![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() als bart dewever het niet red verschijnt er een vlaamse deus ex machina jezus op het toneel
![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 27 juni 2010 om 23:52. |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kiezer was niet de kop van Leterme beu. Maar wel zijn been. Leterme had beloofd om dat been stijf te houden, zolang dat het nodig was. En dat heeft hij duidelijk niet gedaan. Vergeet ook niet dat zelfs in West-Vlaanderen de nva de grootste partij geworden is. Ik vermoed dan ook dan het relatieve succes van Leterme in WVl eigenlijk een reflex is van "aan een van ons zullen ze niet raken". Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BDW zal de geschiedenis ingaan als de man die het Vlaamse onafhankelijkheidsstreven definitief begraven heeft.
Eindelijk was er dan eens een separatistische partij in VL die marktleider werd en niets met die stemmen kon aanvangen zodat de VL beseften dat separatisme ook de verkeerde weg was. |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik iets gemist? Was N-VA aan zet? Seffens Bart bellen, dit kan echt niet meer.
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks ook je boterhammekes opeten hé.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De indruk die jij hebt zal me dus echt een worst wezen.
Pas donderdag worden partijvoorzitters uitgenodigd door de informateur. Bart heeft ook de onhebbelijke gewoonte (voor sommigen toch) dat hij niets lekt naar de media.
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Els Centurio Bart nu met lege handen naar huis komt zal Centurio Bart de geschiedenis ingaan als de man die het rapst terug door de kiezer is afgevoerd van heel de Belgische geschiedenis. Hoop jij dus maar dat Elio van goede wil is. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Wellicht niets en zeker als hij naar buiten zal komen met lege handen. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verkiezingen liggen amper 14 dagen achter ons en jij slaat al in paniek. Ik heb ook geen glazen bol, ik weet ook niet of Bart zal slagen in zijn INFORMATIEOPDRACHT (meer is het niet), ik weet ook niet of Bart het pad zal kunnen effenen. Wat ik wel weet is dat Bart momenteel een zeer goede methode gebruikt, absolute mediastilte, het is lang geleden dat de bespreking gevoerd werden waar ze gevoerd moesten worden. Getuige hiervan de favoriete frituur van Bart. Voor deze week zijn ze (de media) nog aan het onderhandelen met de kapper, de slager en de bakker van Bart.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eindresultaat telt. En de mensen hebben heus wel door dat zelfs Bart 11 jaar geklungel (Verhofstadt I, II en III inbegrepen) niet op één twee drie kan oplossen. De mensen zien in dat het Bart menens is en dat is hetgeen dat telt. En even op je honger blijven zitten doet de spijs nadien nog beter smaken.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk trekt Bart die lijn ook door. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Op basis van wat je hierboven bralt, lijkt dat bij jou amper 10% te zijn
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Bart is een informateur, en kan dus niet mislukken. de formateur is degene die kan mislukken.
nb. ik ben geen nva kiezer. maar zoals het nu loopt zit de wever nog steeds uit de wind. alleen de formateur zal de wind vangen. als di roupo zo gek is om formateur te worden, dan is bart zijn bedje weeral gemaakt |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door de franstalige onderhandelaars in de Letherme-periode. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 juni 2010 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Hebben die dan ook zoveel kiezers gewonnen? Ik dacht het niet. 3 jaar prima gewerkt van de NVA
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |