![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Schizofrenie komt onder Marokkaanse jongens zeven keer vaker voor dan onder autochtone patiënten." http://www.artsennet.nl/Nieuws/Op-tv...frequentie.htm Ondertussen blijven die vrouwenhatende en respectloze schizo's Europa binnenstromen, onder het goedkeurend oog van onze collaborerende Wetstraatmaffia en de EU-bende. Ik reken dat politiek gespuis dan ook tot de categorie volksverraders, die later mee de tol zullen betalen voor hun crimineel beleid, when time comes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
D�*t is beangstigend. Geen wonder dat deze jongeren zo totaal ontsporen. Diego Raga, begrijp me niet verkeerd. Ik ben ergens geschokt door je idee hierover en de manier waarop je het uit. Wetende dat jij iemand heel verdraagzaam, deftig, empathisch, ... bent met zeer hoge ethische maatstaven. Ik ben nochtans niet teleurgesteld of in negatieve zin verrast. Integendeel. Het sterkt me in mijn vermoeden (een zeer onrustwekkend vermoeden weliswaar) dat de Moslims / de massamigratie / het leegroven van onze sociale zekerheidskassen meer en meer "blanke oude Belgen" zeer boos aan het maken is en ontzettend frustreert. Ook ik voel die frustratie. En van zodra het gespreksonderwerp te boven komt wat in sommige kringen moeilijk is omwille van de te grote aanwezigheid van die groep (wat in de meeste grootsteden het geval is) merk je dat zelfs de meest tolerante, joviale, vriendelijke en sympathieke mensen er allen hetzelfde over denken ... Alleen maken sommige bepaalde linken nog niet (wetstraatmaffia, banden politiek en allicht mensenhandel, ...), die jij en ik bv. wel lijken te maken. Dat geeft toch wel weer dat er echt iets gaande is waarvoor we niet meer blind kunnen blijven en wat dringend maatschappelijke actie vergt. Dagelijks sta ik met verstomming de hoeveelheid lezersreacties weer, die allen in dezelfde toon en teneur zijn getypt. Vroeger stonden ze alleen in HLN en ook ik dacht te maken te hebben met de zogenaamde onderklasse van de samenleving die naar mijns inziens het licht in de ogen van anderen niet zou gunnen, maar gaandeweg dijden de reacties uit, naar de standaard, Knack, HBVL.be, ... Ook in mijn vriendenkring, onder mensen die arts zijn, sociaal assistent/maatschappelijk werker, bankbediende, advocaat, sommigen zelfs die behoren tot de hogere magistratuur, sommigen die werken in asielopvangcentra, onderwijzers, mensen actief in bouwsectoren en vastgoed, notariaatsbedienden, ... Bij allen klinkt eenzelfde geluid. Eenzelfde stem, die zich zeer bikkelhard uitdrukt over een bepaalde bevolkingsgroep (euh eigenlijk niet, ze zegt gewoon wat er gebeurt, zoals we het in het nieuws zien - of wat ze - nog erger - zelf meemaakt ...). Er is geen haar op mijn hoofd dat begrijpen kan waarom onze politici zo uitblinken in niets doen aan deze verschrikkelijke verkankerende problematiek, behalve ze te laten rotten. ![]() Het is toch hemeltergend? Dit terwijl niemand uit de massa durft opstaan, allen weten we hoe de ander erover denkt, maar niemand wil dat dit openbaar gemaakt wordt of dat hij of zij hierom bekend maakt. Allen zijn we bang, voor zowel veroordelende stemmen van het linkse kamp ("racist" ) als de extreemrechtse Islammieten, waarvan we maar al te goed weten dat ze hun hand niet zullen omdraaien voor wraakacties.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 augustus 2012 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...... allen "weten" het, maar elke ambtenaar wordt vakkundig de mond gesnoerd (of ontslagen als ze weldegelijk hun mond opendoen (3 gekende gevallen).)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik haat de TS zeker niet, integendeel, het lijkt mij een rationele gelovige geintegreerde Turkse man te zijn maar toch blijf ik bedenkingen hebben..
De meeste inlandse moslims hebben een sociocultureel ingebakken geloof..een soort 'slap afkooksel' van de koran met een selectief pragmatische blik op religie.. Dat neemt niet weg dat ook zij geen verlichte religie aanvaarden, de koran blijft de koran. Dat neemt niet weg dat ook zij de gevolgen dragen van een 'achterlijk' concept over de maatschappij...een soort teletijdmachine naar het puriteinse vlaanderen anno 19de eeuw aanhangen.. Dat neemt niet weg dat ook zij zich (gedeeltelijk) distantieren van de moderne wetenschappelijk verlichte maatschappij Dat neemt ook niet weg, het feit dat moslims moeilijk kunnen integreren en zich liever segegreren van de westerlingen.. Kortom de islam zorgt voor een pak meer nadelen dan voordelen in onze maatschappij Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 augustus 2012 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||||
|
![]() Citaat:
De sociale positie, dus … Wat dan weer de vraag doet rijzen, waarom allochtonen uit niet-islamitische gebieden hier minder stress en psychosen hebben. Maar opperen dat het ziekmakende effect juist schuilt in de geestdodende onderwerpingsideologie van diezelfde moslims, is er dan poco-gewijs weer te veel aan. Magnie. Citaat:
Maar dan dringt dat wél goed door, eh. ![]() Citaat:
Ik moest meermaals oogknipperen bij het lezen van dit stukje terhemelvaart, Groentje. Edoch, als ik zo onwezenlijk goed en high standard overkom, dan spijt me dat oprecht. ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou het mss ook proberen, mocht ik ergens 6000 km verder in een achterlijk gat geboren zijn. wie niet ? Maar de negatieve spiraal die jij hier beschrijft, wordt slechts mogelijk gemaakt door de (dubbele) politieke agenda van ‘onze verkozenen’. Elke regering is dus bevolkt met gestampte lowlifes sans scrupules, die blijmoedig onze veiligheid en toekomst verkwanselen voor een handvol zilverlingen en de smaak van de macht. Juist dank zij hén, stevent Europa in een multidolle vaart naar de dieperik. Citaat:
![]() De tijden veranderen en ondertussen komen meer en meer autochtonen, gewild of niet, hard in contact met die ‘islamitische verrijking’, ook zij die enkele jaren geleden nog ‘racist’ op het puntje van hun tong hadden klaarliggen, zodra iemand een kritieke noot roerde op de multicul. ’t Kan verkeren, éh. Citaat:
Olie voor moslim-immigratie: http://www.uitkijk.net/islam.php?do=oil Elke voorgaande regering heeft sindsdien actief meegewerkt aan de islamisering van Europa, wat dan weer de lading van een 'hogere wereldagenda' dekt. Ministers zijn dan ook slechts de goedverloonde loopjongens van een hogere ‘kaste’ van broodheren, nl die van het grootkapitaal, zeker nu we zo mooi geïllustreerd zien, hoe de federale piccolo’s hun bevolking als borgstelling overleveren aan de maffiose bankwereld, als dank voor de multi-holdup die de Club of Moneymakers de laatste jaren heeft gepleegd en daar nog steeds mee bezig zijn, nu meer dan ooit. Citaat:
Deze week heeft SuperStaaf een link gegeven (met dank hiervoor), waarin een en ander duidelijk wordt gemaakt, waarom er zo weinigen hun klep durven/kunnen opendoen. Sta me toe hiervoor een paar kernzinnen te lichten uit dit hoogwaardig pamflet, tvv het Vrije Woord: “De heersende kaste ziet dit natuurlijk anders. De bescherming tegen “belediging” en “kwetsing van gevoelens” is alleen maar het breekijzer dat ze gebruiken om binnen te dringen in de sfeer van het Vrije Woord, om de staatsmacht ook op dit gebied te kunnen vestigen. Onze voogden menen dat bepaalde opvattingen van staatswege moeten onderdrukt worden, terwijl andere opvattingen met belastingsgeld en zachte dwang juist moeten worden verspreid.” “De sluipmoord op het vrije spreekrecht wordt gepleegd door mensen die een bepaald mensbeeld hanteren. Zij hanteren het denkbeeld dat de mensheid kan opgedeeld worden in twee categorieën, namelijk een heersende groep die mag bepalen wat mag gezegd worden en wat niet, en een onderworpengroep die zich bij deze beperkingen moet neerleggen. Het doet er daarbij niet toe of de heersende groep een meerderheid dan wel een minderheid is. Het essentiële punt is dat de heersende groep pretendeert toegang te hebben tot een reservoir van absolute “waarden en normen” of tot een bron van “ethiek,” waarvan de onderworpen groep is uitgesloten.” http://www.secessie.nu/pdf/18-3.pdf Je ziet, aan gezond verstand en linken blootleggen is er bij vrijdenkers geen gebrek, alleen mag niet iedereen zo ‘gezond’ beginnen na te denken, want dat is schadelijk voor de elitaire positie van onze geborneerde Voogden in de Rue de Loi. Zwartmakerij, broodroof en regelrechte chantage, zijn dan de misselijkmakende gevolgen voor critici en klokkenluiders allerhande. Het CS tegen 't VB is daar een mooi unisono staaltje van en de shit die die Hasseltse ambtenaren nu meemaken, is een ander vb van de gecorrumpeerde machten in dit apenland. Aan de andere kant, vroeg of laat wordt er in elke geforceerde mix een saturatiepunt bereikt, waarbij het goedje dan onherroepelijk een oncontroleerbare reactie gaat vertonen. Morgen of overmorgen zal er dus een ‘trigger’ ontstaan (een overval met doden, een groepsverkrachting ed), waarbij Europese steden het toneel zullen worden van chaotische wijktoestanden tussen groepen (gewapende) burgers en (moslim-) immigranten, maar dat maakt mee het voorziene deel uit van het grotere Europese gijzelingsplan. Hoe meer chaos hoe 'beter' dus, want juist hierdoor zal de regering krijgswetten kunnen doorvoeren, waardoor haar macht op de bevolking nog groter zal worden dan nu. De Patriotact na 9/11 is daar een schoolvoorbeeld van, waarbij ze je zelfs kunnen laten creperen in 't kot, voor een uitgesproken mening... Heil Europa … |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een haarschaamlap is geen nonnenkap (niet dat ik de nonnetjes onderschat, maar toch...). De mohammedaanse visie op kuisheid heeft niets met de man te maken (behalve zijn 'eigendomsrechten'); alleen de vrouw moet kuis zijn. In de praktijk heerste er een paar eeuwen geleden al een grote losbandigheid in Mohammedanië, waar kenners zich over verbazen. In Noord-Afrika kun jij 80% van de jonge meisjes tegen betaling mee naar huis nemen, maar op straat zul je daar niet veel van merken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij wordt er wel een beetje gezogen, maar zijn er in de eerste plaats een paar miljoen idioten die deze sociale zekerheid ter beschikking stellen aan alle soorten leegzuigers, autochtone en bromfietstone.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Dat is waar, ons sociaal systeem wordt niet uitgezogen door allochtonen maar door degene die het systeem aanbieden zonder na te denken hoe ze dat luxe leven gaan blijven financieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik er ook zo eentje die geneigd is, de wereld (te) verstandelijk te benaderen, en dan besef ik: als ik zou geloven wat in de koran staat, dan zou ik géén gewone mens zijn die niemand kwaad doet. Maar ik weet het, veel andere mensen maakt het niet uit welke ideeën ze min of meer halfhartig aanhangen. Nu is het wel belangrijk om ook eens de aandacht op gewone mensen te vestigen, maar in de context van deze draad verdient de koran m.i. ook aandacht. Wat je hier niet graag leest, is vaak even waar als wat jij zegt, niet meer, niet minder, en we moeten alles onder ogen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus: succes met de inpalming van West-Europa. Het enige dat jullie hoefden te doen was er maar op los poepen en wat straatterreur op de locals loslaten. Geen erg eervolle verovering, geef toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Steeds meer kritiek op Mensenrechtenhof in Straatsburg "De natiestaat ontmantelen was volgens hem hét grote doel van de westerse elites na de tweede wereldoorlog. Ze hebben dat z.i. op twee manieren gedaan. Eerst en vooral door van bovenaf supranationale instanties op te richten, zoals het EHRM, maar ook het Internationaal Strafhof, de Europese Unie e.d. De tweede aanval kwam van onderuit. Hij gebeurde door een massale immigratie van buitenlanders met een andere cultuur toe te laten en aan deze groepen geen enkele eis te stellen. De westerse elite verwierp de eigen identiteit, ze weigerde om die te definiëren (we zien dat heel goed bij de discussies over de Europese Grondwet, aldus Baudet), ze verwierp de idee dat een natiestaat een "Leitkultur", een gemeenschappelijke set van waarden en normen, moet hebben. De elite stimuleerde de eigen waarden en normen van de buitenlandse culturen in plaats van hun integratie te betrachten. (Een goed voorbeeld van deze visie vinden we m.i. in het Belgische eindverslag van de Interculturele Dialoog. Zie: hier, nvdr). Uiteindelijk zal dit multiculturalisme verschillende rechtsstelsels op hetzelfde grondgebied toelaten: dat van de staat en de sharia. In Groot-Brittannië is dat al gedeeltelijk zo. Zo wordt de natiestaat uitgehold. " "Beide bewegingen breken de "ingebeelde samenhorigheid", die een natiestaat nodig heeft om als democratische rechtsstaat te functioneren af, ze vernietigen het "wij-gevoel", terwijl zo'n gevoel nu net heel erg nodig is om de democratie te handhaven. Volgens Baudet holt de combinatie van de creatie van ongecontroleerde supranationale instellingen (EHRM, de EU) samen met het multiculturalisme de democratie uit en schaft die ze zelfs af." Sluit nadeloos aan op de verklaring van Peter Sutherland 'UN special representative for migration' in een BBC artikel. EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief Wat zijn die mensen nu eigenlijk mee bezig, een burgeroorlog aan het organiseren????? Ik ben van oorsprong niet anti EU maar als dit de politiek is van de EU, is men op een zelfvernietigings route!
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- de Assyriërs in de vroege ijzertijd - de Babyloniërs - de Perzen (Cyrus en co) - de Grieken/Macedoniërs (Alexander en co) - de Romeinen - de Arabieren (Mohammed en co) - de Turken - de Nazis - de Eur-abieren Vroeger werd dat ook al gedaan : culturele identiteiten proberen te vernietigen, door deportatie, uitroeiing etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Anti- islamracisme = nazisme geeft aan hoe u denkt, maar is natuurlijk een lapzwans van jewelste; Islam is geen ras,en in het Westen behoort het bekritiseren van een ideologie gewoon tot cultuur,daar heeft u het zoals blijkt uit uw stelling blijkbaar moeilijk mee. Uw anti- islamracisme is dus eigenlijk gewoon kritiek op uw religie, daar zult u mee om moeten kunnen, want die kritiek komt steeds meer, vaker en van alle kanten, ondanks de pogingen het zwijgen op te leggen. Het heeft dus niets met racisme te maken, stellen dat dit nazisme is, is een belediging voor anderen. 2. Waarom zouden wij niet mogen vragen de ogen te openen voor de gevolgen van meer vreemdelingen en de overtuigingen die zij met zich meebrengen? Want dat is dan toch uw punt, wij moeten zwijgen? 3. Een gedeelte van de hier aanwezige moslims gedragen zich als nazi's ;dat klopt. Zij intimideren vrouwen op straat en zien hun wijken als gebied, te verdedigen tegenover de overheersers, waarbij iedereen die voor " overheid" staat de vijand is, tot busschauffeurs toe. Evengoed is die groep intimiderend tegenover andere moslims, want ook moslima's worden aangesproken wanneer de hoofddoek niet strak genoeg zit, of moslims wanneer hun handelen" niet Islamitisch " genoeg is. Moslims maken al meer dan veertig jaar deel uit van onze bevolking, en u denkt er niet over na waarom nu de weerstand van anderen groeit? Laat me u even helpen, die eerste generatie paste zich gewoon veel meer aan,hun dochters gingen zonder hoofddoeken de straat op en naar school,nergens werd aanpassing van de samenleving geeist aan hun opvattingen, zij wisten heel goed dat zij er enorm op vooruit waren gegaan door zich hier te vestigen, in relatie tot hun kansen in hun moederland. Zelf waren ze te oud, maar ze moedigden hun kinderen aan naar unief te gaan, goed te studeren, ookal konden ze zelf weinig hulp bieden. Waarom zijn er dan nu zoveel problemen? Omdat er veertig jaar lang vanuit de ivoren torens van het beleid werd gedacht dat die trend zich zou verder zetten, niet dus, tijd om in uw eigen boezem te kijken en jezelf af te vragen waarom kansen onbenut blijven, moeders nog steeds niet kunnen lezen en schrijven, jongeren te weinig discipline hebben om ergens iets van te bakken, en meisjes beperkt blijven in hun kansen hier. Hou je daarmee bezig inplaats van over nazisme te beginnen, een slachtofferrol waar moslims echt geen aanspraak op maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
![]() Citaat:
Uit die link: "The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said." Vreemd, zou je denken, waarom zou een beschaafde westerling zoiets vernietigends op het oog hebben ? Het antwoord is verhelderend: "Mr Sutherland, who is non-executive chairman of Goldman Sachs International and a former chairman of oil giant BP, heads the Global Forum on Migration and Development, which brings together representatives of 160 nations to share policy ideas." De hoofdprijs voor de ondergang van het Avondland gaat dus naar de zionistenkliek, die hiermee haar eigen agenda bevestigd, nl Wereldhegemonie. Citaat:
Ik vrees dan ook dat die krijgswetten al lang klaar liggen in de kantoorkasten van de heren Herman VR, Yves L en hun Europese collega-terminators. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Iets meer over die Straatsburg Resolutie: “In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt “de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed ons te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden”, en draagt de lidstaten op om aan de verspreiding “de hoogste prioriteit” te geven. De pers moet worden ingeschakeld “om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten”, en de academische wereld moet worden gemotiveerd “om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa”. Geld moet worden uitgetrokken om de oprichting van moskeeën, islamscholen, centra voor Arabische cultuur en wetenschappelijke instituten ter bestudering van de Islam te stimuleren. Het staat allemaal zwart op wit. Sinds 1975. Dankzij ons onvolprezen Europarlement.” http://www.uitkijk.net/islam.php?do=oil De EEG,dus, geen een of ander obscuur lobbygroepje. . Citaat:
Maar iets verderop zegt ze dan weer: “Eurabia is the future of Europe. Its driving force, the Parliamentary Association for Euro-Arab Cooperation, was created in Paris in 1974. [b]It now has over six hundred members -- from all major European political parties -- active in their own national parliaments, as well as in the European parliament.” Ja hoor, de EU heeft het goed voor met de Europese bevolking... Maw, we worden gezjost waar we bij staan en dit door onze eigen poco-verkozenen. Reken daar nog eens de uitlevering bij, van de opgelegde borgstelling 'door het volk' voor de 'steunleningen' die de EU aan het crisisveroorzakende grootkapitaal verschaft, en de cirkel begint de vorm aan te nemen die aan een zionistische agenda voldoet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tekst van de resolutie?
![]() |
![]() |
#80 | |