![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zal maar al een verhuisfirma kopen zeker want die gaan allemaal weg. Laat ons hopen voor de PVDA dat ze de jobs hier laten. Brand maar een kaars dat ze blijven of doen ze dat niet bij de communisten? Een kleine hint: ik zou verhuizen en mijn bedrijven stoppen.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 19 september 2004 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verdien veel geld, zonder dat ik er erg veel moet voor doen : Das pas intelligent!!! ![]() Dat jij erg voldaan bent van jezelf heb ik nu wel reeds door. En voor mijn part mag jij de president van de verenigde staten geweest zijn op je 15de, dat geeft je nog geen recht om een gehele generatie te stigmatiseren als dommerikken. Laatst gewijzigd door headinajar : 20 september 2004 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=headinajar]Niet echt, vriend. Maar eigenlijk zijn dat uw zaken niet.
Ik verdien veel geld, zonder dat ik er erg veel moet voor doen : Das pas intelligent!!! ![]() Kennis is met twee "nn" Voor de rest zever, volgens mij zit jij aan de dop hoofd in een bokaal. Parkeermeter gekraakt? Drinkgeld van boma gekregen? Bonnetjes van de aldi gespaard? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 september 2004 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ben geweest, op uw vraag dan nog wel. Dus is het ...nu gij... hersens in een formol bokaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als ik jouw posts op dit forum zo lees, begin ik me toch ernstig vragen te stellen bij jouw volwassenheid. Jij doet me eerder denken aan een 14-jarige om eerlijk te zijn. Trouwens als jouw generatie dan toch zoveel intelligenter is dan die "achterlijke" jeugd van tegenwoordig, waarom kom je dan een forum volposten waar de grote meerderheid van de leden jonger dan 25 is? Wat is daar de bedoeling van eigenlijk? Leg me dat eens uit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door headinajar : 21 september 2004 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De staat heeft me al mijn spaargeld van vroeger afgenomen door overmatige belasting op minimumloon.Zo een miljoen frankskens, ooit verdiend in een beter betaalde job. In de veronderstelling dat ik per maand 500 fr overhoud op mijn dop, wat niet het geval is, moet ik nog een paar honderden jaren doppen voor de staat mij mijn spaargeld teriggehaald heb. De staat die omstandigheden schept of in stand houdt waarin het werken onmogelijk gemaakt wordt, in de lage-lonensector, door overbelasting, is pervers, absurd, crapuleus en ongrondwettelijk. Met andere woorden: neo-liberaal, wat rijmt op illegaal. Inplaats van op armen-jacht te gaan, grote armen- bestrijder, ga naar Afghanistan op jacht naar Osama. Eno2 Laatst gewijzigd door eno2 : 21 september 2004 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat nu eenmaal slecht in de wereld,en we hebben daar allemaal verlies aan. Op een dag zal het beter gaan,en verdwijnen onze zwarte gedachten mss. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Neo-liberalen zijn tegen al dit soort regels. Uw besluit is dus fout en kan alleen maar ingegeven zijn door dogma's over het asociaal zijn van liberalen. Sociaal is illegaal. En dat rijmt niet alleen, dat snijdt zelfs hout.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik "FU" groet u tot nooit meer terug. Vaarwel en probeer uwe brommer nu eens zelf in gang te krijgen en laat die bonnetjes van de aldi liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herhaal mijn vraag : Waar in godsnaam heb ik gezegd dat iemand die iets anders dan "digitaal" werk doet minderwaardig zou zijn of zoiets???? Nu ben je toch dingen aan het fantaseren die er niet zijn? Zit je soms aan een of andere medicatie of drugs? Citaat:
Kun je hier online doen : http://www.vacature.com/scripts/mens...?headingid=351 Op die online-test haal ik tussen 25 en 30... net niet genoeg om lid te worden. ( Maar daar neem ik genoegen mee ![]() Ben ik nu een domme kloot om ik niet bij de hoogste categorie zit? Mijn eerste werkgever hadden ze ooit eens gevraagd om bij die mensa-club te komen, maar hij was eigenlijk intelligent genoeg om met die zever niet mee te doen. Eigenlijk vind ik da erg dwaas : een clubke van mensen met een hoog IQ. Op andere intelligentie-vormen dan IQ scoren die mannen dan soms weer zeer beneden pijl. Tja, denken dat je beter bent dan de rest omdat je een hoger IQ hebt, bewijst eigenlijk dat je nogal een laag EQ hebt. Citaat:
Citaat:
Ikke rijt wech me mijne kamino in gabbberr-jogging gaan hakken op de biets en bokkelkes plakken... ikke dom nie goe bezig... ![]() Enfin, sjans dat de meerderheid van de mensen van uw generatie (zeker die die zelf kinderen hebben) het niet echt eens zullen zijn met U, want hoe kun je nu zeggen dat je eigen kinderen allemaal dom zijn (tenzij je zelf geen kinderen hebt)? Hiermee beledig je dan eigenlijk je eigen generatie ook die ons heeft grootgebracht... Laatst gewijzigd door headinajar : 22 september 2004 om 09:12. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |