![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Palestijnen zijn de enige die er permanent gewoond hebben, Palestina is dan ook hun land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D'ARTOIS
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuseer mij, maar zoveel ken ik niet over de Russische geschiedenis. Is het geen feit dat op een gegeven moment deze zogenaamde Russiche antisemieten aka Christene anti-communisten ogenlijk in de minderheid waren en het uiteindelijk zij waren die het meeste onderdrukt werden en gevaar liepen voor vervolging of uiterst zware sancties? Misschien vergis ik mij... Terzijde, ik houd in elk geval niet van 'communists, as consistent internationalists'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat deed Jesus met de geldwisselaars in zijn tempel? Goed, ik ga me daar geenszins op blindstaren noch beweer ik dat deze belangrijke (internationale) beweging (=zionisme) de uiteindelijke begoeden van de zogenaamde conspiracy zijn, daar ben ik absoluut niet van overtuigd. Maar ik krijg wel de indruk dat ze om een of andere reden maar al te graag de kop van Jut spelen. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 maart 2013 om 05:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De etnische Russen waren steeds in de meerderheid, zowel numeriek als in de partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |