![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem: het past echt bij je.
Nu nog een antwoord bedenken wat er bij past.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Schepen
|
![]() Blablabla!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heel goed: ga zo door...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu stoppen met domme opmerkingen te maken. Begin eens met een logisch argument.
![]() |
![]() |
#65 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk van wel.
Citaat:
Ten eerste heb ik nog geen andere conclusie gehoord en ten tweede noem ik mensen alleen dom als ze domme opmerkingen maken. En zich daarbij bovendien erg onbeleefd gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Neenee, ik bedoel logische argumenten, niet die domme opmerkingen op uw site.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Schepen
|
![]() Heel de wereld is een hopeloos figuur. Je hebt ondertussen wel door dat niemand ooit je theorie zou geloven. Maar een goede Jezus ben je blijkbaar niet, want het kan je blijkbaar geen moer schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Nog steeds domme opmerkingen ... wanneer komen de logische argumenten?
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() In dat geval begrijp ik niet wie of wat 'de wetenschap' vertegenwoordigt voor u.
Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blijkbaar ben je bij Alberto in de leer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat zijn er heel wat: de grote domme massa. Citaat:
"Heeft de natuurwetenschap het denken zelf al onderzocht?" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Harrie,
alle gekheid op een stokje. het kan misschien arrogant overkomen, maar ik denk dat ik de mening vertolk van mening forumbezoeker hier. De meesten vinden uw theorie de moeite niet om er op in te gaan, velen zien u voor wat ge zijt, namelijk een forumtrol. Ik heb het al geschreven, maar het grootste probleem met uw theorie is dat ge het probeert te verkopen als een wetenschappelijk bewezen theorie. Maar iedereen kan zo gemakkelijk zien dat het dat niet is, dus komt ge nergens. Moest ge er nu een echte religie van maken waarbij ge stelt dat het onbewezen is, maar dat het toch mooi zou zijn mocht het De Waarheid zijn, dan hebt ge misschien nog de kans enkele tientallen volgelingen te hebben. Ik begrijp dat het voor u moeilijk is om aan te nemen, maar ge zijt er eigenlijk heel goed in geslaagd om uw theorie uit te leggen, iedereen met een beetje verstand (IQ > 80 laat ons zeggen) begrijpt wat ge wilt zeggen. Dat moet ik u nageven, ge kunt het goed uitleggen. Uw site heeft wat professionele hulp nodig, maar slaagt in de opzet, namelijk uw theorie uitleggen. Het probleem is dat diezelfde mensen ook de overduidelijke fouten zien in uw redenering, maar ge doet dat af als onmogelijk om uzelf te beschermen. Hoe moet ge hier nu mee verder? Wel dat weet ik niet. Ik ben er vrij zeker van dat indien ge op dezelfde weg blijft doorgaan, de mensen gewoon verder met u gaan lachen en dat het enige wat er nog gaat overblijven na uw heengaan een voetnoot zal zijn in de Wikipedia onder Morosofie. http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie Ge zult dus op de een of andere manier een andere weg moeten inslaan en uw contacten met anderen niet vanuit een standpunt van leraar tegenover leerling voeren, want uw leerlingen zijn een pak verder gevorderd dan de leraar ooit kan zijn. En ze gaan met uw voeten blijven spelen, neem dat maar van mij aan. Het enige positieve dat ge hier op dit forum tot nu toe hebt bereikt is een hele dikke bijdrage aan wat de atheïsten hier op dit forum proberen aan te tonen en dat is hoe belachelijk een religie wel niet kan zijn. Ik hoop dat ge met deze post iets kunt aanvangen, maar ik vrees dat het boter aan de galg zal zijn en ge dit als gewoonte als een domme opmerking zult afdoen. Jammer dan, maar ik zal goed slapen in de wetenschap dat ik u toch te minste een beetje heb trachten te helpen, hoewel ge dat misschien niet zult inzien.
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() De dag dat de wetenschap psychoses uit de wereld kan helpen, zal Harrie zijn kar wel draaien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ten tweede kan ik mijn theorie zeer goed filosofisch bewijzen. Maar jullie zijn veel te dom en te arrogant om open te staan voor een nieuw idee. Citaat:
Maar zelfs al zou ik zeggen dat het slechts een fantasie is (wat het niet is), dan nog zullen jullie mij belachelijk maken, omdat jullie behalve geen verstand ook geen fantasie bezitten. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ook nu niet van jou. Je zegt zulke dingen steeds weer zonder enige opgave van inhoud. Citaat:
Citaat:
Maar blijkbaar hebben ze alleen verstand van de voeten. Citaat:
En ze zullen in hun materialistische hoogmoed ten onder gaan. Citaat:
Citaat:
Dan zul je nalaten zulke domheden en platvloersheden op te voeren als je nu steeds maar weer doet. Laatst gewijzigd door harriechristus : 1 november 2010 om 10:13. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de enige hulp is hier mijn atoomtheorie met een nieuw en veel hoger bewustzijn van het heelal en van God. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik vreesde al dat het parels voor de zwijnen waren, maar ik heb toch geprobeerd.