![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"In jealousy there is more self-love than love." ~François, Duc de La Rochefoucauld, Maxims, 1665 ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 12 november 2011 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Bedankt Jacky, ik ga die man zeker lezen.... BTW: geen wonder dat de linkse kerk beeft en bibbert als er iemand van dat caliber hun antidemocratishe misantropie in dunne schijfjes fileert en opdient op een bedje van glasharde feiten....
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ga u laten bye Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 november 2011 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar haalt u het...misschien eens een psychiater opzoeken ? Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 november 2011 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Enkele bedenkingen:
- Wat heeft De Wever met deze draad te maken? - Waarom smeren mod's mij banpunten aan omwille van gezever en komen ze niet tussen in deze draad. Ik heb nog nooit zoveel persoonlijke aanvallen en beledigingen bij elkaar gezien. Ik eis dat er banpunten worden uitgedeeld ofwel trekken ze de mijne terug ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 november 2011 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb zelf een wagen van het werk maar met de auto van mijn vrouw tank ik voor 20 euro ... in de hoop dat de prijzen zouden dalen ... maar ze stijgen alleen maar
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Grappig, juist gezien op het TV. Terwijl PS kroonprins Magnette een pleidooi gaf om zware dure bedrijfswagens meer te belasten draaide Koning EDR met zijn Audi A8 met chauffeur op.
|
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Die zijn inderdaad al even schuldig. Er wordt weer eens goed gerammeld met onze voeten. Zij zullen ons in de miserie werken en we zullen wij wel onze kloten afdraaien terwijl zij ons wat staan uit te lachen.
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij moeten ze in het ecofooprint belastingsmodel reizen 100% belasten. En dus niet alleen businessklass maar gans de vlieger. En dan denk ik dat de reislustige belg gewoon zo met plezier de begroting zal rechttrekken
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 12 november 2011 om 23:20. |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Waarom zou de belg dat moeten doen?
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |