![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt die Brusselse koppel die niet naar Vlaanderen kan komen wonen? Toch niet normaal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VLD zit in de federale regering maar niet in de Vlaamse...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 5 maart 2010 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 5 maart 2010 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) Er werden eerder ook 2 Nederlandstalige koppels geweigerd. 2) De krant vergat te melden dat het grond -en pandendecreet enkel van toepassing is in woonuitbreidingsgebieden van 69 gemeenten. (met andere woorden een beperkt aantal gronden in een beperkt aantal gemeenten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom niet normaal? het gaat hier over maar 69 Vlaamse gemeentes (op de 308), waar er op bepaalde stukken grond deze maatregel geldt. ze kunnen dus makkelijk naar Vlaanderen komen wonen hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast die Franse naam zal het ook wel een rol spelen dat de uitbaters homo zijn. Vraag maar eens aan Filip De Winter wat hij van homo's denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat ook ik uiteraard elke sluiting van een werkverschaffende fabriek erg jammer vind. Zou het niet kunnen dat de loonkosten in België dermate hoog zijn dat jullie een beetje kwetsbaar zijn op dat vlak ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien een beetje minder op de man spelen en je wat meer op het onderwerp focussen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ik weet waar u het over hebt, Everytime, maar ik kijk zò weinig televisie dat ik van dergelijke programma's geen last heb. Als u bedoelt dat TV-pulp overal bestaat, hebt u echter volkomen gelijk. Al is de ene pulp wat beter gemaakt dan de andere, wellicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grond- en pandendecreet is in HEEL Vlaanderen van toepassing, beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik die gasten was zei ik het Gemeentebestuur dat het de pot op kan.
Ik zou nog een Menukaart in het Frans buitenhangen. Wat denken die flaminganten wel zeg. Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 maart 2010 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |