![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie draagt verantwoordelijkheid voor het "lompenproletariaat" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie daar verantwoordelijkheid over draagt.. Het lompenproletariaat zelf én de samenleving als geheel, me dunkt. Ik geloof niet in liberale dogma's die de mens loskoppelen van diens omgeving en pretenderen dat iedereen een vrije wil heeft, waarmee hij zijn toekomst in eigen handen kan nemen. Niemand heeft er baat bij om een (allochtone) onderklasse te laten etteren. Tenzij misschien diegenen die beter worden van polarisatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk gaat het artikel voor mij daar niet over, wel over de vrijheid van mening die door wie zichzelf als links ziet maar al te vaak beknot wordt en de wijze waarop Europa wel maar de Islamitische wereld niet op verantwoordelijkheden mag worden aangesproken; wat is daar jou mening over? |
|
![]() |
![]() |