![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() sinds ik veel duvel uithad
![]()
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Quercus, hij volgt de zogenaamde wetten van Noach. Afhankelijk van wie je het vraagt zijn dit eeuwenoude wetten voor alle afstammingen van Noach, of regeltjes verzonnen door de Rabbijnen na de val van de tempel. Hij hangt dus eigenlijk deels het Jodendom aan, zonder echt bekeerd te zijn.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Hmm, ik denk dat ik gewoon beter terug ga vanwaar ik vandaan kwam. Laat ik het nu maar houden bij cultuurkatholiek, of zelfs gewoon terug katholiek. Ik heb een erg opluchtend gesprek gehad erover.
Ik heb al vaak vrijwilligerswerk gedaan, en ik ben van plan dit in de toekomst, wanneer het uitkomt, weer te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd om je handen uit de mouwen te steken. Ik vind Bovenbuur's reactie heel mooi. Fijn dat je vrijwilligerswerk verricht (of de intentie bezit om dit te verrichten). Maar vergeet vooral jezelf niet. Soms kan het gebeuren dat je zo opgaat in je vrijwilligerswerk en anderen probeert te dienen maar dat je jezelf aan de kant schuift. Zoek een soort van evenwicht. Je komt er wel, Albrecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
je kunt er naartoe (bijvoorbeeld eind juli, wanneer ook ik er heen ga incha'allah), maar je kunt ook dichter in je buurt af en toe een taizé-viering meemaken. je kunt ook via het internet genieten van de inspiratie die de broeders van taizé je proberen te bieden. ik hoop incha'allah dat je inderdaad je weg gevonden hebt en dat vreugde en vrede de leegte zullen opvullen. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat Max Van Dietschland eens een discussie begonnen is tegen een Jood ![]() |
|
![]() |
![]() |