![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Er staat : "In navolging van de VLD bezondigt dus ook de BUB aan schriftvervalsing en oplichting"
Deze beschuldiging is onjuist.
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook te licht bevonden. Ik zeg niet dat het zo is, maar Bert Yoghurt zou zich even goed kunnen uitgeven als iemand die zogezegd een grap wou uithalen. Dat is creatief gevonden. Dus tot Telenet de resultaten geeft, is die mail afkomstig van "Bert"...
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik alles zo lees, denk ik niet dat het de bedoeling van de grappenmaker was dat dit alles zo uit de hand gelopen is. Voor mij is de hoofdschuldige Bart De Wever, die ons in de pers en op zijn website beschuldigt van schriftvervalsing, hoewel hij goed weet dat dit een leugen is. Dit kán dan ook niet zonder gevolg blijven.
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als de maskers nog niet waren afgevallen, dan zijn ze dat nu zeker! ![]()
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zolang die grappenmaker niet gevonden is (IP adres) hou ik het op het laatste.
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De mail komt van het mailadres van Bruno, bevat enkele opmerkelijke paralellen met het voorgaande gedrag dat Bruno tentoongespreid heeft op het CD&V-forum en op dit forum (waarbij zijn valse nicks zelfs met elkaar beginnen te praten)... Hoe kon De Wever dan weten dat deze mail nep is? Niet te snel met dure woorden gooien hé. Ik herinner me een vroeger "grapje", waarin schalkse Bob de Duitse voorstellingstekst van de N-VA-site integraal hier had gepost, maar de functie van Geert Bourgeois veranderd van "Vorsitzender" in "Führer". Dat was allemaal heel leuk en aardig en hij wilde in geen geval horen dat dit in feite schriftvervalsing was, zelfs nadat het was aangetoond... |
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb van in het begin gezegd dat het het een grap was, en dat de tekst niet echt was. Wat doet Bart de Wever? Hij publiceert stukken uit een vervalste mail, rijkelijk voorzien van commentaar op zijn site, en laat ze lezen aan miljoenen Vlaamse gezinnen, en geeft nóg niet toe dat de mail vals was. |
||
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort kunnen jullie samen met de N-VA'ers jullie ijzeren bollen opblinken in Dendermonde, Lantin, of Leuven-Centraal.........
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mr. Y. kan inderdaad vanop een andere computer een berichtje sturen. Dat is in Leuven nu eenmaal niet moeilijk: er zijn genoeg internetkroegen, genoeg computers bij de KUL. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dagen nadat het bedrog was uitgekomen, werd er gezegd dat het om te lachen was en we niet zo moesten klagen. |
||
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zullen wij nu wel doen met N-VA. Al maken die zichzelf meestal ook niet zo populair...
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
Minister
|
![]() Citaat: