![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderhandelingstechnieken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=peter1962;6364584]Probeer eens origineel te zijn... altijd dat gezever over de juistheid van de boodschap, en dat de anderen dat nu overnemen...
[quote]bron : http://nl.wikiquote.org/wiki/Filip_Dewinter Citaat:
Uw pensioen in de pocket van Mohamed?....maar vriendje toch...dat is gewoon een understatement van Filip...ook de andere uitkeringen steken inde pocket van Mohamed. Volgens Bart De Wever in Strépy steekt uw pensioen in de pocket van Mohamed, God, Allah, Jaweh, en alle andere goden en profeten die in Wallonië worden aanbeden. Het is niet omdat jullie met zijn allen eindeloos blijven zeiken dat dat racisme is dat dat ook zo is (of wordt) hé... nu op één punt heeft u gelijk hé...ook ik ben ongelooflijk verschandaliseerd dat er hier iemand durft te supporteren voor iemand van zijn eigen volk (Kim)...jonges jonges...een pure schande...gelukkig hebben we hier een paar onnozelaars rondlopen die daar aanstoot aan nemen...stel u voor zeg..waar gaat dat eindigen vraag ik mij af...morgen gaan de Italianen beginnen te supporteren voor de azuri...racisme zeg ik u, Benito is terug...of de Cathalanen voor Barcelona.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 november 2012 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je in de plaats van Groen en de Stadslijst. Wat zou jij in hun plaats doen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Stadslijst: bewijzen dat men constructief kan meewerken zonder onnozele en doorzichtige eisen te stellen met er onnodig een partij bij te willen sleuren waarmee men zelf een massa problemen heeft. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik in de plaats zijn van Groen of van de Stadslijst, dan was ik nu een autoritaire, al dan niet frauduleuze of kazakkendraaiende zuurpruim die het eigenbelang boven het belang van de burger zet en er dus alles aan zou doen om de concurrentie uit te schakelen, zelfs al is dat ten koste van de kiezer. Ik zou dus doen wat ze nu bezig zijn.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stadslijst: aan tafel schuiven op basis van een evenwichtige startnota waarop een compromis gebaseerd kan worden |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan Groen en Sp.a nogal moeilijk verwijten dat zij hierin niet constructief meewerken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 november 2012 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou nogal dom zijn als onderhandelingstechniek als blijkt dat je onmisbaar bent. Dan moet je juist gaan voor een onevenwicht akkoord waar je volledige programma wordt gerealiseerd en je N-VA van de politieke kaart mee kan vegen.
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In een zin "vereenzelfdigt werd met platte racisme!" In de andere zin "Naar de brandstapel met dat crapuul!" Crapuul = crapuleus ergo crapuleuze = correct Plat racisme = platte racisten = correct Samengevoegd kan dat "crapuleuze platte racisten" zijn of "racisten die plat crapuleus zijn" of "crapuul dat plat racistisch is" of etc. Volgens mij toch niet achterbaks.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fraaie leden/kiezers bij de NVA. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar misschien te vroeg met zicht op 2014 |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een eventueel akkoord met het VB kan stemmen of kaders kosten. Waarschijnlijk meer van het tweede dan het eerste, want de oude kaders van de N-VA staan vaak een stuk ter linkerzijde van hun eigen kiezers. Overschat het aantal afhakende kiezers niet: zelfs de SP.A militanten van Aalst zijn best bereid met (ex-)VB'ers te werken. Het cordon is nooit iets van de basis geweest: het werd opgelegd door de top en de media. Een ondergang even fenomenaal als de opgang wacht als de N-VA ooit de rechtse kiezer teveel zou ontgoochelen. ![]() (PS: Ik pleit niet voor de N-VA/VB samenwerking, maar ik vind het ook fout a priori uit te sluiten) |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Aalst heeft de lokale SP.a zonder veel gevolgen zelfs het cordon sanitaire al doorbroken. Waarom zou dat dan voor NVA slecht moeten uitpakken? |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Oh, dat heb ik ook al gedacht.
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iedereen die hoopt dat dat zelfmoordscenario dan zou uitkomen zou zelf wel eens bedrogen uit kunnen komen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Good luck. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling