![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ze beiden tot het absolute worden doorgedreven is het resultaat hetzelfde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zij konden enkel de publieke opinie beïnvloeden, waardoor er zeer langzaam een klimaat ontstond van verzet bij de gewone bevolking. Waarom is er nu nog kinderarbeid en zelfs slavenarbeid? En wie profiteert ervan? Al die moderne kapitalisten veroordelen het, ook onze economen en filosofen veroordelen het. Maar ondertussen liggen de door hun geproduceerde producten hier in de rekken. Als een beetje Indië kenner weet ik hoe het werkt. Een grote keten van hier besteld en laat produceren bij X Ltd. Morgen komen er klachten over kinderarbeid en hier word verklaard dat ze hun contract met X Ltd hebben opgezegd en dat ze nu bij Y Ltd een nieuw contract hebben. Met door Y Ltd aangekochte papieren dat die geen kinderarbeid verrichten. Kapitaalverstrekkers en achterliggend bestuur zijn echter nog steeds X Ltd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat blijft er nog voor die oorspronkelijke bewoners? En wat betreft het meest kapitalistische, de laatste jaren nog belegd in Australische aandelen? De ASX is een van de meest geregulariseerde en gecontroleerde in de wereld. Laatst gewijzigd door subocaj : 22 juli 2012 om 20:25. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Marxistische stromingen 1.marxisme* 2.kautsyaans-marxisme* 3.austro-marxisme** 4.freudiaans-marxisme** 5.luxemburgisme* 6.marxistisch humanisme** 7.analytisch marxisme** 8.neo-marxisme** Variërende marxistische stromingen 9.bolsjewisme** 10.leninisme** 11.marxisme-leninisme/stalinisme** 12.guevarisme* 13.castroïsme** 14.de leonisme** 15.situationisme** 17.platformisme** 18.hoxhaïsme** 19.trotskisme* 20.titoïsme* Communistisch variërende stromingen 21.radencommunisme* 22.christelijk communisme* 23.linkscommunisme* 24.anarcho-communisme 2** 25.eurocommunisme** 26.anarcho-syndicalisme** 27.Insurrectionair Anarchisme** Aziatische communistische stromingen 28.juche** 29.Ho Chi Minhisme** 30.maoïsme* 31.marxisme-leninisme-maoïsme** 32.marxisme–leninisme–maoisme–Prachanda Path** Primitivisme 33.primitivisme** * Nederlandstalig ** Engelstalig Come again? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De rest van de wereld mag van mij communist zijn, dat zal enkel in het voordeel spelen van het land waarin je je bevind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Discussie met liberalen is een teken van slechte stijl en dient te worden vermeden om bandbreedte en vrolijkheid te besparen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Ik heb een verkoudheid. Toen ik kanker had voelde ik mij beter. QED.
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() En wat blijft er nog voor die oorspronkelijke bewoners?
Ze wonen op federale "reservaten" die een soort van welfare state European style Disneyland zijn. 60% werkloosheid (in realiteit meer), zitten gans de dag op hun lui gat, janken en klagen, en wachten op hun volgende federale uitkering. Een beetje zoals Belgie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |