![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() het begint te dagen waarom de gucht zich gediscrimineerd voelt
deelneming karel |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Duidelijker als dit kan oplichterij niet worden. Dit kan niet verdedigd worden. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 10 januari 2012 om 00:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Persoonlijk heb ik het niet zo voor verhofstadt. Toch vind ik het nogal getuigen van een laag niveau hoe sommigen hier alles op hem proberen af te wentelen.
Als men u geld biedt om een woning te renoveren, zou ge haast een idioot moeten zijn om daar geen gebruik van te maken. Het is alsof men Verhofstadt verwijt geen totale mafketel te zijn. Wat voor een absurde logica is dat nu? Indien iemand niet akkoord gaat met deze subsidies, dient hij de Vlaamse regering op de korrel te nemen... Uiteraard is het gemakkelijker om alle kanonnen te richten op de persoon die gebruikt maakt van de kansen die hem door de Vlaamse overheid worden geboden. Maar de Vlaamse overheid (SP.A/CD&V/N-VA) zelf? Nee, die hoeven helemaal we niets te verwijten. (Ik kan trouwens, net zoals ieder zinnig mens, raden waarom sommigen hier de Vlaamse overheid liefst buiten spel laten. Eén ding wil ik erover kwijt: het getuigt van intellectuele lafheid.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar, ja, de meeste nationalisten en eerlijke discussies... dat gaat toch niet zo goed samen. Het wordt beperkt tot karikaturen, leugens en op de man spelen. Laatst gewijzigd door Robinus V : 10 januari 2012 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het bedrag (en percentage) een beetje overdreven maar dit komt allicht omdat het zo'n hoge kosten zijn. Beschermde monumenten bieden over het algemeen een meerwaarde in het straatbeeld of voor de stad. Wil je zo'n 'monument' restaureren dan moet je voldoen aan een aantal regels (bvb de gevel behouden in zijn originele staat, of het houten geraamte etc, kortom: de reden waarom het een monument geworden is). Deze kosten voor deze specifieke restaurering worden effectief voor een groot deel terug betaald. Afhankelijk wat juist in de restauratiekosten zit, heb ik niets tegen het voorzien van subsidies, al vind ik het een extreem hoog bedrag. In tijden van crisis kan je je natuurlijk afvragen of het niet logischer was om deze subsidies te schrappen tegenover andere subsidies zoals die op dubbele beglazing. Je kan je ook afvragen ofdat je de loonkosten moet verhogen ipv een derde nationaal tv-net te gaan oprichten etc. Maar dat is niet de inhoud van deze topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in hoe iemand anders daarvan de schuldige kan zijn, neen. Maar jij als stereotiepe nationalist wilt alles weer verdraaien om Vlaanderen buiten schot te houden, zeker? ![]() Citaat:
Ik doe misschien een extreme bewering, maar ik ben vrij zeker dat ik hierin gelijk heb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als de overheid morgen geld van de daken begint te smijten, gaat gij dan ook kwaad zijn op de mensen die de centjes van de grond rapen? Neen, natuurlijk niet. Ge gaat de overheid haten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is wel doelgericht en efficiënt.
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom ik schaamrood zou moeten hebben, ik denk eerder dat de manier waarop u communiceert het schaamrood op uw wangen zou moeten brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way, het doel heiligt de middelen, Belgicisten zouden dat al langer dan vandaag moeten weten, ze bedienen zich daar al decennia lang van.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anwoord: neen! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2012 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen over http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=QG3G0G06 of http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=T938QBLB ...
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt er dus op dat deze topic enkel gestart is om Verhofstadt te kunnen bekladden door de indruk te wekken dat hij in een bevoorrechte positie zit ten overstaan van de andere burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb jij de lijst met het patriomonium van die vent al eens bekeken? Wat is het inkomen van een eerste minister in Belgie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 10 januari 2012 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge kunt toch rekenen? Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 januari 2012 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |