![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat jouw vermoeden op niet veel meer dan vooringenomenheid gebaseerd is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel voorbehoedsmiddel biedt 100% garantie.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Tja, mensen betogen zelden voor het behoud van een verworven recht? Ik denk er maatschappelijk toch een groter draagvlak voor gelegaliseerde abortus bestaat dan voor de afschaffing ervan.
Laatst gewijzigd door Mam : 25 maart 2012 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2. Kan zijn. Ik weet niet of er cijfers zijn. Ik zal eens googlen. Laatst gewijzigd door Raes : 25 maart 2012 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Tiens, is het al 1 juli? Dan beginnen op TV meestal de herhalingen van reeds uitgezonden feuilletons. Deze smartlap werd hier ook al elfendertig keer afgedraaid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het kan fout gaan met voorbehoedsmiddelen ja. Ik betwijfel sterk of we hier over honderd gevallen per jaar spreken. En wat ik zei, dat je je benen dicht of broek omhoog houdt, blijft gelden hoor. Bij mijn weten bestaat er niet zoiets als recht op seks zonder de gevolgen daarvan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verbod op abortus, zou abortus ook kunnen ontmoedigen. Feit is dat er sedert de legalisatie steeds meer abortussen gepleegd worden ondanks de grotere toegankelijkheid naar voorbehoedsmiddelen. Of: we zijn niet goed bezig. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 maart 2012 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor. Toch wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat weten we niet, aangezien er geen cijfers bestaan over het aantal abortussen voor de legalisatie (illegaal of in het buitenland uitgevoerd).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Feit is dat er sedert de legalisatie de bevolking gestegen is. Meer bevolking-->meer vrouwen --> meer vrouwen die een abortus nodig hebben.
|
![]() |
![]() |