Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2014, 16:55   #61
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ja, zoals in WOII, toen veel Amerikanen zijn gesneuveld voor ONZE vrijheid. De mensen vergeten snel. Trouwens ik leef honderdduizendmaal liever onder Amerikaanse invloed dan onder een islamitisch bewind. Ach, het is tegenwoordig 'in' om de Amerikanen af te breken.
Geloof je dat vrijheidsverhaaltje nu écht? In twee wereldoorlogen is de Europese wereldhegemonie gebroken en is twee maal de Europese crème van die generatie gestorven. De VS namen daarna de hegemonie gewoon over. Het is puur uit eigen geostrategische belangen dat de VS deelnamen aan de wereldoorlogen. Of is het je niet opgevallen dat Europa het schoothondje van de VS geworden is na WOII? Vrijheid mijn kl*ten.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2014, 20:06   #62
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marnik Bekijk bericht
Geloof je dat vrijheidsverhaaltje nu écht? In twee wereldoorlogen is de Europese wereldhegemonie gebroken en is twee maal de Europese crème van die generatie gestorven. De VS namen daarna de hegemonie gewoon over. Het is puur uit eigen geostrategische belangen dat de VS deelnamen aan de wereldoorlogen. Of is het je niet opgevallen dat Europa het schoothondje van de VS geworden is na WOII? Vrijheid mijn kl*ten.
Er is geen enkele Amerikaan die mijn vrijheid beknot. Ik doe wat ik wil en ik denk wat ik wil.
Oud 21 juni 2014, 07:20   #63
averechts
Partijlid

averechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Er is geen enkele Amerikaan die mijn vrijheid beknot. Ik doe wat ik wil en ik denk wat ik wil.
En dankzij onze , toegegeven niet perfecte, versie van democratie mag je dat ook doen.
Hier krijg je maximaal andere gedachten op je hoofd , in de door de VS gedomineerde gebieden krijg je drones op je hoofd!
Oud 22 juni 2014, 08:26   #64
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terugkeer Syriegangers mag wat kosten
Gewoon GEEN toegang meer verlenen met de wijze woorden: Ga op een ander de boel verzieken.

Hebben wij daar eigenlijk zaken mee dat die oorlogje aan het spelen zijn in 'eigen' land? Ik dacht het niet.

Maar ja wat doen we eraan, grenzen/deuren wagenwijd openzetten dacht ik?
Oud 22 juni 2014, 09:07   #65
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door averechts Bekijk bericht
En dankzij onze , toegegeven niet perfecte, versie van democratie mag je dat ook doen.
Hier krijg je maximaal andere gedachten op je hoofd , in de door de VS gedomineerde gebieden krijg je drones op je hoofd!
De lucht in België zou dan zwart moeten zien van de drones, met al die Amerikahaters.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 juni 2014 om 09:12.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2014, 09:50   #66
Holger Danske
Burger

Standaard

Citaat:
‘Dat is wat de islam voor je doet’

Roger is streng voor zijn zoon. ‘“Zie je nu wel, Harris”, zal ik zeggen. “Kijk naar uw gekwetste benen en prent het goed in je hoofd. Misschien blijf je voor altijd gehandicapt. Dat is wat de islam voor jou heeft gedaan.” Het zijn ook niet zijn mooie moslimbroeders die hem in Turkije zullen gaan halen. Maar wij, zijn familie van ongelovigen.
Racistische nikkers.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 07:34   #67
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Is castratie geen betere oplossing , als ik uw mening volg ??
Natuurlijk, maar dit staat gelijk met ongewilde massaverminking. Het is zo goed als zeker, dat de mensenrechten organisaties daar niet mee zullen kunnen instemmen. Niet alleen dit maar hoeveel tijd zouden de 'Wereldwijde' democratieën erover doen, alvorens ze tot een eenzijdig akkoord zouden komen, wel te verstaan: in deze richting?

Het is wel spijtig want: dit zal er ons op termijn toe verplichten (zoals het t.a. steeds is geweest) om geregeld de demografische ontsporingen, met georganiseerde afslachtingspartijen, te reguleren.

Voorbeelden hiervan, bij de vleet; o.a.
WO 1 en 2, 'Vietnam', 'Indochina' en als 'least but not at last': Hetgeen sinds decennia afspeelt in Noord-Afrika'. Alsof 'Allah' van mijn gedacht is en de finale oplossing, in beperkte kom al heeft ingericht. En de 'moslima', maar blijven kweken. Allen afzonderlijke (als het ware): Miseriefabriekjes!!!
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 09:16   #68
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske Bekijk bericht
Racistische nikkers.
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de...Bstrijder.html
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140620_01149076

Je was de bron vergeten

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be