![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn alleen jonge, sterke mensen 'mens' misschien? Ik zal je zeggen wat ik vind: Ik vind mensen beoordelen op hun economisch nut en hun 'lastfactor' veel meer 'ontmenselijkend' dan hulpbehoevend zijn op je oude dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Keuze genoeg...
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Hoe kun je daar nu een bron van geven? Kan ik evengoed vragen aan Jan met de Pet hoe het is waarop Jan antwoord met goed en ik dan vervolgens vraag achter een bron waarin staat dat Jan zich daadwerkelijk goed voelt.
Of ga ze het anders zelf gaan vragen: http://www.nrv.nl/reizen/china&tabnr...FQQj3godMi1aHg http://www.neckermann.be/app/upload/...omweten_nl.htm Ga maar je reis gaan boeken voor het te laat is! Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 april 2011 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je zegt dat ze niets anders kunnen... Dat is een stoute bewering, maar is die wel gestoeld op de waarheid?
Moest de eenkindpolitiek géén nadelige gevolgen hebben: geen probleem. Maar welke andere technieken zijn er al geprobeerd waardoor dit de enige optie is? |
![]() |
![]() |