![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hypocrisie, ik erger me er dood aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Bier erger dan coke? Dat wil ik wel nog even zien.
Als je zat bent, heb je de dag nadien een kater en het is afgelopen Een avondje coke snuiven is het de dagen nadien helemaal niet afgelopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een jointje roken, wat denk je daarvan? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Welke gevolgen heb je dan nog van een lijntje coke in de dagen erna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Welke gevolgen heb je dan nog van een lijntje coke in de dagen erna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() concentratiestoornissen, mogelijk angstaanvallen, hartaanvallen, beroertes...
In ieder geval verschillende elementen die je als autobestuurder kunt missen in het verkeer. Cocaïne heeft een tijdelijk opgewekt gevoel die onmiddellijk opgevolgd wordt door het tegenovergestelde: een intens gebrek aan werk- en levenslust, geïrriteerdheid Dat laatste zorgt ervoor dat U de drang hebt om meer te gebruiken. Wat de gevolgen zijn met meermalig gebruik gaan we nog niet beginnen opsommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar bij langdurig gebruik even schadelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog steeds niet overtuigd, vriend. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan wat stel je dan één lijntje gelijk? Aan een glaasje rode wijn? Aan een pint? Jezelf van de kaart zuipen tot je de wc hebt ondergekotst en de wasmand hebt ondergezeken?
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien is het verslavingseffect van cocaïne vele malen sterker dan bij alcohol. Natuurlijk, wie elke dat zijn pinten nodig heeft, heeft op een bepaald moment ook enorme schade aan zijn lichamelijke ne psychische gezondheid. Laatst gewijzigd door giserke : 27 augustus 2014 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen weet toch al jaren dat madam voor en tijdens de sex een paar lijntjes in haar neus gooit. Zo wat? Dat doen zoveel vrouwen.
Het gaat om haar prestatie in de politiek en daar is wel het een of ander op aan te merken, me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel se, daar ben ik het eigenlijk zo goed als volledig mee eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens alcohol is wel degelijk een hard drug. Dat komt niet voor niets he. Sommige bedwelmende produkten werken verslavender dan anderen, maar in feite wil het niet zeggen dat als je een harddrug gebruikt, zoals in onze contreien alcohol algemeen aanvaard wordt, dat je dan ook per se verslaafd gaat zijn. Met medicijnen heb je hetzelfde. Het hangt van de drug af, maar ook van de gebruiker. Voor alle duidelijkheid, een pintje zal ik wel eens drinken, omdat het legaal is, van de rest blijf ik gewoon af. Nog nooit een jointje gerookt, ik rook sowieso al niet. Ik heb dat allemaal niet nodig om plezier te maken. Stoned rondlopen op werchter, wat heb je daar nu aan. Kan je dan nog van de muziek genieten ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 29 augustus 2014 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Wat zij privé allemaal uitvreet interesseert me niet. Die prestaties zijn inderdaad ondermaats en dat is veel erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Freya mept erop los???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |