![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dikke 2.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iets dat bij Vlamingen alleszins niet het geval is. Daar komt de perceptie overeen met de realiteit.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Iedereen kan zijn homofobie gehalte testen:
Doe de Homofobiemeter! Suggestieve vragen, goede manipulatie-test. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Kijk, er bestaat niet zoiets als "homorechten". Dat zouden immers exclusieve rechten zijn, en daar ben ik radicaal tegen. Er zijn alleen universele - of universeel bedoelde - rechten (de zogenaamde mensenrechten) en gewone rechten die per natie verschillend kunnen zijn. Men kan van deze rechten genieten of men kan ervan verstoken zijn. Zo kan het voorkomen dat homoseksuelen bepaalde rechten niet genieten, terwijl heteroseksuelen deze wel genieten. In dat geval zou men kunnen spreken van discriminatie. Maar deze discriminatie maakt van de betrokken rechten niet opeens "homorechten".
Bovendien kan discriminatie geoorloofd zijn. De discussie over wel of geen adoptie door homokoppels mag dan ook niet zuiver gevoerd worden op basis van abstracte principes als "gelijke rechten", te meer daar er een derde partij bij betrokken is en men net zo goed kan betogen dat ieder kind een gelijk recht heeft op een vader- en een moederfiguur, naar analogie met de natuurlijke gang van zaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Was er ook geen studie die bewees dat 10% van de homo's hetero's in de cel willen steken en hun rechten afpakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Overigens sluit ik mij aan bij de forummers die al geopperd hebben dat dit percentage grotendeels te wijten valt aan ''biculturele Nederlanders'', die nog zijn blijven steken in de Middeleeuwen. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 juli 2010 om 21:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel jammer dat ik vergeleken wordt met EO-wacko Arie Boomsma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht eerder aan Andries Knevel.
![]()
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar ernstig een vrij primitieve test. Waar komt die Arie Boomsma vandaan trouwens? Het enige voorbeeld?
![]()
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verwondert mij niet.
![]() |
![]() |