![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach kom, zeg! Neem nu onze forumgenoot BelgianKurd die zelf zegt "moslim van geboorte" te zijn, maar niet (meer) praktiserend gelovig. Alsof je zo'n mensen niet kan onderscheiden van extremistische, fundamentalistische, raaskallende jihadi's!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mij maakt het niet ui, extreem of niet. Allemaal weg. Geen moslims in mijn buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En gelukkig mogen moslimkinderen nog "onze" schoolboeken gebruiken, waarin biologie, aardrijkskunde, geschiedenis, enz., niet "aangepast" worden om te passen in hun religieus wereldbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Daarbij, valt het op dat hun cultuur, aan het leven minder waarde hecht dan wij Westerlingen!. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() En hoe gaat men bij de Syrische vluchtelingen onderscheid maken tussen strijders en slachtoffers? Is het de bedoeling dat de vluchtelingen voorgoed in Europa blijven? Welke investeringen op lange termijn doen wij? Welke scholen worden bijgebouwd? Waar komen er nieuwe bedrijven bij?
Wat gaat men doen met strijders die in het bezit zijn van een Belgisch paspoort en terug van strijd komen? Op "vakantie" gaan naar Syrië ? Is er enige controle gaande? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is castratie geen betere oplossing , als ik uw mening volg ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Roma's onder de roma's" http://www.huizetriest.be/File/Roma_onder_de_Romas.pdf "Er worden ook heel dikwijls en al generaties lang relaties aange- gaan binnen dezelfde familie. Met de gekende gevolgen! Mensen met een matig mentale handicap, huwen en hebben vele kinderen. Soms had ik de indruk: ‘Ik leef hier tussen de mentaal gehandicapten’. Soms kwam het bij mij op, men heeft hier nood aan een sterilisatie- programma, maar ik durf dit bijna niet neerpennen omdat het gevaar er in zit dat men gewoon alle Roma’s zou gaan steriliseren. Kijk maar naar de politiek die gevoerd wordt in de scholen. Roma dus bijzonder onderwijs! Trouwens het verwonderde mij ook niet om daar omringt te worden door vele mensen met een handicap." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Barbaren zijn het !! https://www.youtube.com/watch?v=SMrJ...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 juni 2014 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Neem mij niet kwalijk, maar ben jij nu echt zo goedgelovig? De wereld zit vol met komedianten.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 juni 2014 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Vond ook haar non-reactie op mijn foto van die libanese extremistische, fundamentalistische, raaskallende jihadi treffend.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En laten we eerlijk zijn , alle monstertjes die nu tegen ons vechten zijn door de CIA of de VS geschapen ! Herinner u de Taliban met Osama in Afghanistan tegen de Russen , Sadam Hoessein was ook een goed vriendje en eigelijk iedere dictator die danste naar de Amerikaanse pijpen ! Met alle rrespect voor uw mening maar het is net de Amerikaanse agressieve buitenlandpolitiek die ons veel shit heeft gebracht !
![]() |
![]() |
#57 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zie het echt somber in voor onze samenleving ondanks dat ik vroeger nog een optimistische visiee had!
Uw waarheid,mijn waarheid maar wat is DE WAARHEID? Die zal daar wel ergens tussenin liggen zeker? Laatst gewijzigd door averechts : 18 juni 2014 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 juni 2014 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor uw menig.
Uw waarheid,mijn waarheid maar wat is DE WAARHEID? Die zal daar wel ergens tussenin liggen zeker? Laatst gewijzigd door averechts : 18 juni 2014 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde geloof ik niet dat er in deze clash ook maar 1 winnaar zal zijn , alleen maar verliezers ! Maar de mensheid heeft het geweldig talent om niets te leren van zijn fouten . GEschiedenis is herleid tot een sprookjesboek met gruwelijke verhalen en meer niet
![]() |