![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Het lijkt me eerlijk gezegd een beter idee te selecteren op ziektes en niet op seksueel gedrag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Simpel toch? Als we, om de kroon niet te ontbloten, een veel strengere (en duurdere) screening moeten gebruiken voor homobloed dan voor alle andere groepen, dan zij het zo. Want de schone schijn gaat voorop natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is bovendien presentator van een radiozender waar veel jongeren naar luisteren.Voor veel jongeren is hij dus een voorbeeld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze al iets goeds gedaan heeft, wordt dat teniet gedaan door de discriminatie van homoseksuelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Namelijk die groepen bepalen die voor de ontvangers van het bloed een extra gezondheidsrisico opleveren. Wat moet volgens jou het meeste doorwegen met betrekking tot de bloeddonoren? Het recht om bloed te geven ongeacht het gevaar voor de gezondheid van de ontvanger of het recht van de ontvanger om zo weinig mogelijk gezondheidsrisico te lopen terwijl hij al in een precaire situatie verkeert. Zelfs gesteld dat maar 1 op de miljoen kinderen die bloed krijgen zou sterven door een infectie opgedaan door bloed van een homofiel. Is die prijs voor jou aanvaardbaar? Je beseft toch dat deze maatregelen getroffen werden toen werd vastgesteld dat er effectief slachtoffers vielen? En ik herhaal het graag nog eens. Het gaat om veel meer risico's dan alleen maar AIDS!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me raden: het risico dat je van homobloed zèlf homo wordt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een besmettelijke ziekte wordt niet bestreden door mensen te discrimineren. Daar hoef je geen geneeskunde voor gestudeerd te hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat zal zo blijven tot jullie en de politiek correcte maniakken eindelijk zullen toegeven dat homofiele seksbeleving, en als gevolg daarvan ook het bloed van homofielen, een groter risico inhoudt voor seksueel overdraagbare ziekten en infecties waarbij bloed-bloedcontact een rol speelt. Zelfs in jullie eigen holebibeweging zijn er toch genoeg mensen met gezond verstand die dit al lang erkennen? Vanwaar stammen al die initiatieven voor 'veilige seks' bij homofielen dacht je?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bacteriele aandoeningen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je klinkt net als die lui van het CGKR, en dat is bepaald geen compliment. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om de aard van deze misdaad kristalhelder te maken zou evenwel een klacht wegens poging tot vrijwillige doodslag zeker niet misstaan. Raf zal daar wellicht anders over denken. Zijn reacties duiden aan dat hij dit misselijk gedrag als heldhaftig inschat. Het kan hem geen reet schelen als er daardoor onschuldige slachtoffers vallen, dat is wel duidelijk. Mee aanklagen misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prima, maar ik ga er niet mee akkoord. Op zijn minst kan je wel zeggen dat het Rode Kruis er eerlijk voor uitkomt bloed van risicogroepen,zijn dat nu homo's of wereldreizigers niet te willen. Dat word wel niet aangehaald, dat het niet alleen homosexuelen zijn die "gedicrimineerd" worden. Trouwens, mensen die bepaalde heelkundige ingrepen hebben gehad, zijn ook uitgesloten van bloedgeven.
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |