Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 7 januari 2011, 10:31   #61
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Of 8... ik denk niet dat de Vlaamse liberalen zich voor dit carrousel gaan willen laten spannen; enfin dat hoop ik toch niet.
Maar om te antwoorden: uiteraard niet. Ik dacht dat het sarcasme in mijn post erg duidelijk was... om dat te benadrukken had ik er ook een "". Bij gezet. Blijkbaar is dat wat te moeilijk om te snappen voor Kees.

PS zal ecolo niet lossen voor de MR. en groen! en Ecolo zitten sinds het begin aan elkaar vast. Ook de reden dat ze nu meedoen. Overigens zou het nogal gek zijn juist hen te laten gaan die steeds "ja" zeggen.

De enige mogelijke weg is wel dat Van Besien zegt "foert" eenmaal ook de MR aan boord wordt gehaald; wat ik wel zou verstaan (in bijna elk domein zijn deze tegenhangers).
Het ging niet om wat jij zei, Belg, maar om wat Elio van plan lijkt te zijn.
De Liberalen er bij halen zonder N-VA te lossen gaat niet werken. En andere scenario's zijn ook niet realistisch. Maar jij zegt dat de N-VA moet blijven.
Prima, maar dan wordt het lastig. Ook dát zijn we met elkaar eens.
En mijn naam is geen kees, maar Hollander. En ik denk erover om dat voor jou te 'mijnheer Hollander' te laten zijn.
Hollander is offline  
Oud 7 januari 2011, 10:38   #62
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Het ging niet om wat jij zei, Belg, maar om wat Elio van plan lijkt te zijn.
De Liberalen er bij halen zonder N-VA te lossen gaat niet werken. En andere scenario's zijn ook niet realistisch. Maar jij zegt dat de N-VA moet blijven.
Prima, maar dan wordt het lastig. Ook dát zijn we met elkaar eens.
En mijn naam is geen kees, maar Hollander. En ik denk erover om dat voor jou te 'mijnheer Hollander' te laten zijn.
Jullie zijn allemaal Kees voor ons...

als je vraag aan elio bestemd was moest je dat ook zeggen i.p.v. te doen alsof je aan mij een vraag stelde hé...

De N-VA moet sowieso blijven; wat er ook gebeurd! Wat we wel nog zouden kunnen doen is de CD&V eruit zwieren die hebben geen vrienden meer in het Zuiden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 7 januari 2011, 10:51   #63
Hollander

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie zijn allemaal Kees voor ons...
grappig.
Hollander is offline  
Oud 7 januari 2011, 10:58   #64
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
grappig.
Nee serieus als wij jullie hier zien rondrijden dan zeggen wij altijd "kijk nog een Kees die hier voor niks komt rondrijden". Echt waar!
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 7 januari 2011, 10:59   #65
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee serieus als wij jullie hier zien rondrijden dan zeggen wij altijd "kijk nog een Kees die hier voor niks komt rondrijden". Echt waar!
En doen jullie dat in clubverband of gewoon familiaal?
den ambetantsten is offline  
Oud 7 januari 2011, 11:01   #66
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
En doen jullie dat in clubverband of gewoon familiaal?
In de wagen met een volledige Club lijkt me nogal veel...
Ben jij zo een Vlaming die "Nederlanders" zegt misschien? Want let op ze bestaan hoor...
Citaat:

Laatst gewijzigd door largo_w : 7 januari 2011 om 11:02.
largo_w is offline  
Oud 7 januari 2011, 11:05   #67
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
In de wagen met een volledige Club lijkt me nogal veel...
Ben jij zo een Vlaming die "Nederlanders" zegt misschien? Want let op ze bestaan hoor...
Ik durf op een onbewaakt moment ook wel eens "Ollanders" zeggen. Ben ik nu nen goeien????
Oud 7 januari 2011, 11:11   #68
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
Ik durf op een onbewaakt moment ook wel eens "Ollanders" zeggen. Ben ik nu nen goeien????

Ge zijt toch zeker gene "slechten"...
Oooh wat zijn die *** stil... oooh wat zijn die *** stil. Vul aan

Seg mannekes ontspant een beetje he; ga eens een luchtje scheppen of zo. Als we al niet meer met de keeskoppen mogen lachen ...
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 7 januari 2011, 11:16   #69
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Ge zijt toch zeker gene "slechten"...
Oooh wat zijn die *** stil... oooh wat zijn die *** stil. Vul aan

Seg mannekes ontspant een beetje he; ga eens een luchtje scheppen of zo. Als we al niet meer met de keeskoppen mogen lachen ...
Waar haal je 't idee dat ik hiermee niet zou kunnen lachen? Maar ne mens moet soms zijn nick gestand doen, newoar!?
Oud 7 januari 2011, 11:23   #70
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Een noodregering met CD&V-SP.A-VLD-Groen! langs Vlaamse kant en PS-CDH-Ecolo-MR langs Franstalige kant is geen noodregering, maar heeft een parlementaire meerderheid voor een constituante...
Zie jij de CD&V plots zelfmoord plegen, nadat ze nog nooit zo sterk hun Vlaamse standpunten hebben verdedigd? CD&V doet NIET mee aan die spelletjes, dat hebben ze in den treure geprobeerd te verkrijgen in het zuiden, maar CD&V zegt NEE.

Hoog tijd carolientje op het matje te roepen, en haar de keuze te geven: ofwel metjes in de Vlaamse rij lopen, ofwel buitengekegend in de Vlaamse regering.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 7 januari 2011, 11:29   #71
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De N-VA moet sowieso blijven; wat er ook gebeurd! Wat we wel nog zouden kunnen doen is de CD&V eruit zwieren die hebben geen vrienden meer in het Zuiden.
we kunnen ook LDD en VB erbij halen he
frank1234 is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be