![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() [quote]Pfff
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met het misplaatst gevoel van superioriteit van de zelfverklaarde uitverkorenen van Jazeker heeft het helem�*�*l niets te maken...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sluiten, deze non-draad.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() 2
(eigenlijk was ik eerst ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2011 om 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2 ![]() 3 ![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd meer van dit!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() En jij bent degene die daar mag over oordelen?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EC verwijderd, good riddance!
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik vind het goed dat men dit geval uit die draad verbannen heeft.
Eerst vond ik Egmond grappig, toen hij de mensen op zijn negeerlijst mogelijke terroristen noemde, vond ik dat grof, toen hij zich vermaakte over de dood van Jazeker, vond ik dat enorm wansmakelijk en detestabel. Dit figuur uit die draad verbannen was het minste dat de moderatie had kunnen doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Die cutting-edge software om te cutten is fantastisch!
Dat cutting edge snipping tool moet gebruikt worden tegen alle trollen die een draad willen platleggen in de toekomst! Of dat nu is met off-topic getrol of met persoonlijke aanvallen. Wie uit teveel draden weggecensureerd moet worden, zou dan automatisch door de mand vallen. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2011 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
seg houd ies op mee zieilg te doen en te jammeren de evenaar loopt niet door uw gat zenne.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alweer zo'n archi-absurd topic van Egmond. En hij kan het echt niet laten na te trappen. Hij toont hiermee terug zijn allerkleinste kant. Posts 35 en 47 zijn werkelijk smerig, en hiermee toont Egmond dat hem elk menselijk gevoel vreemd is. Hopelijk worden die berichten gecensureerd.
Ik geloof heel sterk dat Egmond niet de gevoelens van vriendschap en liefde kent. Ik kan me niet voorstellen dat Egmond houdt van mensen en dat er mensen zijn die van hem houden. Het is veeleer hij die te beklagen is, niet diegenen die hij hier constant zit te viseren. Egmond, probeer gewoon grappig te zijn, maar jammer genoeg bent u daar te gefrustreerd en haatdragend voor. U heeft wel humor, maar ze verdwijnt helemaal in het niets door de zwarte haatdragende posts.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van daar simpelweg een slotje op te zetten....
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |