![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit werd ook pijnlijk duidelijk in die reportage over zo'n sharia bemiddelingsrechtbank in 't VK, de vrouw had geen enkele keuze indien ze niet als slechte moslima verstoten wilde worden door haar gemeenschap.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gisteren in de bus stond ik tussen een groep van drie Arabische mannen (tuurlijk wel gebruik makend van de westerse kleding) met zoon onder de 10 en kleine pagadder in buggy. Bizarre combinatie dus. Ze spraken dan weer hun eigen taaltje, dan weer iets wat voor Nederlands zou moeten doorgaan ... Het woord Jihad kon ik evenwel goed verstaan, uit de mond komend van het kleine jongetje. Iets later gaf één van de mannen (de vader??) hem een soort teken op het hoofd (met zijn vuist tegen het voorhoofd van het jongetje) en zei ... Jihad... Nog iets later deed het vadsig jongetje (overgewicht tot en met maar zoals ik al stelde: jammergenoeg is bekend dat obesitas in deze groep heel erg voorkomt als ook dat er heel weinig zorg gedragen wordt voor de opvoeding en verzorging van de kinderen -moest iemand dat zelf nog niet geconcludeerd hebben natuurlijk en denken dat een bende kinderen die zich verenigt in groepen en samen de strijd met de officiële instanties van het land voor burgerbescherming aangaat ![]() ![]() Dat vind ik erom smeken dat wij volgende keer in steriele kleding de bus opkomen en met gehoorsbeschermers zodat we niet in aanraking komen met deze ....... die voor ons koosnaampjes als zwijnen en honden gebruiken!!
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
dit is de realiteit zoals wij die kennen, ja. Maar de werkelijkheid daar is Islamitisch gekleurd. Andere waarden, andere normen. Verlaat uw godsdienst of uw familie en mogelijk bekoopt u dat met uw leven. U heeft gezien dat zelfs de politie beangstigd wordt door deze mensen, laat staan een enkeling van een familie, met name een vrouw ... Ik denk niet eens dat die vrouw ooit tot in de rechtbank geraakt. En dan druk ik me bij-zonder genuançeerd uit. Het moet ook gezegd dat de Islamitische vrouwen/meisjes zich steeds meer op een emanciperende manier dreigen te gedragen. Ik kan begrijpen dat de haantjes daar niet mee opgezet zijn. Dat moet natuurlijk kost wat kost ingetoomd worden ... Er is een kloof tussen de mannen en de vrouwen van de Islamzijde die groeiende is. Wees maar zeker dat dit de haantjes nog extra opfokt ... In Nederland zie je dat nog erger, waar de geëmancipeerde vrouw zelf, schande oh schande, buitenshuis gaat werken. Al is het met de hoofddoek nog op. (Anders zou ze allicht volledig bont en blauw worden geschopt.) (Zoveelste generatie) Islam-meisjes zijn niet enkel in staat om gekke dingen voor hun mannen te doen, maar ook vooral voor hun ouders die doorgaans nog bijzonder traditioneel en gelovig zijn. Wanneer zij iets doet wat niet halal is, worden de ouders er ook op nagekeken en dreigen zij ook verstoten te worden. Eén en ander kan al eens leiden tot familiedrama's (type: neef vermoordt meisje omdat meisje papa-lief zo ongelukkig maakt en zijn naam vreselijk bekladde door bv niet met de hoofddoek buiten te komen).
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 september 2011 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shariah4Belgium ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het advies was eenvoudig, meer de Koran lezen en tegen je man zeggen dat hij niet zomaar mag slaan...nou ja..hoe is het mogelijk dat iemand zoals een vrouwelijk schepen verkiest zo blind te zijn en dit af te doen als" bemiddelling op religieuze basis is niet slecht, vroeger deed de pastoor dat ook.." dat zegt echt wel wat over wie haar adviseert! Ik hoop dat er genoeg mondige moslima's zijn die de schepen hierop aanspreken, iedere vrouw hoort gelijke rechten te hebben, en door dit toe te staan blaas je dit voor heel wat kwetsbare vrouwen op!Schande... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De Britse Eweide die werkte op de check-indienst van Britisch Airways, werd ontslagen omdat ze weigerde om haar kruisje te verstoppen onder haar uniform. Maar moslims mogen aan de incheckbalie wel een opvallende hoofddoek dragen en shiks en blauwe tulband. Bij eerdere vonnissen over religieuze symbolen werden al eerder christenen onterecht veroordeeld, terwijl moslims er altijd en overal hoofddoeken mogen dragen (www.kerknet.be) Deze veroordeling van de christen vrouw gebeurde door een gewone Britse rechtbank, blijkbaar ook al doordrongen van sharia-wetten die niet-moslims discrimineren. Dat Groot-Brittannië absoluut geen voorbeeld is, integendeel, bewijzen de rellen die Londen in brand hebben gezet...gewoon een voorloper van wat West-Europa nog te wachten staat als we ons als zwakkelingen blijven opstellen tegenover de proselieten van een moslimideologie die er gewoon op uit is om alle terreinen van het maatschappelijke en openbare leven te veroveren. Laatst gewijzigd door licht : 12 september 2011 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal terugsturen, hun rechtbank hoort hier niet thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Ik kom af en toe wel eens buiten.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici kennen geen schaamte; ongeacht hun partij hoor...
Laatst gewijzigd door alice : 13 september 2011 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Ik kom er zo regelmatig tegen. Eikels hebt ge overal
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() 2!
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze eikels beroepen zich op de Koran om vrouwen te onderdrukken en een rechtspraak op te zetten parallel aan deze binnen de samenleving wat gezien hun plannen gewoon niet geduld kan worden, uw opmerking is totaal naast de kwestie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Nee, ik weet het, maar wie de grootste eikel is, of het verste kan pissen vind ik maar een zeer mager argument.
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moslimvrouwen moeten zelf voor hun rechten opkomen. Je moet je voorstellen dat het FDF je als vlaming zou oproepen om het juk van het vlaams-nationalisme af te werpen en zo de druk van de gemeenschap naast je neer te leggen. Hetzelfde gevoel krijgen moslima's wanneer een xenofobe en vrouwonvriendelijke partij hen oproept om te emanciperen en zo de druk van de gemeenschap naast zich neer te leggen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 13 september 2011 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen houden zich trouwens niet bezig met beuzelarijen zoals wie het verst kan pissen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard kun je emancipatie niet opleggen, daar heb je gelijk in maar dat is ook niet mijn punt, wel dat ongeacht tot welke origine een vrouw behoort, het beleid de verantwoordelijkheid heeft om ervoor te zorgen dat zij gelijk behandeld zullen worden en hun rechten kunnen uitoefenen zoals de Belgische wetgeving bepaald, ook wat het familierecht of erfrecht betreft. Niet Allah maar de wetgeving beschermt vrouwen, dat moet dus glashelder en duidelijk zijn, ook voor extremisten van welke pluimage ook! |
|
![]() |
![]() |