![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact.
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Maar een samenleving waar niet alle meningen geuit kunnen worden, is statisch, en laat geen mogelijkheid open om oppositie te voeren. Op die manier kan slechts zeer zelden iets veranderen. Machthebbers worden machthouders, en het staatsbelang wordt niet langer op de eerste plaats gediend.
![]() |
#63 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar spreek ik van heropvoeden? Ik denk dat je dringend een keertje uzelf eens in de spiegel moet gaan bekijken. Ik schreef nergens wat jij hier beweerde. Ik stelde duidelijk dat men indien nodig opleidingen moet voorzien zodoende de forumleiders/webmasters beter gewapend zijn en allemaal dezelfde regels enzo hanteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En moet je soms ook bijbelverzen hebben? Geen probleem, weet je. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 augustus 2011 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je het zo zegt zoals jij zei, kan dat "opleiden" zeer verschillend geïnterpreteerd worden. Bovendien riekt dat "opleiden" zoals je het hier uitlegt, onmiskenbaar naar een veel te grote bemoeienis van de overheid die gevaarlijk dicht in de buurt van censuur komt.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 23 augustus 2011 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kunt hoogstens van "internet als deel van een opvoeding" spreken als je als opvoeder degene die je opvoedt bewust bepaalde websites laat lezen. Anders is het gewoon de zoektocht van het individu naar kennis en informatie, net zoals iemand om dezelfde redenen naar een bibliotheek gaat.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat opleiden heeft geen geurtje, de vele forums en websites die bol staan van leugens en laster wel. Actie geeft reactie, iedereen dient de gevolgen van zijn daden onder ogen durven te zien. De reactie kan perfect verbonden worden met het opleiden van webmasters en moderators, zo kan men hen wapenen en aansporen de juiste regels na te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() ![]() Jozef toch, waarom zou ik die regels moeten maken? Ik denk dat er wel mensen bestaan met de juiste inzichten en veel ervaring terzake die dit kunnen doen. Daarnaast kan men heel veel leren uit de fouten die men nu ziet, heel het parcours dat men gaat afleggen zal een leerschool zijn, 'voor iedereen'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Die regels zijn er al. Heb je nog nooit rechtzettingen gezien? Die mogen niet zomaar laster en leugens verkondigen of beledigende uitspraken maken. Dat is net mijn punt Jozef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Wat laster en eerroof jegens individuele personen betreft bestaan er inderdaad al meer dan afdoende regels. Waarom wil u dan plotseling nieuwe regels uitvinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Ik stel voor dat u die openingsthread nog eens herleest. Dan zult u vaststellen dat wat hier geviseerd wordt is dat men bepaalde - al dan niet verwerpelijke - meningen en discussies wil verbieden, NIET laster en eerroof jegens personen. Het gaat dus wel degelijk om inhoudelijke censuur pur sang. Niets is zo gevaarlijk voor de democratie als dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Democratie, waar? Er is veel censuur beste Jozef, trek uw ogen open. Ik ben geen censuurfan, wel ben ik fan van het verwijderen en doorprikken van leugens, laster, beledigen ... Ik denk dat men dit perfect kan bereiken zonder al te veel censuur te moeten gaan toepassen. Wat heeft de maatschapij aan het geloven van leugens? Is dat de vrijeheid die jij wenst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 23 augustus 2011 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |