![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(net zoals de politiekers in het verleden wel degelijk iets konden doen aan de staatsschuld; net zoals de politiekers in de raden van bestuur wel degelijk iets konden doen .... Verantwoordelijkheid !!)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk schrijf je dat niet klaar en duidelijk. Maar dat bedoel je wel. Met mijn huidige inkomen zou ik ook (veel) meer kunnen uitgeven. Maar het grootste deel van mijn inkomen wordt gespaard. Want ja; er kunnen altijd tegenslagen zijn. Had iedereen maar die houding.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat een allang vergeten vergeetput. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Al de armen en de crepeergevallen responsabiliseren en we hebben geen deurwaarders meer nodig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kan je er aan doen dat het bedrijf waar je werkt sluit en je ontslaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil het wel verduidelijken: mijn grootste uitgave is 'sparen', maar het is niet dat ik meer dan de helf van mijn inkomen spaar. 320 euro gaat naar mijn kot, 350 euro heb ik deze maand al kunnen sparen. 'k heb deze maand wel meer verdiend dan 750. Want ja; ik laat geen kans liggen om extra te werken. Edit: mijn inschrijvingsgeld (september) en treinabonnement (oktober) zijn wel van mijn spaargeld afgegaan. Als je die meerekent dan klopt mijn stelling niet.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 26 oktober 2011 om 10:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor het vertrouwen, maar toch niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer je amper meer verdient dan het minimumloon, gaat het niet goed om te sparen. Wat ook niets afdoet van De energie prijzen zijn enorm gestegen, dat betekent dat die ogen groeien zonder dat je daar iets aan kan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdien sowieso minder dan 1300/maand. Zelfs op een 'goede' maand. Natuurlijk; waren de belastingen maar lager. Dan zouden veel mensen het veel beter kunnen hebben met een laag inkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens je rekening niet te maken. Ik weet wat het dagelijkse leven kost. Citaat:
Dit is nu de discussie. De energie prijzen zijn enorm gestegen, dat betekent dat die ogen groeien zonder dat je daar iets aan kan doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Beetje lokaal verzet tegen uitdrijvingen jaagt deurwaarders gemakkelijk op de vlucht.
Potentiële daklozen: Beetje netwerken . Vooral gezinnen met kinderen kunnen op de buurt rekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenveel blijven verbruiken en hetzelfde uitgeven als vroeger, en wachten op de deurwaarder.
Een hangmat kopen, een paar sloefen en alleen maar uit uw kot komen om pinten te gaan drinken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 oktober 2011 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij je vindt dat mensen maar kou moeten lijden, niet warm eten, en de kinderen in een koud bad moet wassen. Ik strijk niet meer om elektriciteit te besparen, maar wordt er wel op aangekeken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
optie C: doen alsof je de rekening niet gezien hebt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |