![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Of...of mensen die wij betalen om te zetelen in het Vlaams Parelment omdat ze door het volk gekozen zijn, maar die hun kat sturen.
Laatst gewijzigd door system : 11 oktober 2012 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() 'Politici' dat is nogal vaag. Ik dacht hier aan de voorzitter van een bepaalde Vlaams-natonalistisch partij met een tendens tot anorexia. Laatst gewijzigd door system : 11 oktober 2012 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien bedoelt Quercus iets anders wanneer hij mij van negationisme beschuldigt, maar dan zou ik graag weten waarover hij het heeft... Want eigenlijk beschuldigt hij mij van negationeren over het feit dat er "Belgen" zouden bestaan... Ik heb nooit beweerd dat er geen Belgen zouden zijn... Ik heb trouwens ook nergens beweerd dat er geen Vlamingen zouden zijn... Dus neen, ik begrijp de beschuldiging niet.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is relativiteit in actie, voor de ene is politici een begrip dat alle politici omvat, voor de andere is het een begrip dat op slechts op enkelen met Vlaams-nationale inspiraties slaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Kijkt Camps trouwens altijd zo zuur?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zenit : 11 oktober 2012 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U zal het misschien nooit toegeven...maar er lopen meer zotten rond dan er in de psychiatrie zitten hoor...
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, met uw privé-problemen moet je hier niet afkomen, eh.
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Wablief?...de aberaties van de linkse ratten zou ieders privé probleem moeten zijn... Of anders: als ik mij niet met het linkie krapuul bezig hou zal dat linkie krapuul zich wel met mij bezig houden...QED...
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Niet ernstig?...CS, CGKR, vijf wetswijzigingen waaronder 1 grondwetswijziging, mediacordon, uitsluiting, demonisering, broodroof, carrièrefnuiking, staatsveiligheid, de katholieke kerk in zijn herderlijke brieven met Leonard voorop, de Loge, vakbonden, koninklijk en publiekelijk gejank, processen, De Post weigert VBbrieven te bestellen, enz enz...."mijn succes kan u afmeten op de achteruitgang van het VB", "zij hebben gelijk maar wij durven er niet mee in coalitie gaan",.....enz enz...niet ernstig nemen zegt u?... ![]() ![]() Zolang er nog één VB'er rondloopt in Vlaanderen zal het establishment in pure paniek het democratische speelveld blijven omploegen en terroriseren.....tot groot jolijt van bijvoorbeeld de NVA...