![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die van mijn zuster is drie maanden geleden uiteen gevlogen, lagerkap van de derde cilinder die los komt en afbreekt. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 mei 2011 om 21:22. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat weet ik wel zeker. Als je de motorkap opent, zie je zelfs de motor nauwelijks. Je ziet een punt om je laptop in te pluggen. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 |
|
Gouverneur
|
In de garage waar ik mijn tweedehandsauto's koop worden alleen maar Mercedessen verkocht , er worden alleen maar (allee , 95 % dan toch) onderhoud gedaan aan Mercedessen . Maar het is geen dure , officiële Mercedesgarage . En ik krijg evenveel garantie van mijn garagist als eender waar . Het kost mij wel 3 keer minder . Ik word er dan ook niet ontvangen door "mijnheren in kostuum" die veel geld kosten .
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Werkmensen die heelder dagen de baan doen om voor zichzelf en hun familie en nog een hele hoop leeglopers te zorgen.
Die mogen zichzelf best een minimum aan luxe gunnen, niet?
|
|
|
|
#68 |
|
Gouverneur
|
Daar kunt ge misschien wel gelijk hebben , omdat er voor zo ver ik weet geen nieuwe wagens verkocht worden bij mijn garagist . Maar bij een "groot nazicht" wordt mijn auto toch grondig gekeurd , ook met de computer . En als er dan iets mis blijkt te zijn , wordt dat hersteld . Voor een schappelijk prijske . Mét garantie . Ik kom daar nu al 18 jaar en ben er dik kontent , zowel over de prijs als over de kwaliteit en de service . Ik zie geen enkele reden om van garage te verandeen . En als het er dan niet allemaal zo supermodern en gesofistikeerd aan toe gaat , so what ?
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de motor is geen enkele keer stuk geweest. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mercedes = Miseriedes
Om de zoveel tijd hoge kosten... nee bedankt. Nooit meer Miseriedes. |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De auto van mijn zuster is nog maar 2,5 jaar en juist buiten garantie dus. Bij de dealer waar ze haar auto kocht gaven ze het probleem toe maar aangezien VW zelf het probleem (nog?) niet toegeeft konden ze haar enkel een commercieele compensatie geven van 1500 euro bij aankoop van een nieuwe wagen. Dan is ze bij een andere en grotere daeler ten rade gegaan en die vonden het niet normaal dat je een auto van +/- 28000 euro al op de ''schroot'' moest gooien na een goede twee jaar.. Ze beloofden hun best te doen om naar een meer redelijke oplossing te zoeken als ze haar wagen naar hen bracht. Ze deed dat en bij die daeler zeiden ze dat het wel 14 dagen kon duren maar dat ze wel hun uiterste best gingen doen, ook al was hij buiten garantie. Ook bij die daeler hadden ze al een aantal kapotte motors gehad, een klant met een uitgebreid wagenpark had zelfs al 5 kapotte motors gehad. Uiteindelijk hebben ze met de invoerder D' Ieteren die ook het probleem kennen een overeenkomst gesloten dat D' Ieteren 70% van de motor betaalde, mijn zuster de andere 30% plus de werkuren. Waar het oorsponkelijk bestek bij de eerste daeler 10000 euro bedroeg moest ze nu iets minder dan 4000 euro betalen. Via onderstaande link is ze aan die informatie geraakt, informatie die haar veel geld bespaarde. http://forum.cleaned.be/index.php?sh...6&hl=BXE+motor Laatst gewijzigd door daiwa : 20 mei 2011 om 00:42. |
|
|
|
|