Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2014, 12:16   #41
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Omdat er geen enkel middel is om de jihadi van de zogenaamde gewone moslim te onderscheiden.
Ach kom, zeg! Neem nu onze forumgenoot BelgianKurd die zelf zegt "moslim van geboorte" te zijn, maar niet (meer) praktiserend gelovig. Alsof je zo'n mensen niet kan onderscheiden van extremistische, fundamentalistische, raaskallende jihadi's!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 12:17   #42
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Mij maakt het niet ui, extreem of niet. Allemaal weg. Geen moslims in mijn buurt.
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 12:20   #43
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
De Islam hoort gewoon niet thuis in Europa. Gedurende de middeleeuwen hebben we getracht de Islam weg te houden. Gaan we dan nu opeens vrijwillig alles Islamitisch maken. Dan denk ik weer aan de schoolboekenkwestie...
Maar dat het woord "paus" niet mag genoemd worden in orthodox-joodse schoolboeken stoort je niet? Dat men daar voor een "plus"-teken geen kruisje mag schrijven omdat dat een christelijk symbool is, ook niet? Mij niet, hoor: ze doen maar. Maar wees daar dan wel consequent in.
En gelukkig mogen moslimkinderen nog "onze" schoolboeken gebruiken, waarin biologie, aardrijkskunde, geschiedenis, enz., niet "aangepast" worden om te passen in hun religieus wereldbeeld.
Oud 15 juni 2014, 12:20   #44
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Mij maakt het niet ui, extreem of niet. Allemaal weg. Geen moslims in mijn buurt.
Gat in de markt: een moslimdetector!
Oud 15 juni 2014, 12:25   #45
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Maar dat het woord "paus" niet mag genoemd worden in orthodox-joodse schoolboeken stoort je niet? Dat men daar voor een "plus"-teken geen kruisje mag schrijven omdat dat een christelijk symbool is, ook niet? Mij niet, hoor: ze doen maar. Maar wees daar dan wel consequent in.
En gelukkig mogen moslimkinderen nog "onze" schoolboeken gebruiken, waarin biologie, aardrijkskunde, geschiedenis, enz., niet "aangepast" worden om te passen in hun religieus wereldbeeld.
Eerlijk : maakt me niets uit.
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 13:11   #46
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach kom, zeg! Neem nu onze forumgenoot BelgianKurd die zelf zegt "moslim van geboorte" te zijn, maar niet (meer) praktiserend gelovig. Alsof je zo'n mensen niet kan onderscheiden van extremistische, fundamentalistische, raaskallende jihadi's!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 13:15   #47
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ja wat nu? Alle moslims voor de keus stellen: zich bekeren of oprotten?
De 'schild en vriend' aanpak, vind ik wel leuker en zou zelf pedagogische nevenwerkingen kunnen vertonen.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2014, 23:06   #48
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Een kogel in een kinderlijfje is wel dodelijker dan een steen tegen een tank of zelfs tegen een soldaat in gevechtstenue en met helm.
Een kogel door een moslim kinderlijf, is op termijn mogelijk mensenlevens redden en niet alleen moslimlevens!!!

Daarbij, valt het op dat hun cultuur, aan het leven minder waarde hecht dan wij Westerlingen!.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2014, 08:27   #49
Peche
Banneling

Standaard

En hoe gaat men bij de Syrische vluchtelingen onderscheid maken tussen strijders en slachtoffers? Is het de bedoeling dat de vluchtelingen voorgoed in Europa blijven? Welke investeringen op lange termijn doen wij? Welke scholen worden bijgebouwd? Waar komen er nieuwe bedrijven bij?

Wat gaat men doen met strijders die in het bezit zijn van een Belgisch paspoort en terug van strijd komen? Op "vakantie" gaan naar Syrië ? Is er enige controle gaande?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2014, 19:12   #50
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Een kogel door een moslim kinderlijf, is op termijn mogelijk mensenlevens redden en niet alleen moslimlevens!!!

Daarbij, valt het op dat hun cultuur, aan het leven minder waarde hecht dan wij Westerlingen!.
Is castratie geen betere oplossing , als ik uw mening volg ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2014, 20:34   #51
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Is castratie geen betere oplossing , als ik uw mening volg ??
Inteelt verbieden zou al een eerste stap zijn, moslims zouden dan over tijd wat slimmer moeten worden. De Roma zijn ook zo van die inteelters.

"Roma's onder de roma's"
http://www.huizetriest.be/File/Roma_onder_de_Romas.pdf

"Er worden ook heel dikwijls en
al generaties lang relaties aange-
gaan binnen dezelfde familie. Met
de gekende gevolgen! Mensen
met een matig mentale handicap,
huwen en hebben vele kinderen.
Soms had ik de indruk: ‘Ik leef hier
tussen de mentaal gehandicapten’.
Soms kwam het bij mij op, men
heeft hier nood aan een sterilisatie-
programma, maar ik durf dit
bijna niet neerpennen omdat het
gevaar er in zit dat men gewoon
alle Roma’s zou gaan steriliseren.
Kijk maar naar de politiek die gevoerd
wordt in de scholen. Roma
dus bijzonder onderwijs! Trouwens
het verwonderde mij ook
niet om daar omringt te worden
door vele mensen met een handicap."
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 00:18   #52
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van een steen tegen uw kop kunt ge even goed dood gaan als een kogel.
Vast en zeker !
Barbaren zijn het !!

https://www.youtube.com/watch?v=SMrJ...layer_embedded
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 00:18   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van een steen tegen uw kop kunt ge even goed dood gaan als een kogel.
Dubbel.

Laatst gewijzigd door daiwa : 17 juni 2014 om 00:19.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 08:42   #54
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Neem mij niet kwalijk, maar ben jij nu echt zo goedgelovig? De wereld zit vol met komedianten.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 juni 2014 om 08:42.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2014, 11:43   #55
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Neem mij niet kwalijk, maar ben jij nu echt zo goedgelovig? De wereld zit vol met komedianten.
Vond ook haar non-reactie op mijn foto van die libanese extremistische, fundamentalistische, raaskallende jihadi treffend.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2014, 14:39   #56
averechts
Partijlid

averechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Proficiat dat u tegen Amerika bent. U bent waarschijnlijk ook iemand die niet profiteert van de weldaden van de Amerikaanse technologie en geneeskunde.
U gaat daar een beetje kort door de bocht vrees ik ! Ik zou de buitenlandse onderzoekers in de Vs niet te eten willen geven !
En laten we eerlijk zijn , alle monstertjes die nu tegen ons vechten zijn door de CIA of de VS geschapen ! Herinner u de Taliban met Osama in Afghanistan tegen de Russen , Sadam Hoessein was ook een goed vriendje en eigelijk iedere dictator die danste naar de Amerikaanse pijpen !
Met alle rrespect voor uw mening maar het is net de Amerikaanse agressieve buitenlandpolitiek die ons veel shit heeft gebracht !
Oud 18 juni 2014, 15:07   #57
averechts
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Omdat er geen enkel middel is om de jihadi van de zogenaamde gewone moslim te onderscheiden.
En zelfs al geven zij alle juiste antwoorden kunnen zij nog overtuigd aan het liegen zijn. Zij mogen dat om hun geloof te beschermen/verspreiden.
Dus zelfs met de beste leugendetectors kan je de overtuigden er niet uit halen...

Gecombineerd met het feit dat zelfs vele van de gematigde moslims, vanuit hun geloof, eerder de jihadi zullen beschermen dan de veiligheidsdiensten van hun gastland te helpen...

Jullie gemeenschap heeft op die wijze zelf de situatie geschapen waardoor het westen op lange, hopelijk eerder korte, termijn zal inzien dat jullie geloof niet aanvaard kan worden in een Westerse maatschappij en de islam dus iets is wat je, niet noodzakelijk maar daar waar nodig ook met geweld (geen medelijden met moordende en verkrachtende terroristen a.u.b.), bestrijden moet.
Klopt want als je nagaat wie de bomaanslagen hebben gepleegd in Londen en Madrid dan kom je tot de conclusie dat dit geen mannen in lange gewaden en baarden waren maar echt moderne jongens , hier opgegroeid en naar goede scholen geweest , kortweg de ideale buurjongen.
Ik zie het echt somber in voor onze samenleving ondanks dat ik vroeger nog een optimistische visiee had!

Laatst gewijzigd door averechts : 18 juni 2014 om 15:10.
averechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2014, 15:14   #58
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door averechts Bekijk bericht
U gaat daar een beetje kort door de bocht vrees ik ! Ik zou de buitenlandse onderzoekers in de Vs niet te eten willen geven !
En laten we eerlijk zijn , alle monstertjes die nu tegen ons vechten zijn door de CIA of de VS geschapen ! Herinner u de Taliban met Osama in Afghanistan tegen de Russen , Sadam Hoessein was ook een goed vriendje en eigelijk iedere dictator die danste naar de Amerikaanse pijpen !
Met alle rrespect voor uw mening maar het is net de Amerikaanse agressieve buitenlandpolitiek die ons veel shit heeft gebracht !
Ja, zoals in WOII, toen veel Amerikanen zijn gesneuveld voor ONZE vrijheid. De mensen vergeten snel. Trouwens ik leef honderdduizendmaal liever onder Amerikaanse invloed dan onder een islamitisch bewind. Ach, het is tegenwoordig 'in' om de Amerikanen af te breken.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 juni 2014 om 15:16.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2014, 15:16   #59
averechts
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Citaat:
Beste MIauw de bommenleggers in Madrid en Londen liepen niet in lange gewaden rond en hadden geen lange baarden maar droegen moderne kledij , gingen naar goede scholen en gedroegen zich als de ideale buur !
Met alle respect voor uw menig.

Laatst gewijzigd door averechts : 18 juni 2014 om 15:17.
averechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2014, 15:26   #60
averechts
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ja, zoals in WOII, toen veel Amerikanen zijn gesneuveld voor ONZE vrijheid. De mensen vergeten snel. Trouwens ik leef honderdduizendmaal liever onder Amerikaanse invloed dan onder een islamitisch bewind. Ach, het is tegenwoordig 'in' om de Amerikanen af te breken.
Beste Lucas , ik heb niets tegen Amerika maar wel tegen hun politiiek gebaseerd op eigenbelang , strategische en economische doelstellingen en hun constante drang om hun visie te exporteren naar de rest van de wereld . Voor Israel knijpen ze ook vaak een oogje dicht want moest een andere natie zich zo misdragen dan vrees ik ervoor hoor ook al hou ik in beraad dat ze omringd zijn door redelijk wat vijandige staten.
Dit gezegd zijnde geloof ik niet dat er in deze clash ook maar 1 winnaar zal zijn , alleen maar verliezers ! Maar de mensheid heeft het geweldig talent om niets te leren van zijn fouten . GEschiedenis is herleid tot een sprookjesboek met gruwelijke verhalen en meer niet
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be