![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Holebi's mogen trouwen! | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
56 | 60,87% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
36 | 39,13% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() En dat was dus een duidelijk voorbeeld van hoe je dus best niet negeert.
Wat zijn we toch so-holebi-dair vandaag. ![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() tedoeme toch... en ik die zo graag een "croque jeanette" smul (twee "croque monsieurs" op mekaar gelegd met één middensneebrood)
zou madam Coolen dat ook verwerpelijk vinden???? het zou haar arme dutskes van kinderen op slechte gedachten kunnen brengen... ![]()
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja ik heb wel wat bruinE vrienden, maar die gooien mij niet van het dak, daar durf ik mijn hand voor in 't vuur steken misschien gooien ze wel mijn witte vrienden van 't dak die mij van dak willen gooien omdat ik bruine vrienden |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Liefde voor elkaar, respect, genegenheid, tederheid, daar draait het om; toch bij mij! Elkaar doodgraag zien en elkaar steunen. Samen zeveren met elkaar, samen serieuse gesprekken.
Echte liefde!!!! En nog iets, blijkbaar weten jullie dat allemaal zo goed, maar anale seks moet je niet meteen aan homo's verbinden hé, er zijn er héél wat die dat niet doen hé!!
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#67 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens: waarom willen die homo's zo graag trouwen? Een huwelijk gaat ervan uit dat er kinderen kunnen opgevoed worden binnen dat huwelijk (ik zeg: kunnen). Dus het homohuwelijk impliceert dat er kinderen mogen aangenomen worden door homopartners. Dit is onaanvaardbaar, en een reden temeer om tégen het homohuwelijk te zijn.
![]() |
#68 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik heb trouwens in de klas gezeten met iemand die door holebikoppel is opgevoed en die werd normaal behandeld.
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#73 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U gaat erval uit dat het langdurig samenbrengen van man en vrouw een natuurlijk iets is, aangezien u het wil verbinden met het huwelijk... Wie zegt u ten eerste dat een koppel levenslang samenbrengen wel natuurlijk is? Sinds wanneer is een mens van nature uit monogaan... Zo goed als alle primaten zijn polygaam... De levenslange relatie tussen 2 mensen is dus al niet natuurlijk... Overigens zijn er studies die beweren dat het homoseksuele een vorm van evolutie is, waarbij op termijn het mannelijk geslacht zou verdwijnen en dat het vrouwelijk geslacht in staat zou zijn zichzelf voort te planten... Ik zeg wel het zijn maar studies, maar niets geeft u het recht homoseksualiteit onnatuurlijk te vinden...
![]() |
#75 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb dat enkel nooit in die context geplaatst van een evolutie - ![]() (en nu gaan alle mannelijke VB-'s op hun achterste poten staan ![]()
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het vreemd dat velen een "levensvorm" dat zichzelf niet voortplant als onnatuurlijk beschouwen. Kijk maar eens naar andere diersoorten. Bij bijen planten geen van de wersters zich voort, alleen de koningin. En dat is maar goed ook; als er alleen maar koninginnen en darren geweest waren, had een kolonie nooit kunnen overleven.
We kunnen inderdaad stellen dat er een probleem is in het geval van holebis. Dit probleem ligt echter volledig bij de homofoben die niet in staat zijn de holebigemeenschap te aanvaarden. Men kan zeggen dat een kind met holebi-ouders niet aanvaard zal worden door andere kinderen, maar ook hier kan men zich afvragen waar het probleem nu werkelijk ligt. Als het holebi-zijn volledig aanvaard wordt, wat is dan nog het probleem? Ook het argument dat holebis psychisch abnormaal zijn is niets waard. Onderzoek (zie de andere onderwerpen hierover) heeft uitgewezen dat er daadwerkelijk een fysisch verschil is. We kunnen het niet veranderen, zij kunnen ons niet beïnvloeden. Het enige dat rest is hen te aanvaarden. |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="flemish_patriot"]
Het huwelijk is de bekrachtiging van een natuurlijk iets, het samenbrengen van man en vrouw. [quote] aaah het is de bekrachtiging van een natuurlijk iets, net weer iets anders dus een door mensen ingevoerd ritueel dus ,voor iets wat de natuur reeds lang eigen was, met name het samenbrengen van man en vrouw de natuur brengt man en vrouw samen ? hangt ervan van af om wat te doen, voor zover het bekend , zijn wij van nature uit niet zo erg standvastig inzake koppelvorming als we kijken naar onze naaste verwanten in de natuur dan duurt zo'n 'samenbrengen' niet langer dan noodzakelijk heb je het toch over 'samenbrengen' in de zin zoals dat verstaan moet worden in huwelijk dan heeft dit nog weinig te maken met natuur Citaat:
en genoeg voorbeelden in de menselijke geschiedenis van het langdurig 'samenbrengen' wat me ook opvalt is dat je nu plots kom je opdraven met de differentiatie seks / liefde als je uitspreekt over de inhoud van dat 'samenbrengen' |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oepsie
sorry Jonas ik kwam weer een trein telaat |
![]() |