![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heb ik gedaan, maar ik zie daar niks over de inlevingsvaardigheden van Kim De Gelder.
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is ten eerste niet zo aannemelijk, en ten tweede wordt het label 'psychopaat' nogal eens geplakt op mensen die eigenlijk een uitstekend inlevingsvermogen hebben. Ze kunnen perfect aanvoelen wat andere mensen aanvoelen, maar het kan hen ofwel niet schelen, ofwel vinden ze het net leuk dat die anderen zo afzien.
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik heb hier ondertussen al zaken gehoord zoals, "iemand van 84 kan een tweeloop niet correct bedienen, en dergelijke flauwe zever meer. Alsof dat een geldig argument is voor een verbod op gewapende zelfverdediging. En natuurlijk, je haalt de USA aan als voorbeeld, maar neem nu Zwitserland, waar de meerderheid van de volwassen mannen oorlogswapens thuis heeft staan. Zien we daar een epidemie aan moorden en overvallen? Neen, dus de zuivere aanwezigheid van wapens heeft er dus niets te zien. Als die doodgestoken bomma een .22 pistooltje had liggen om zich te verdedigen hadden we nu de gek met zijn mes begraven en dan hadden we gezegd, goed gedaan bomma! |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Da's ook geen oplossing en ook niet waar ik het wou over hebben, ik doelde eigenlijk op recidivisme en escalaties zoals bij dit geval.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
lol. ik denk niet dat jij mij iets nieuws gaat leren over het verschijnsel 'empathie'.
|
|
|
#70 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 9 januari 2013 om 22:06. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie baby's doodsteekt, kan zich nooit beroepen op de " rationaliteit" dat dit gebeurt om overbevolking tegen te gaan! Wie zulke zaken beweert moet minder blowen of snuiven. |
|
|
|
|
|
|
#72 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien toch eens de georganiseerde misdaad in ons land aanpakken?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leer eens begrijpend lezen, en leer wat *rationaliteit* betekent. Er bestaat niet zoiets als een rationeel argument. Baby,s vermoorden om overbevolking tegen te gaan, is perfect rationeel. Dat wilt niet zeggen, dat het tegendeel per definitie irrationeel is. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 januari 2013 om 21:48. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom pleit ik om voorbereiding en meer bepaald de middelen toe te laten om zichzelf te verdedigen. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel u gewoon in de schoenen van de bomma, er komt een zot binnen om u of uw gezin kapot te maken met een mes. Verdedig je dan je gezin beter met een pistool of ga je de gewapende gek beter met de blote hand te lijf? Is dit concreet voorbeeld niet duidelijk genoeg? Ik spreek over zelfverdediging van het individu. Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 januari 2013 om 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die vraag lijkt me te suggereren dat ik onnozel doe. Het lijkt me duidelijk dat ik niet onnozel doe.
|
|
|
#79 |
|
Gouverneur
|
De vergeetput in en deksel erop.
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben je verder van mening dat mensen misdaden plegen omdat ze een wapen ter beschikking hebben? Ik meen dat mensen een wapen pakken omdat ze een misdaad willen plegen, en niet omgekeerd. De bomma was niet gewapend en ze is vermoord, als ze nu een wapen had gehad dan had ze zich kunnen verdedigen door die gek af te schieten. Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 januari 2013 om 22:17. |
|
|
|
|