![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 18 september 2010 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb een goed voorstel. We zullen eerst onafhankelijk worden, daarna zullen we terug wat middelen hebben om die sukkelaars wat bij te treden.
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het zo pathetisch dat buigen naar wie boven je staat en stampen naar beneden. Doen alsof de sociale ladder onderaan vol is en er een paar moeten afgestampt worden die nog lager staan dan jijzelf omdat je weigert te kijken naar wat er aan de top van onze samenleving gebeurt waar de échte massale fraude plaatsvindt, waar je portemonnee écht wordt leeggezogen, zij die écht met je pensioen weg zijn, die de banken hebben leeggeroofd, die hun geld heen en weerschuiven - zoals jij je pintje op de toog van het café terwijl je je boutades tegen gelijkgestemde idioten herhaalt - en daarbij duizenden gezinnen zonder inkomen zetten terwijl ze pleiten voor het nog verder uitkleden van de overheid als herverdeler en voor het nog verder privatiseren van het weinige dat nog van ons is en het verder ontmantelen van wat er aan sociale zekerheid en herverdeling rest. Steek het maar op wie een andere taal spreekt, wie een andere huidskleur heeft of andere kledij draagt, da's veel makkelijker dan een analyse maken van wat er vandaag echt aan de hand is. Voor dat eerste hoef je niet echt na te denken, dat gaat bijna vanzelf, je hoeft er geen boeken en studies voor te lezen, je moet gewoon napraten wat de partijbureaus en de media in je lege hersenpan lepelen. Laat je maar opjutten tegen Walen en moslims en zigeuners en buig verder braaf voor de vette papzakken in kostuum die zich een breuk lachen om je kruiperig gedoe. Zorg maar dat je op tijd op je werk bent en vergeet niet maandag diep genoeg in het stof te kruipen of je bent de volgende die ontslagen wordt, * KNIP *
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U leek mij een geschikt persoon voor het verschaffen van die laatste. Ik zal mij vergist hebben. Mijn excuses daarvoor, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Over de Limburgovereenkomst: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen 'oplossing' voor de enorm grote bonussen, die goedgekeurd geraken door aandeelhoudersvergaderingen; en al evenmin een 'oplossing' voor succesvolle sportdemonstrateurs (voetballers, wielrenners, tennissers en die golfer daar in de USA) of dito liedjeszingers ... maar in ieder geval: een oplossing om ocmw voor gans de wereld te spelen, heb ik ook niet; een oplossing om iedereen levenslang werkloosheidsuitkeringen te verschaffen al evenmin; enz. enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |