![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Goede opmerking, want hier zitten we nog met drie worstenpartijen, alles wurst und blötsinn ! Getrouw ! |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed. Wil je nu zeggen dat het Zwitsers model toch niet zo'n goede oplossing is voor België? Pas op, dit doet niets af van de waarde van het Zwitsers model op zich, he. Het "probleem" is België zelf.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Aan iedereen onze beste wensen en nog een draadje
voor het vervolg : "Arte nostra doctus, sis in pugna primus !" |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hiermede wordt U benoemd tot de adelijke titel van : Baron de Txiki voor de geleverde diensten aan uw Vaderland ! Gefeliciteerd ! |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() over welk vaderland gaat het eigenlijk? ![]()
|
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zeg, wat drinkt gij eigenlijk, is dat goed voor de brains ?
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"Honni soit qui mal y pense,Henry" |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maakt gij die mannekes, die dat drinken, zelf en
wat is de prijs per dozijn ? |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Wa ist Qab? Ge negeert mijn opmerkingen zo?
Ik had gehoopt dat ge mij met uw kennis van het Zwitserse model even kon verlichten. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens een reserve-officier "pantserwapens" van toen de communistische koude oorlog en moet ervoor zorgen dat de kerktoren in het midden blijft van mijn dorpje ! |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U heeft zich niet vergist, maar gewoon weg niet gezien, het staat geschreven in de sterren !
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu zó moeilijk ? Leven wij in een land waar 10 % v.d. bevolking imbecielen zijn ? Excuseer voor het woord "imbecielen": in het Nederlands hebben we daar geen woord voor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heb zo even een draad bekomen van Bern, maar ze weten niets meer van Brussel sinds Leopold III en koningin Astrid die daar is verongelukt, heel waarschijnlijk na een communautaire ruzie of zo ? Houd U op hoogte zodra ik een bijkomende zilveren draad ontvang ! |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met deze laatste wens ik even mijn bescheiden mening ter beschikking te stellen van het grote gelag dat zich uiterst amuseert met intelligente voorwendselen aller aard ... Om een lang verhaal kort te maken, meen ik te mogen weten dat wat U als "imbecielen" beschrijft, iets kan te maken hebben met wat men in de zo rijke taal van Vondel kan vertalen door "onwetenden", een trefwoord waarmee men imbecielen veel belastingen kan laten betalen, daarom leve Zwitserland en de andere fiscale paradijzen, want daar wonen Adam en Eva sinds de eewigheid ! Frohe Weihnachten auch für Belgien ! |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() deze draad verdrinkt in het moeras der onwetendheid,
spijtig ! |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 1) Kompaan is met een k. 2) Ik wist niet dat Napoleon, Stalin en Hitler ooit kompanen waren. Tenzij u gelooft in tijdreizen natuurlijk..................
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |