![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vraag is: wie heeft er verloren Pjotr?
Fieseler? Nope. De democratie? Yep! In uw establishment waar ik een belangrijk onderdeel van ben ben jij een loopjongen Pjotr... Ik herhaal mijn vraag. Wie heeft er verloren? ![]()
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zes jaar geleden ? Dewinter natuurlijk.
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Met het afdrukken van uw naamloze en niet genummerde stem kan men niets maar dan ook niets bewijzen. http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...4pqJT1e75EG4Nw
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ATV zo idioot doet is nog belachelijker en getuigt niet van respect voor haar eigen Antwerpse kijkers (klanten), waarvan een enorm deel N-VA kiezers zijn.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() De politieke loopbaan van Patrick, voor zo ver die bestond, loopt op z'n einde.
Dat is wel duidelijk. Waarom nog in debat gaan als je bij voorbaat je gezicht verliest ? Ik heb bijna medelijden. Met de nadruk op 'bijna' ![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In feite verandert er bij die stemprocedure niet veel, behalve dat de stemopname/telling niet automatisch bij de voorkeuropgave via het toetsscherm gebeurt zoals vroeger, maar achteraf in een scanmachine d.m.v. een ticket met daarop een QR-code. (Wat is een QR-code? http://nl.wikipedia.org/wiki/QR-code) De partij en de voorkeurstem staan ook op het in te scannen ticket uitgeschreven, maar uiteraard zijn er maar weinigen die ook de QR-code zo met het oog kunnen controleren en laat het nu juist die code zijn, aan de hand waarvan wordt geteld. Met andere woorden, we staan qua veiligheid/zekerheid zover als voordien. Bovenstaand forumlid heeft juist opgemerkt dat eventueel aan de hand van de stemtickets manueel de electronische telling kan controleerd worden op juistheid. Steekproefswijze zou dat inderdaad een aanvaardbare veiligheidsmaatregel kunnen zijn. B.T.W.: Is het de kiezer toegelaten b.v. met zijn smartphone een copij van de QR-code op zijn stemticket te maken alvorens hij die in de gleuf van het scanapparaat steekt ? Dan kan hij achteraf zelf nagaan wat daar feitelijk opstaat. Laatst gewijzigd door Anselmo : 21 september 2012 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Op die afdruk staat ook een barcode die je zelf moet scannen en daarna moet je de afdruk in een urne deponeren. De elektronische telling gebeurt dus op basis van de scan van de afdruk, maar die kan eventueel later wel gecontroleerd worden aan de hand van de afdrukken bij een betwisting. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Dat klopt niet. Hoewel er geen steekproefgewijze controle op basis van de afdrukken wordt voorzien, is die nu tenminste mogelijk. En ook bij betwisting is er een controle mogelijk. Dat was vroeger allemaal niet het geval.
|
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat de flamingantjes van de N-VA schrik hebben om in debat te gaan op ATV. Nogal wiedes als je niets zinnings te zeggen hebt. Wat is trouwens het programma van dat schorremorrie voor de provincie Antwerpen?
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() De standpunten die de brabander verdedigt haalt hij van de BUB-website. Volgens hem behoren Vlaams-Brabant, Antwerpen en Limburg niet tot Vlaanderen omdat de naam Vlaanderen niet voorkomt in hun benaming. Nog eentje van dit kaliber : de enige partij waarvan de N-VA schrik moet hebben is de BUB.
Zelfs de beste psychiater kan hem niet genezen. Hij is zo zot als een achterdeur. |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ze niets zinnigs te zeggen hadden dat zouden ze in alle programma's met minstens 2 leden zijn! Die kans zou men niet laten passeren!
|
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Denkt u nu echt dat een stap toevoegen aan een proces dat proces ongevoeliger gaat maken voor fraude? Dat de gemiddelde domme laffe Vlaming dat gelooft tot daar aan toe maar dat u dat aan Fieseler wil wijsmaken?
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
En zelfs als dat het geval was dan nog wordt het verwerkingscentrum niet beter beveiligd en gecontroleerd dan vroeger...
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de aan de 'elektronische stembusgang' verbonden problemen valt op volgende web-stek wel één en ander op te steken:
http://www.vooreva.be/?lang=fr Op maandag 8 oktober heeft een informatie- en debat-avond plaats, en wel hier: Overwinningsstraat/Rue de la Victoire 61, 1060 Sint-Gillis (niet ver van de Hallepoort en het Sint-Gillis-Voorplein) De toegang is gratis!!!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is te hopen, en de peilingen geven dat aan. Maar u moet het vel van de beer nog niet verkopen ...
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Janssens nijpt ze echt. Hij durft De Wever niet alleen aan. Bang dat hij zwaar op zijn smoel gaat. Zielig gewoon.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120921_191 Citaat:
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 21 september 2012 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Schepen
|
![]() Ik vind de slogan van Bart de Wever "Respect voor A" iets beter dan de huidige. Het was een voorstel van een onbekende Antwerpenaar gericht aan Bart.
Het belangrijkste is toch respect hebben voor een ander. Zo kan men vervolgens iets stabiel opbouwen. Maar ik stem op Patrick omdat hij zijn job goed uitvoert. Hij mag wel wat strenger optreden tegen jongeren die zich misdragen. Ondertussen heeft hij genoeg respect verdient door al zijn inspanningen en mag hij daar ook van profiteren. De perfecte oplossing zou zijn: Patrick burgemeester en Bart zijn assistent. Het is dat ik Bart niet vertrouw. Grote kans dat de gewone mens er slechter aan toe gaat zijn onder zijn leiding, en dat bedrijven meer macht krijgen. Ik ben ook zaakvoerder (klein bedrijf), maar wil dat niet zien gebeuren.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 21 september 2012 om 23:22. |
![]() |