en je hebt GEEN problemen. Als dat al teveel gevraagd is moet je maar op de blaren zitten en niet komen janken. Als telenet geen hoge aanmaningskosten zou aanreken zouden al die klagers gewoonweg nooit meer op tijd betalen. Dus ze hebben groot gelijk
Klopt niet! bij mij was de factuur altijd betaald voor het einde van de maand en toch waren er steeds aanmaningskosten .Ik heb verschillende keren gevraagd om die facturen vroeger te verzenden, maar geen resultaat!

en ik was zeker niet de enige, want ooit kreeg ik in mijn omslag nog een factuur van iemand anders, dus.....

Als je de klantendienst belt, krijg je altijd andere personen aan de lijn en iedereen geeft verschillende cijfers. Waarom laten ze niet dezelfde dossiers door dezelfde personen opvolgen???

In ieder geval , bij mij hebben ze uiteindelijk mijn berekening aangenomen ( zonder aanmaningskosten) en hebben ze terugbetaald wat ik voorgerekend had;

Dit is zeker vijf jaar geleden en heel de discussie kwam er naar aanleiding van het feit dat ik mijn nummer niet mocht meenemen naar Belgacom omdat ik zgz nog schulden had bij hen, wat echter niet klopte , want zij moesten aan mij terugbetalen!!
Bovendien had ik een domiciliëring gegeven bij de aanvang, stond ook op mijn facturen vermeld dat de som van mijn bankrekening zou gaan, maar er werd nooit afgehaald, dus ben ik beginnen betalen, wat misschien niet de juiste methode was, maar ik zag anders de rekening te hoog oplopen.

Laatst gewijzigd door omaplop : 5 maart 2010 om 14:44.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be