Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2004, 14:45   #61
Godefroy de Bouillon
Vreemdeling

Godefroy de Bouillon's schermafbeelding

Standaard

Een moeilijke tekst vol racisme is nog altijd racisme.
Oud 27 mei 2004, 15:06   #62
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godefroy de Bouillon
Het gaat zelfs veel verder dan racisme. Volksstormer promoot een olligarchie, waar slechts een handvol mensen alle macht en vrijheden hebben. Hij promoot ook de discriminatie van de biologisch "zwakkeren" uit de eigen bevolking en natuurlijk zijn alle niet-europese vreemdelingen automatisch "zwakkeren".
De hele ideologie is gebasseerd op de gedachte dat het sterkste DNA moet verderbestaan, terwijl het zwakkere moet "uitgezuiverd" worden. De grootste aanhanger van deze ideologie uit de geschiedenis was niemand minder dan Adolf Hitler himself.
Zo weet iedereen ook op welke frequentie Volksstormer zit.

Dat Volsstormer op dit forum zulke uiterst-radicale ideologieën uit, verbaast mij niet veel meer. Maar waar ik wel van geschrokken ben, is het feit dat de meeste zelfverklaarde "rechtse" forumleden hem compleet niet (durven) tegenspreken. Integendeel ze geven Volksstormer nog schouderklopjes.

Dit doet je toch nadenken over de zogezegde "goedaardigheid" van extreem-rechts. Niet?
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 15:11   #63
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het sterkste DNA moet verderbestaan, terwijl het zwakkere moet "uitgezuiverd" worden
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 15:18   #64
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
De hele ideologie is gebasseerd op de gedachte dat het sterkste DNA moet verderbestaan, terwijl het zwakkere moet "uitgezuiverd" worden
dit is geen optie, maar een noodzaak voor het overleven van de mensheid.
Dus mensen die een "niet-perfect" erfelijk-gen dragen, mogen dus geen kinderen krijgen? Dus mensen met dyslexie, mensen met ADHD, mensen die op latere leeftijd kanker kunnen krijgen, mensen die een gen van een erfelijke ziekte dragen, mensen met allergieën, mensen met een lager dan gemiddeld IQ (misschien ook mensen met een te hoog IQ), ...enzovoort enzoverder
Al deze mensen moeten dus "uitgefilterd" worden?

Leuk om te weten dat je Hitler's theorie steunt. Stem wel niet op het Vlaams Blok, want die beweren de zwakkeren uit de maatschappij te willen steunen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Oud 27 mei 2004, 15:35   #65
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus mensen die een "niet-perfect" erfelijk-gen dragen, mogen dus geen kinderen krijgen?
het zou beter zijn van niet nee.
Citaat:
Stem wel niet op het Vlaams Blok, want die beweren de zwakkeren uit de maatschappij te willen steunen of heb ik dat verkeerd begrepen?
het VB wil electoraal scoren.
en zo poeslief voor gehandicapten...
jeezes, melig
Oud 27 mei 2004, 15:44   #66
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dus mensen die een "niet-perfect" erfelijk-gen dragen, mogen dus geen kinderen krijgen?
het zou beter zijn van niet nee.
Citaat:
Stem wel niet op het Vlaams Blok, want die beweren de zwakkeren uit de maatschappij te willen steunen of heb ik dat verkeerd begrepen?
jeezes, melig :roll:
Ben jij zeker dat je zelf perfect in orde bent ?
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 15:51   #67
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
jeezes, melig
mitgard, dat ook verstandelijk gehandicapten een plaatske hebben in onze maatschappij bewijzen uw postings keer op keer.

onnozel kind
Oud 27 mei 2004, 16:55   #68
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
het sterkste DNA moet verderbestaan, terwijl het zwakkere moet "uitgezuiverd" worden
dit proces, ook wel bekend als natuurlijke selectie, is de motor van alle opwaartse biologische evolutie.
indien dit mechanisme ondergraven wordt, zal de soort in kwestie verzwakken, verdebieliseren en uiteindelijk verdwijnen of ten prooi vallen aan andere, meer succesrijke soorten.

dit is de wet van de natuur.
hoe de mens daarover denkt maakt voor de natuur niet zoveel uit.
Oud 27 mei 2004, 17:24   #69
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
dit proces, ook wel bekend als natuurlijke selectie, is de motor van alle opwaartse biologische evolutie.
indien dit mechanisme ondergraven wordt, zal de soort in kwestie verzwakken, verdebieliseren en uiteindelijk verdwijnen of ten prooi vallen aan andere, meer succesrijke soorten.

We hebben een ruime marge op debilisering, het duurt een tijdje eer we op het niveau van de chimpansee zakken.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 17:34   #70
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:

We hebben een ruime marge op debilisering, het duurt een tijdje eer we op het niveau van de chimpansee zakken.
welja feuniks, lach er maar mee.
ondertussen zit half het forum hier wel te voortdurend jammeren dat ze toch zoveel belastingen moeten afdragen aan 'het profitariaat'.
en inderdaad, de sociale kost voor gehandicapten, invaliden, mongolen, langdurig ziekelijken, debielen, achterlijken, criminelen, luierikken, psychoten, schizofrenen, depressieven etc. zal enkel nog stijgen in de toekomst.
waarom?
omdat een groot deel van deze vormen van onaangepastheid genetisch (mede)bepaald is.
hun oplossing voor het probleem? schaf de sociale zekerheid af.
m.a.w hun oplossing is om deze mensen tot armoede te veroordelen.
maar owee als je over eugenetica begint hoor. dan ben je een nazi.
Oud 27 mei 2004, 19:50   #71
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix

welja feuniks, lach er maar mee.
ondertussen zit half het forum hier wel te voortdurend jammeren dat ze toch zoveel belastingen moeten afdragen aan 'het profitariaat'.
en inderdaad, de sociale kost voor gehandicapten, invaliden, mongolen, langdurig ziekelijken, debielen, achterlijken, criminelen, luierikken, psychoten, schizofrenen, depressieven etc. zal enkel nog stijgen in de toekomst.
waarom?
omdat een groot deel van deze vormen van onaangepastheid genetisch (mede)bepaald is.
hun oplossing voor het probleem? schaf de sociale zekerheid af.
m.a.w hun oplossing is om deze mensen tot armoede te veroordelen.
Om meer natuurlijke selectie te bekomen en tegelijkertijd ook iets te doen aan het probleem van de overbevolking, zou de legalisatie van een zelfmoordpil soulaas kunnen brengen. Op die manier krijgen mensen die om welke reden dan ook het leven niet meer zien zitten, de kans om zichzelf op een humanitaire manier te verlossen uit hun ellendig leven. Verder is een goede euthanasiewet ook aangewezen (enkel euthanasie op vraag van de patiënt) om de kosten van de vergrijzing betaalbaar te houden. Tijdens hun laatste levensmaanden kosten terminale patiënten immers het meest aan de sociale zekerheid. Ook abortus van gehandicapte foetussen of foetussen waarvan vast staat dat ze een zware erfelijke ziekte zullen hebben, moet worden aangemoedigd.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 19:58   #72
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Om meer natuurlijke selectie te bekomen en tegelijkertijd ook iets te doen aan het probleem van de overbevolking, zou de legalisatie van een zelfmoordpil soulaas kunnen brengen. Op die manier krijgen mensen die om welke reden dan ook het leven niet meer zien zitten, de kans om zichzelf op een humanitaire manier te verlossen uit hun ellendig leven. Verder is een goede euthanasiewet ook aangewezen (enkel euthanasie op vraag van de patiënt) om de kosten van de vergrijzing betaalbaar te houden. Tijdens hun laatste levensmaanden kosten terminale patiënten immers het meest aan de sociale zekerheid. Ook abortus van gehandicapte foetussen of foetussen waarvan vast staat dat ze een zware erfelijke ziekte zullen hebben, moet worden aangemoedigd.
3 woorden : U bent ziek!

Mensen zoals U zouden eens zelf in een rolstoel moeten terechtkomen ofzo... Nooit of nooit mag onze maatschappij in de handen van mensen zoals U vallen!
Oud 27 mei 2004, 20:02   #73
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, je zit toch niet ver van Adolf Hitler's ideologie af op dat vlak...
En dan durf je moslims achterlijke extremisten noemen!
Oud 27 mei 2004, 20:23   #74
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Ik wil daar toch nog aan toevoegen dat bij sociaal levende soorten orde, rangorde van belang is. Het 'aantal' van de (begaafde) leiders is van minder belang, omdat de macht slechts aan enkelen toekomt. (Biologisch-culturele volksgezondheid is noodzakelijk om bijv. despoten terug te fluiten en als 'moederschoot' voor nieuwe leiders, nieuwe elites.)
In de natuur is geen vaste rangorde en leiders kunnen elk moment verdreven of vermoord worden. De "wet van de sterkste" is hetzelfde als Anarchie en veranderd de wereld in een chaos. Iedereen waant zichzelf immers als "sterkste".
Ik denk dat je misschien beter naar Afganistan verhuist, daar is het uitgangspunt bij de meesten nog steeds de wet van de sterksten.
Ik pleit voor sociale orde en circulatie van de elites. De elite moet steeds de verdienste, het leiderschap en de bekwaamheid belonen, die zich manifesteert onder de volksgenoten. Hetzelfde principe vindt men - symbolisch, maar maatschappelijk irrelevant - terug in het verheffen tot de adelstand.

Ik ben volstrekt tegen sociaal-darwinisme, omdat het 'overleven' in de natuur gebaseerd is op soorten en niet op individuën. Inwendige rangorde is niettemin van zéér groot belang: 'erfelijk belasten' dienen hun plaats te kennen - dus niet in de 'hoogste regionen' - maar uitroeiing zou een grove leugen zijn! (Alleen gevaarlijk psychopaten komen daarvoor in aanmerking.)
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 20:31   #75
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godefroy de Bouillon
Het gaat zelfs veel verder dan racisme. Volksstormer promoot een olligarchie, waar slechts een handvol mensen alle macht en vrijheden hebben. Hij promoot ook de discriminatie van de biologisch "zwakkeren" uit de eigen bevolking en natuurlijk zijn alle niet-europese vreemdelingen automatisch "zwakkeren".
De hele ideologie is gebasseerd op de gedachte dat het sterkste DNA moet verderbestaan, terwijl het zwakkere moet "uitgezuiverd" worden. De grootste aanhanger van deze ideologie uit de geschiedenis was niemand minder dan Adolf Hitler himself.
Zo weet iedereen ook op welke frequentie Volksstormer zit.

Dat Volsstormer op dit forum zulke uiterst-radicale ideologieën uit, verbaast mij niet veel meer. Maar waar ik wel van geschrokken ben, is het feit dat de meeste zelfverklaarde "rechtse" forumleden hem compleet niet (durven) tegenspreken. Integendeel ze geven Volksstormer nog schouderklopjes.

Dit doet je toch nadenken over de zogezegde "goedaardigheid" van extreem-rechts. Niet?
U kunt niet nuanceren, en leest dingen die er niet staan!
Oud 27 mei 2004, 21:31   #76
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik lees wat er staat en redeneer verder. Uw logica ontaard alleen maar in dood en verderf. Misschien is wat Mitgard en Cynicus hier posten nog erger, maar dat maakt mij niet veel uit. Of je nu 2 mensen dood schiet of je schiet er 20 dood, je bent niet minder moordenaar.

U geeft zelf toe dat U achter etnische zuiveringen en biologische selectie staat. Dat zegt voor mij genoeg. Alles wat u voor de rest te zeggen, hebt heeft voor mij geen belang meer. De ideologie van U, Mitgard en Cynicus zijn in mijn ogen verderfelijk.

Wat ik nog steeds niet begrijpen kan, is hoe iemand in zulke onzin kan geloven? Versta me niet verkeerd : Ik haat jullie niet, ik haat niemand. Maar jullie ideeën zijn uiterst angstaanjagend. Hebben jullie dan geen enkel gevoel of zijn emoties in jullie ogen een zwakheid?
Oud 27 mei 2004, 22:02   #77
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Tja, je zit toch niet ver van Adolf Hitler's ideologie af op dat vlak...
En dan durf je moslims achterlijke extremisten noemen!
neen, ik heb het goed voor.
dat meen ik.
ik ben ook volstrekt oneens met cynicus.
mensen moeten niet aan hun lot overgelaten worden maar geholpen.
ik wil enkel in de toekomst 'problematische gevallen' voorkomen indien mogelijk door eugenetica.
Oud 27 mei 2004, 22:14   #78
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw logica ontaard alleen maar in dood en verderf.
neen, zwakke genen laten verspreiden en vermenigvuldigen ontaard in dood en verderf. immers, ooit zal de sociale kost zo hoog worden dat we deze mensen (die afhankelijk zijn van SZ) niet meer kunnen verzorgen en zullen zij sterven.

en wat is er erg aan het streven naar een betere wereld?
Oud 27 mei 2004, 22:26   #79
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik lees wat er staat en redeneer verder. Uw logica ontaard alleen maar in dood en verderf. Misschien is wat Mitgard en Cynicus hier posten nog erger, maar dat maakt mij niet veel uit. Of je nu 2 mensen dood schiet of je schiet er 20 dood, je bent niet minder moordenaar.

U geeft zelf toe dat U achter etnische zuiveringen en biologische selectie staat. Dat zegt voor mij genoeg. Alles wat u voor de rest te zeggen, hebt heeft voor mij geen belang meer. De ideologie van U, Mitgard en Cynicus zijn in mijn ogen verderfelijk.
Ik heb NIET over 'biologische selectie' gesproken, maar over 'biologische en culturele (volks)gezondheid', wat etno-culturele homogeniteit betekent, en selectie op grond van o.a. verdienste, bekwaamheid, leidersgave!

Citaat:
Wat ik nog steeds niet begrijpen kan, is hoe iemand in zulke onzin kan geloven? Versta me niet verkeerd: Ik haat jullie niet, ik haat niemand. Maar jullie ideeën zijn uiterst angstaanjagend. Hebben jullie dan geen enkel gevoel of zijn emoties in jullie ogen een zwakheid?
Weerleg die vermeende onzin dan gewoon!

U schermt met het beeld van de Grote Boze Vijand, maar u spreekt niet over de islamisering van de massa's uit de Derde Wereld, een explosief proletariaat, en het feit dat linkse partijen als nuttige idioten fungeren van dat nieuwe (vreemdelingen)proletariaat!
Oud 27 mei 2004, 22:40   #80
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Ik wil Mitgard of Cynicus niet veroordelen, maar ik denk dat bepaalde dingen iets te scherp gesteld worden.

Ik hekel alleen het dwangmatige gelijkheidsstreven en de ongezonde gerichtheid op alles wat 'zwak' wordt geacht, wat niets met 'uitroeiing' te maken heeft.

Zolang iedereen zijn plaats kent, is er immers geen probleem!
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be