![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Een moeilijke tekst vol racisme is nog altijd racisme.
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hele ideologie is gebasseerd op de gedachte dat het sterkste DNA moet verderbestaan, terwijl het zwakkere moet "uitgezuiverd" worden. De grootste aanhanger van deze ideologie uit de geschiedenis was niemand minder dan Adolf Hitler himself. Zo weet iedereen ook op welke frequentie Volksstormer zit. Dat Volsstormer op dit forum zulke uiterst-radicale ideologieën uit, verbaast mij niet veel meer. Maar waar ik wel van geschrokken ben, is het feit dat de meeste zelfverklaarde "rechtse" forumleden hem compleet niet (durven) tegenspreken. Integendeel ze geven Volksstormer nog schouderklopjes. Dit doet je toch nadenken over de zogezegde "goedaardigheid" van extreem-rechts. Niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Al deze mensen moeten dus "uitgefilterd" worden? Leuk om te weten dat je Hitler's theorie steunt. Stem wel niet op het Vlaams Blok, want die beweren de zwakkeren uit de maatschappij te willen steunen of heb ik dat verkeerd begrepen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
en zo poeslief voor gehandicapten... jeezes, melig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
onnozel kind
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
indien dit mechanisme ondergraven wordt, zal de soort in kwestie verzwakken, verdebieliseren en uiteindelijk verdwijnen of ten prooi vallen aan andere, meer succesrijke soorten. dit is de wet van de natuur. hoe de mens daarover denkt maakt voor de natuur niet zoveel uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ondertussen zit half het forum hier wel te voortdurend jammeren dat ze toch zoveel belastingen moeten afdragen aan 'het profitariaat'. en inderdaad, de sociale kost voor gehandicapten, invaliden, mongolen, langdurig ziekelijken, debielen, achterlijken, criminelen, luierikken, psychoten, schizofrenen, depressieven etc. zal enkel nog stijgen in de toekomst. waarom? omdat een groot deel van deze vormen van onaangepastheid genetisch (mede)bepaald is. hun oplossing voor het probleem? schaf de sociale zekerheid af. m.a.w hun oplossing is om deze mensen tot armoede te veroordelen. maar owee als je over eugenetica begint hoor. dan ben je een nazi. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen zoals U zouden eens zelf in een rolstoel moeten terechtkomen ofzo... Nooit of nooit mag onze maatschappij in de handen van mensen zoals U vallen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan durf je moslims achterlijke extremisten noemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben volstrekt tegen sociaal-darwinisme, omdat het 'overleven' in de natuur gebaseerd is op soorten en niet op individuën. Inwendige rangorde is niettemin van zéér groot belang: 'erfelijk belasten' dienen hun plaats te kennen - dus niet in de 'hoogste regionen' - maar uitroeiing zou een grove leugen zijn! (Alleen gevaarlijk psychopaten komen daarvoor in aanmerking.)
![]() |
![]() |
#75 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U geeft zelf toe dat U achter etnische zuiveringen en biologische selectie staat. Dat zegt voor mij genoeg. Alles wat u voor de rest te zeggen, hebt heeft voor mij geen belang meer. De ideologie van U, Mitgard en Cynicus zijn in mijn ogen verderfelijk. Wat ik nog steeds niet begrijpen kan, is hoe iemand in zulke onzin kan geloven? Versta me niet verkeerd : Ik haat jullie niet, ik haat niemand. Maar jullie ideeën zijn uiterst angstaanjagend. Hebben jullie dan geen enkel gevoel of zijn emoties in jullie ogen een zwakheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
dat meen ik. ik ben ook volstrekt oneens met cynicus. mensen moeten niet aan hun lot overgelaten worden maar geholpen. ik wil enkel in de toekomst 'problematische gevallen' voorkomen indien mogelijk door eugenetica. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat is er erg aan het streven naar een betere wereld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() U schermt met het beeld van de Grote Boze Vijand, maar u spreekt niet over de islamisering van de massa's uit de Derde Wereld, een explosief proletariaat, en het feit dat linkse partijen als nuttige idioten fungeren van dat nieuwe (vreemdelingen)proletariaat!
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ik wil Mitgard of Cynicus niet veroordelen, maar ik denk dat bepaalde dingen iets te scherp gesteld worden.
Ik hekel alleen het dwangmatige gelijkheidsstreven en de ongezonde gerichtheid op alles wat 'zwak' wordt geacht, wat niets met 'uitroeiing' te maken heeft. Zolang iedereen zijn plaats kent, is er immers geen probleem! ![]()