![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat begrijp je toch? De blauwen zitten al langer in de nesten. De rooien zitten in geen goede papieren. En voor de tsjeven ziet het er ook maar belabberd uit. Wat wil een Vlaams-nationalist nog meer?
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Dan zullen de kindjes en kleinkindjes, die zomaar hebben moeten betalen, het misschien afleren om op de grote meneren te vertrouwen.
Want tegenwoordig is dat zo: kinderen worden aangemoedigd op door hun ouders om op school goed op te letten en vooral gehoorzamen aan de meester. En dat het iets goed is. Wanneer zo'n kindje dan opgroeit dan gaat het gehoorzamen aan de heren politici. En de oudjes? Die moeten maar een dikkere trui aandoen in de winter. En de bomma krijgt dan maar een ietsiepietsie bescheidener begrafenis: komt ervan als je als kind straf uitdeelt omdat de kindjes niet naar de meester luisteren, en dan zelf alle geld gewoon verbrast als gevolg van dat luisteren. Laatst gewijzigd door six : 11 december 2013 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allicht. Het kaat koet met België, dus de zoete kiezers zijn ver in de meerderheid.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zogezegde "beweging" heeft in het CD&V partijbestuur nog veel in de pap te brokken. Die "middenvelders" zullen in dergelijke machtsstrijd over lijken gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door quercus : 11 december 2013 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb letterlijk gezegd: de twee eerste jaren dat ik ging werken. Als jong manneke had ik dus een spaarboekje bij 'een kennis van het gezin'. Tot mijn zeer grote 'biologische' spijt, ben ik nu al even met pensioen. Ge zijt ne moeilijke mens om mee te discuteren man. Niet omwille van je politieke overtuiging, maar omwille van het feit dat je altijd over iets anders begint en een bijzaak die niet omstandig uitgelegd wordt (omdat het net een bijzaak is,) naar je hand draait om de andere te kleineren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in Nederland wil je geen docent zijn op het vmbo in Utrecht kanaleneiland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is waar ik op reageerde dat jij een halve eeuw achter loopt: Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.groeparco.be/index/be-nl/1948/
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat kan niet lang zonder gevolg blijven : die kerel gaat heel snel de vraag krijgen : 'voor wie moeten ze dan stemmen volgens U ? ' en als hij dan pakweg n-va zegt stevent de pers onmiddellijk af op BDW met de vraag : 'gaat U hen nu terug laten betalen ? ' Zo plat speelt men dergelijke spelletjes. En zowel cd&v als n-va kan dan alleen ootmoedig toegeven dat ze ACW op geen enkele manier kunnen dwingen om iets te betalen uit eigen zak. Ik wil de eerste partijtopper nog zien die iets anders zou vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toen ik dat eens op de werkvloer verkondigde lachte een werknemer er mee. Hij lachte mij uit en zei dat het hun eigen dikke schuld was omdat ze maar geen "aandelen" hadden moeten kopen. Ik heb die dezelfde dag nog zijn C4 gegeven en eentje waar hij niet kon mee gaan stempelen. Ook als een potentiële nieuwe werkgever achter mijn menig informeerde heb ik deze zwart gemaakt zodat hij zeker geen ander werk kon vinden. Wie aan familie raakt mag reacties verwachten! ARCOPARS werden niet als aandelen aangeprezen maar als een vorm van spaarboekje. En die pippo's van die beleggingsclub die naar de Raad van State zijn gegaan mogen ze van mij allemaal direct een kogel geven. geen traan zou ik er om laten, integendeel. Wat nog erger is is dat een premier van een land mooie beloftes doet die hij niet kan waar maken. Hij sust al de mensen dat alles wel in orde komt en gaat dan in Parijs wat de grote Jan uithangen. 800.000 mensen meermaals opgelicht en loze beloftes gedaan en geen enkele die wat met handgranaten is gaan gooien ![]() Nog 13 dagen en ik ben hier weg. Aftellen en blij zijn dat ik uit dat kloteland ben en van dat triestig depressief en jaloers volk. |
|
![]() |
![]() |