![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor. Hoezo? Heeft dat hier iets mee te maken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoah, dat kind zal daar al bij al niet veel van merken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat traantje is van ontroering, nadat ik uw posts heb gelezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo vergoelijken Raf...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Wie zegt dat die man tegen dat centrum is? Of dacht ge dat elke blokker achter elk standpunt staat van het VB? Die mens werd gediscrimineerd en bij mijn weten is dat Vlaams centrum er voor iedereen. Ik ben benieuwd naar de reactie van het centrum.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik hoop dat die trien haar boeken kan sluiten.
De reactie's van sommige posters hier zijn weer tekenend. Iedereen gelijk... behalve Vlaams Blokkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Dat kind heeft een houvast nodig. Zo'n fratsen mogen gewoon niet voorkomen, Rafke. Wie weet vind die mens een onthaalmoeder die hem net hetzelfde flikt. Dat kan niet gezond zijn voor het kind. Het klinkt belachelijk maar het is wel degelijk zo. Ik ken een mama die zonet van onthaalmoeder is veranderd en het kind eet niet goed en slaapt niet meer goed bij de nieuwe onthaalmoeder. Dat kind heeft duidelijk wat tijd nodig om zich aan te passen aan een andere onthaalmoeder en andere kindjes...
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Enige tijd geleden was er stennis over een onthaalmoeder die VB lid was. Die mocht toen niet meer onthalen.
En nu dus kindertjes die niet onthaald worden omdat pa VB-er is. En het doet er helemaal niets toe wat ma is? Een paternalistisch wereldje daar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Net gepost door Filip DW op facebook dat de onthaalmoeder een Aziatische is.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() VB klaagt bij het CGKR?
zijn ze nu helemaal hyopcriet? luisteren ze nu opeens wel naar het CGKRl, nu het in hun kraam past? hoe laag kan men vallen
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een brief die ik enkele jaren geleden kreeg van het CGKR staat te lezen en ik citeer: '' De federale Antidiscriminatiewet is niet van toepassing op aangelegenheden die behoren tot de bevoegdheid van de Gemeenschappen en Gewesten.'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meestal niet eens vattend dat dit de democratie en de rechten van het kind ten gronde aantast. Met als gevolg dat je een frontvorming krijgt binnen onze maatschappij die nog meer onverdraagzaamheid meebrengt. Het CGKR draagt in tegenstelling tot zijn officiele bestaansreden echter meer bij tot dit soort zaken dan dat het aarde aan de dijk brengt. Zou een priester die af zou gegeven hebben op de overleden Morel er zo goedkoop vanaf zijn gekomen als sharia4belgium denkt u? Bert jongen, ik vrees voor je succes...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Mam : 30 september 2011 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zou al veel kunnen doen. Jammer genoeg vindt dit voorstel geen steun want... het komt van dat verfoeilijke VB en men kan toch niet openlijk gaan toegeven dat die al eens goede ideeën hebben nietwaar? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |