![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#62 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op welke kenmerken zou u mensenrassen dan wel indelen? Op basis van het aantal uren slaap misschien? Even nog opgemerkt dat het hier niet gaat om de eugenetica, maar wel om de antropologie. Twee wezenlijk verschillende zaken. Bedankt trouwens voor de verwijzing naar die stek waarvan ik het bestaan niet afwist. Ga dat even rustig doornemen. |
|
|
|
|
|
|
#67 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
eugenetica moet dringend bespreekbaar worden en op termijn toegepast worden op de bevolking.
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Minister
|
Citaat:
-Het lichaam van een neger -Het ego van een Europeaan -Het brein van een Indiër O ja, en arendsvederen.
|
|
|
|
#70 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#71 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ik ben nieuw hier en ik ken je niet, maar ik heb dit topic bekeken en het ziet er naar uit dat je niet echt vree intelligente beweringen hebt. Enfin, das jouw zaak... derdewereldland, tjah, tis duidelijk dat je daar nooit bent geweest en dat je daar ook nooit zal moeten gaan (het laatste is eerder een tip) Ik ben er vorig winter weest gaan skien, ja wadde da was gene 3de wereld voor mij. ik lees verder en... "hoort niet thuis in europa" , geef me uw adres eens kzal u een kaartje van europa sturen... volgende zin Germaanse volk, awel Hitler was ook nen germaan, ent was ook den grootste onmens in de wereld. PROFITEREN?? Denkte gij dat die mensen al da miserie zelf gewild hebben misschien?? Door de "vindingrijkheid" van uw ariers he, van onzen adolf zijn er milj joden omgekomen en heeft europa het zwaarste ramp van de wereldgeschiedenis meegemaakt en de oost europeanen hebben dat moeten betalen, het communisme op hun rug gehad en al (we mogen dus blij zijn) en we moeten dus ZEKER die mensen helpen om in europa te komen en een beter leven te hebben (want daar gaat het om) Ik vind dat ze erbij mogen (voor degene die het niet weten, erbij is pas vanaf 2007). In 3 jaar kunnen ze zeker Polen achterna (die dankzij de duitsers een beetje verder staan, gelukkig) Ik zou mijn mond houden als ik er niets van wist en niet afkomen zo zever... je maakt je enkel belachelijk |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar ben je geweest ? Wat vond je van de bevolking ? Welke houding tegenover de EU ? Kan je je er verstaanbaar maken ? Kan je er met de wagen naartoe gaan ? Goede logementen, ook op de minder toeristische plaatsen ?
|
|
|
|
#73 |
|
Vreemdeling
|
In Predal ofzoiets
Bevolking, bwa twas echt toeristisch dus... lekkere meiskes 8) Houding tegenover Eu (met de mense die ik heb leren kenne) iedereen 100% voor, ze staan er echt achter. Ook op hun nationale zenders praatten ze daar veel over. De jeugd (enfin nie echt iedereen, ma toch wel een meederheid) sprak engels of duits. Kvond raar dat ze nie goed frans konden, want mijn frans is stukke beter Vliegtuig, kga van den zomer met den oto voor 2 weken aan zee... hoop dat het leuk wordt (misschien de Dracula kasteel bezoeken in Transilvanie, ma das 500 km verderop, alsk tijd heb...) Tjah, ik vond de prijzen wel straf. Die mensen daar verdienden nie allemaal evenveel ma voor 3 sterren gaven ze snel 75€ per nacht, dus 3de wereld??? nee In ieder geval waar ik geweest ben was er VOL van toeristen, ook veel fransen (??, waarschijnlijk om dat het toch iets goedkoper uitkomt). ps. Roemenie = Haiducii = Dragostea din Tei |
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Nee , ik denk dat de maatstaf tot toetreding moet zijn : "de wil om zijn lot te verbinden aan die van de Europese Federatie". Dat kan in de eerste plaats op economisch vlak , maar belangrijker nu dat de unie tergerlijk langzaamaan dichterbij komt tot een volwassen stadium , ook op politiek vlak. Ik ervaar wat aarzeling bij het feit dat de nieuwkomers zich enkel focusen op het economische. Ze moeten zich uiteindelijk ook politiek willen engageren Nu ja , de unie is voor de moment hopeloos bureaucratisch en ondemocratisch , maar het élan is duidelijk gezet naar een politieke samenwerking. Ik hoop enkel dat deze nieuwe landen dat beseffen. Dit is trouwens ook mijn terughoudendheid ten opzichte van Turkije. Ze zien dat natuurlijk economisch wel zitten , maar ideologisch en politiek denk ik dat ze moeilijker op onze lijn te krijgen zijn. We hebben al genoeg dwarszitters in ideologisch nabijere buren. |
||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want dan zou je kunnen zeggen : België = Zohra Sommigen zullen het daarmee eens zijn, anderen niet.
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het uur van de 'wiedergutmachung' is aangebroken. zij vinden dat wij hen iets verschuldigd zijn. en ze zullen het komen nemen. al die welvaart die wij 'verwende' westerlingen hadden en die zijn moesten ontberen. ze zullen grijpen wat ze niet krijgen. we kunnen dus maar beter op onze hoede zijn. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Vreemdeling
|
Tjah, de Turken...
Er is sprake hiervan omdat ze destijds Constantinopel omgevormd hebbe tot Istamboel en nu nog een klein stukje europa bezitten. Maar ze zijn niet Europees (behalve de ELITE, de elite van Turkije is PRO europa en zij willen dat ook froceren, de moslim-turk ziet - denk ik - daar het belang niet van en is meer geinteresseerd in Allah). Tis moeilijk, maar moest ik kiezen zou ik een Europa bouwen met als bindmiddel Godsdienst/Taalgroepen (alhoewel Griekenland en Hongarije anders zijn hierop) en Historische Cultuur. Anders gaan we straks ook Israel en Kazakstan erbij hebben (ik overdrijf nu wel |
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- De magie van een neger - Het theorethische van een europeaan - Het eternele van een oosterling - Het lichaam van een varken Voila, dit is veel correcter.
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|