![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwaliteit van de producten. Tot nu toe onbewezen stelling. Dienstverlening? Wat verwacht u van een supermarkt? In de plaatselijke Aldi zijn de kassiersters vriendelijk. Als een product slecht was of beschadigd, krijg je steeds een nieuw. Zonder kasticket en zonder gedoe. Dan vraag ik mij af: wat wilt u nog meer? Paaldansende kassiersters of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd een feest om die thuis dan levend te koken in water met selder peper en look. Ik krijg al water in de mond. Voor mij hoeven die Cora van Mora toestanden niet, is eerder om te kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken wat bedrijven die (willen) leveren aan Aldi. Allemaal zeggen ze dat hun beste kwaliteit soms nog niet goed genoeg is boor Aldi. Wat Aldi niet wil, verkopen ze dan maar aan pakweg Carrefour.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas dat kan je, maar als je van mij tourteau (grote ronde krab) gaat geproefd hebben zal dat wel een mijlpaal in gastronomie zijn (voor relatief weinig geld)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ermee te maken krijgt, weet dat Aldi hoog mikt naar kwaliteit en laag naar prijs. Alleen zijn de bestelde hoeveelheden dermate groot, dat het toch winstgevend wordt voor een fabrikant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan lang geleden toen ik oesters ging kopen op de zaterdagmarkt in Sluis. Verbaasde Hollanders vroegen me hoe ik die klaarmaakte. Toen ik zei gewoon opensteken en rauw opeten met eventueel wat peper en citroen (hoeft niet) dan keken ze me aan met een walg gevoel.
Ondertussen is er Sergio gekomen maar Holland is nog steeds geen mijlpaal in de gastronomie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen wil leveren voor Aldi wegens de te hoge eisen. Enkel de groten in hun sector kunnen dat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien "good for the man" zeggen ze daar. En ik moet zeggen dat er iets van waar is. Laatst gewijzigd door Gipsy : 6 april 2014 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() ik kan dat van groenten en fruit wel met concrete voorbeelden staven.... maar ik ga me daar echt niet mee bezighouden. maar vergelijk zelf maar eens de prijzen. Een voorbeeldje bakje aardbeien van 500 gr aldi kost nu meer dan 3 e en bij Carrefour net geen 2 euro.
Als jullie pizza's en lasagnes van den aldi lekker vinden des te beter.... Ik verkies ook de echte cola en niet de rommel van Aldi die er moet voor doorgaan. Het zou het laatste zijn waar ik op zou besparen mocht ik dat ooit nodig hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Noord-Zuid transfers moeten toch met iets betaald worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zoveel alternatieven voor de zogezegde "echte" cola. Iedere supermarkt heeft haar eigen huismerk. Daarnaast hebben ook een aantal brouwerijen hun eigen cola. En er is natuurlijk ook Pepsi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lol, zowat iedereen winkelt tegenwoordig bij Aldi ![]() |
|
![]() |
![]() |