![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
Paola haar gigolo ! Jij bent precies niet snel af te schrikken ! Respect !
Hoe oud is die feeks eigenlijk ? Toch wel in de 70 , nee ? Maar eh..Je bent dus een man ? Of misschien een lesbisch manwijf ? Ik weet niet of Paola daarmee gediend is ? |
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet niet hoe oud ze eigenlijk is maar ze mag er best nog zijn.. en nee ik ben geen lesbisch manwijf |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
misschien afgezien van de benaming der edele delen, kunnen wij niet raden of de topicstarter in andere bewoordingen over de heer Albert van België zou hebben geschreven dan over zijn zeer hoogstweledelstgeboren gade. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Macht en geld krijgen omdat je uit een bepaalde familie komt, is op zich al iets wat geen sociaal aanvaardbare voorbeeldfunctie kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Arme hond & katten, da's je reinste dierenmishandeling.
Vroeg of laat gaan ze 'm toch eens attaqueren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Veel verder... die zal al wel three-way geweest zijn met die loopse foorhoer
|
|
|
#70 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die kende ik nog niet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Walgelijk.
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inderdaad is het geen monster, in haar jonge jaren zeker een mooie vrouw. Maar indien je gerontofiel bent, op het necrofiele randje, dan pap je eigenlijk beter met Fabiola aan, gemmumifieerde vogelschrik 1 ste klas. En breng maar voldoende vaseline mee, want die moet kurkdroog zijn tussen haar benen. Een versteende kut zal ik maar zeggen. Veel moed bembem. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
Bert Bibber I, de kampioen van de Scheve Schaats, Gouden medaille Hypocrisie, bijgenaamd de Hoerenbok van Laeken, Eerste Klas Parasiet & Koning der Belgen.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door kelt : 31 oktober 2013 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Banneling
|
Citaat:
vinger op de wonde... een man heet dan viriel of potent, doet een vrouw t zelfde, ze is nog altijd een slet ... veel te weinig mensen gebruiken het woord slet als een oprecht compliment. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fabiola?? Uh nee thx, een uitgedroogde pruim en veel te gierig, die gaat mij niet betalen zenne |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
DE-GOU-TANT !!!!!!
Héél die valse bende van Dag Allemaal mag voor mijn part geëxecuteerd worden. Hoe laag kan je vallen door iemand zo maar te karaktervermoorden? En dan nog iemand die tot voor kort de Grootste Dame van België was. Wat dag Allemaal schrijft zijn pure roddels, gebaseerd op fantasie. Ze brengen geen enkele exacte bronnen aan; ze hebben het enkel over geruchten. In Godsnaam, hoe kan dat toch?? Ik ben voorstander van vrije meningsuiting, maar dit is geen vrije meningsuiting, dit is een smerige, laffe aanval. Ik hoop dat het Paleis zo iets niet laat passeren. Het moet echt eens gedaan zijn met die degoutante 'boekskes'. Hoe imbeciel moet je zijn om zoiets te lezen en te geloven? Ik verklaar iedereen die deze leugens geloven tot waardeloos gespuis wiens stem geen enkele tel heeft. De onmensen van Dag Allemaal zijn smerige ratten, valse charlatans. Ze moeten tegengehouden worden. Elk middel is er goed voor. Hare Majesteit Koningin Paolo, destijds de mooiste Prinses van geheel Europa!! Haar schoonheid kende geen grenzen. ![]() ![]() Och God zie hoe gracieus Ze was. Ongelofelijk. Prachtig. Een Engel. Een Koninklijke Engel!! ![]() Twee schoonzusjes, twee Koninginnen. ![]() ![]() ![]()
|