![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 november 2011 om 20:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Ze vinden zo al niet voldoende beenhouwers, denkt ge nu echt dat dat het verschil gaat maken. We mogen überhaupt al blij zijn dat er nog wordt geslacht.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het wél over gaat is dat een niet moslim daar geen werk krijgt, pure discriminatie dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Waar krijgt ge geen werk?
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een praktiserende christen mag nochtans gewoon slachten voor een moslim hoor. Informeer je liever.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier niet over mij daar ik geen slachter of beenhouwer ben.
Het gaat er om dat zij die wel dat beroep hebben maar geen moslim zijn geen kans krijgen op werk daar. Discriminatie op basis van religie dus. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 november 2011 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() ZElfs al zou dat niet zo zijn. Ik ga het toch ook niet ver schoppen binnen de katholieke kerk, atheïst zijnde. Pure discriminatie!
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij zijt een niet-moslim. Gij kunt u wel wat meer permitteren vooraleer ge zo'n verwijten naar uw kop geslingerd krijgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het maar een selectie-criterium om discriminatie achter te verstoppen.. Als U dat niet doorhad, dan zou ik voorstellen dat U terug zonnebloemekes gaat tekenen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wilt u ieder diploma afschaffen en vind u het goed dat uw loodgieter uw operatie doet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over het uitvoeren van slachten volgens religieuze voorschriften, je kunt moeilijk in alle ernst dit doen wanneer je niet religieus bent. Ik heb daar geen problemen mee, wel met positieve discriminatie in niet religieuze aangelegenheden zoals aanwervingen voor een omroep. Laatst gewijzigd door alice : 5 november 2011 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, ik -vrees dat mijn politiek correcte "smeltzekering" zijn doel niet gaat missen.
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Welk doel? Zo weinig mogelijk allochtonen activeren zodat we kunnen zeggen dat het allemaal profiteurs zijn? Dat is volgens mij echt niet de oplossing.
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkgevers weten maar al te goed dat er gediscrimineerd wordt op de arbeidsmarkt, en allochtonen moeten tevreden zijn met een lager loon als ze toch werk willen. Citaat:
Dat voorstel heb ik hier nog niet gelezen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken veel vakmannen met een diploma die er ook hun voeten aan vegen. Een diploma zegt iets, maar zeker niet alles. Het zegt dat je minstens meer dan de helft van je vakgebied kent. Iemand die 12 op 20 haalt krijgt namelijk zijn diploma. 9 op de 10 werkgevers heeft waarschijnlijk nog nooit een job moeten doen die men aan allochtonen en laaggeschoolden geeft. De jobs zien er op het eerste zicht simpel uit, tot je ze zelf moet doen.... |
|
![]() |
![]() |