![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Voor de vijfde keer een harde prop gel-achtige stof in de sifon gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() In de siffon? toch eens goed opletten wat jij allemaal doorspoelt dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men stuurt blijkbaar een korrelige substantie omhoog, die uit hard en de vorm van de sifon, met fijne ribbels, en deze overneemt. Het harde deel moet met een mes doorgesneden worden. Ik heb geen belang bij het zelf verstoppen van mijn afvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Dezelfde persoon die opdracht geeft tot het uitvoeren van deze verstoppingen stuurde mij een formulier voor het opgeven van 'overlast' door een persoon in de straat. Mijn klacht schijnt via de bewuste gezochte omweg, toch te zijn aangekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Titel: Huurgeschillen ontleed : het huurrecht toegankelijk gemaakt voor huurder en verhuurder / [tekst en red.] F.C.P. Teeuw
Auteur: F.C.P. Teeuw Jaar: 2011 Editie: 5e gew. dr Uitgever: Delft : Eburon Annotatie: 1e dr.: 2009 Met index, lit. opg Omvang: 781 p. ; 24 cm ISBN: 978-90-5972-494-5 Trefwoord Depot: huurwetgeving; jurisprudentie Trefwoord GOO: Huurrecht; 4.210 Nederland; Handboeken (vorm) Basisclassificatie: 86.72 huurrecht http://filosofieboeken.com/titels/F....9059724945.htm Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 november 2011 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat dit allemaal te maken heeft met 'Maatschappij en samenleving' is me een raadsel.
Mods, is dit geen kandidaat voor K&K?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Het zijn beiden. Iedereen die in die draad een bericht plaatst, doet volgens hem aan negerwitwasnegationisme.
Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 november 2011 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Alboreto
Albrecht andev Another Jack AsGardSGO backfire Bovenbuur carolus66 Cdude CLAESSENS Joris De Sint dewanand Dixie djimi Donar Eigenzinnig eno2 Ernst Niessen Frankenstein freelancer Hertog Joost Jantje Jarno Jazeker Liederik Macchiavelli MaGNiFiCaT Marie van de koster Mcnab NoTuma Oma Piero Pieter B Renesse rikbe Rizzz Rogge Schelfie smiley Steben Sus Iratus Tashunka Txiki Ulv Vlaanderen Boven Vyvyan xrc Zapatista |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() En daar heb je de neg(e)erlijst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Water afvoerleidingen hebben sowieso een aantal bochten. Om er juist iets in omhoog te mikken tot in uw sifon....hoe is dit mogelijk? In elk geval als het al mogelijk is, een technisch hoogstandje. Bent u zeker dat u geen afval zoals frituurvet doorspoelt? Dat komt vaak voor. Met idd problemen in de leidingen. door stolling. Laatst gewijzigd door Mambo : 17 november 2011 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men pompt een suspensie van gelantine korrels omhoog, via een slangetje die misschien op een sok wordt gemonteerd, de onderste laag absorbeert vocht en zwelt ietwat, maar vormt toch een keiharde cirkel, welke de fijne ribbels op de bodem van de sifon kopieert, met daarom meer zachte, vlokkige gelantine. De laatste keer leek de prop het product van twee porties gelantine, in de zin dat er rond een eerste prop een tweede prop was gegoten, die de eerste omhulde. Ik zag namelijk een wit omhulsel binnen de prop. Helaas zijn er nog meer aspecten aan de zaak die het langer en veel ingewikkelder maken, maar die duidelijke motieven van de dader en zijn opdrachtgevers aantonen. Ik koos hier voor de verkorte versies: zoals bij tv programma's waar men de problematiek heeft ingekort en wij bv niet horen over alle vijf abortussen, of de drie borstvergrotingen of dat de echtgenoot in feite een flikker is en zijn lieftallige vrouw bedriegt met haar eigen homofiele broers. Het is nou eenmaal vermaak. Wij leven ons leven omringd door nazies, maar je mag ze geen nazies noemen... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 november 2011 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() stok inplaats van sok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook al omdat iedere afvoer een gesloten syteem vormt met de afvoer naar de riool en iedere andere mogelijke toegang ook via een sifon gaat. Tel daarbij het aantal bochten die voor ieder gebouw anders ligt, de aantal meters die moeten afgelegd worden door buizen van een duim breed om dan juist te stoppen daar waar uw sifon een zwanenhals heeft of haaks op de verbinding staat. Zelfs een rioolrat krijg je er nauwelijks een meter ver in. En een rioolrat is dus geen levend wezen maar een instrument. En met welk nut? Wat wel kan? Is dat bv de koppeling van de afwasmachine of misschien iets anders gekoppeld is aan de sifon in kwestie en dat daar iets in omhoog komt dat je liever niet ziet. Ik denk dat een goede ontstopping dienst die ook eens de doorgangen naar de riool zoals het "sterfputje" eens goed uitkuist, de problemen wel zullen opgelost zijn. 9,5/10 wed ik er op dat er iemand of meerderen in hetzelfde gebouw de wc en de afvoeren gebruikt voor hun afval zoals etensresten en frietvetten in te lozen. Ofwel zitten er bochten van 90° of meer in het netwerk. Met onze zorgvuldige goed opgeleide innovatieve jongeren zou ik daar niet eens in verschieten dat de fouten opgestapeld liggen. Laatst gewijzigd door Mambo : 18 november 2011 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |