Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Is "hypocriet" een scheldwoord?
Ja 14 40,00%
Nee 21 60,00%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 17 maart 2010, 12:42   #61
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ach, die Aalstenaars, ze hebben al zo weinig om trots op te zijn. Elk jaar 3 dagen poepeloerezat op de markt staan met valse tetten dat is daar het hoogtepunt van het jaar.

Nee, Dendermonde dan, met zijn Ros waar de ganse wereld komt naar kijken, in mei is het weer zover. De derde keer in mijn leven dat ik Het Ros zal zien.
Ik pink alvast een traantje weg.
En die van Olsjt kunnen hun jaloezie wegdrinken met hun lokale dendervocht.
Een waarheid als een vette koe....zonder dat dier te beledigen natuurlijk. Niet voor niets zingen we "Oilstj, goi stad van men kloeiten"
Dendervocht....Safir, Zeeberg, De Blieck....allemaal verleden tijd...
lantjes is offline  
Oud 17 maart 2010, 12:46   #62
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Toen ik om tekst en uitleg vroeg aan de desbetreffende moderator, kreeg ik dit:
Op mijn vraag wie dan degene is die bepaalt of de persoon aan wie de aanval zou zijn gericht er wel of niet aanstoot aan neemt, heb ik tot op heden géén antwoord mogen vernemen.
Het antwoord daarop is nochtans simpel. Indien iemand een persoonlijke aanval citeert en er op reageert zonder het bericht te melden, dan is het duidelijk dat hij of zij er geen aanstoot aan neemt en/of de zaak liever anders oplost.

Citaat:
Kortom, mensen die zelf grootmoedig het nodige over hun kant laten gaan, kunnen dus gestraft worden worden als ze een kleinzielig iemand met lange tenen tegenkomen in het debat. Sommige mensen maken er bijkans een sport van om als ze in een discussie in het nauw gedreven worden de tegenstander snel wat strafpunten aan te smeren, door op alle slakken zout te leggen, zodat die zich gedeisd moet houden of zelfs een ban krijgt. En dat vind ik dus de gluiperigheid en hypocrisie ten voeten uit.
Iedereen loopt de kans gestraft te worden voor persoonlijke aanvallen of schelden. Wij vragen dan ook uitdrukkelijk om dit niet te doen. Dit getuigt ook niet echt van een volwassen manier van discussiëren. En zoals ik in een andere post al zei: wij zijn vanzelfsprekend strenger voor mensen die vaak berichten van anderen rapporteren aangezien we ervan uitgaan dat zij het forumreglement dan uiteraard zelf strikt naleven.
Akira is offline  
Oud 17 maart 2010, 12:48   #63
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

En nu gaat er een slotje op de draad. Dit subforum dient niet voor dergelijke discussies en al helemaal niet voor persoonlijke vetes uit te vechten. Gelieve die vetes dan ook niet in andere draden verder te zetten of er volgen strafpunten.
Akira is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be