![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Steek het op het feit dat ik momenteel met rechtboeken bezig ben maar het is allesbehalve een semantisch spelletje. Een straf is gedaan wanneer deze afgelopen is of niet meer uitgevoerd zal worden. Gezien ze, zoals je zelf aangeeft, nog onder controle staat en terug het gevang in kan is haar straf niet gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, ze is vrijgelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Ze is vrij onder voorwaarden, de vraag is natuurlijk of ze aan deze voorwaarden blijft voldoen en op welke manier. Ik vind het persoonlijk niet echt ideaal dat dit zo over de media gebeurt maar op zich is het wel een terechte vraag waar ze naartoe zal gaan als ze nog maar voor beperkte tijd op haar huidige plaats kan blijven (of de beschuldiging dat ze er niet is hou ik even geen rekening) en waar ze nadien naartoe zal gaan ùaar geen discussie die in de media moet uitgevochten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NEEN. Dat was één van de voorwaarden voor haar VOORWAARDELIJKE invrijheidsstelling.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is ze niet. Ze pleegt dus a)domiciliefraude b)ze overtreedt de regels voor haar voorwaardelijke invrijheidsstelling. Als ze geen nieuw vast adres vindt moet ze terug naar de gevangenis. (zie de kranten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet dat iemand valselijk beschuldigen een misdrijf is, genoemd laster en eerroof?
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in een ver verleden iets dergelijks meegemaakt, ik was vrij op borgtocht. De rijkswacht vond niet beter dan opnieuw binnen te vallen in mijn woning voor een nieuwe huiszoeking en het pand gelijk te verzegelen en me zo de toegang tot mijn woning te ontzeggen. Aha, zei de rijkswachtkapitein toen, je hebt geen woning? Dat is een overtreding van de borgcondities, en hij arresteerde me ter plaatse en liet me opsluiten wegens overtreding van de borgcondities. De procureur eiste direct de verbeurdverklaring van mijn borgsom. Ze maakten er gewoon een spelletje van. De aanhouding duurde echter enkel totdat ik de eerste keer voor een rechter kwam, de raadkamer, daar zei men, zo werkt het natuurlijk niet, het moet wel een beetje ernstig blijven. Ze lieten me vrij en gaven me mijn borgsom terug en maakte de verzegeling van mijn woning ongedaan, vermits die enkel was uitgevoerd om me te koeioneren.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je niet woont op de plaats die je als je domicilie hebt aangeduid, dan pleeg je domiciliefraude. Waar lees jij laster en eerroof knulletje? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 januari 2014 om 19:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Doe een poging; en neem in uw analyse ook mee, dat wij aan de vooravond van de verkiezingen staan. ...
![]() |
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zou zij anders wonen, dan in het klooster, schatje?
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En als niemand klaarstaat (wat nog steeds zo blijkt; - en in mijn ogen niet meer dan terecht) om haar op te vangen, ... dan heeft zijn verblijfplaats. En dan is wel degelijk in overtreding ten overstaan van de vooropgestelde voorwaarden. Aldus, terug naar de gevangenis. Wat begrijpt u niet?
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vraagt hulp aan het OCMW en die moeten haar helpen, zonder ook nog eens rechtertje te spelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar niet in een wereld, waar er kranten bestaan ...
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze is nog niet gestraft. Iemand is gestraft, als de opgelegde straf voorbij is. Dat is, en ik herhaal, hier niet het geval, ... hoe graag u dat blijkbaar ook zou hebben.
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken iemand die vrij is op borgtocht, die moet zich om de twee dagen aanbieden bij de politie, als die nu verlamt geraakt, is dat dan een overtreding van de condities? Er is toch nog wel zoiets als airkracht?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |