Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2014, 12:56   #61
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ge bent er ! ... bijna

ik stelde idd de vraag
Staat die met een fictief adres ? Ik vind korenlaan 12 in brasschaat terug.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 12:59   #62
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Staat die met een fictief adres ? Ik vind korenlaan 12 in brasschaat terug.
zeg, t is toch al goed geweest nu hé

als ik m er zelf had willen insjotten, had ik dat wel gedaan hoor !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 13:00   #63
Anna List
Banneling

Standaard

maar jij antwoordde ook niet ?

waarom werd de evidente mevrouw hoger op de ranglijst overgeslagen ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 19:45   #64
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Mijn allerbeste Robert, je moet je niet zo opjagen. Dat is slecht voor het hart. Waarom je hier de aandrang voelt om een prominent lid van politics.be en daarenboven een autoriteit in het opstellen van interessante enquêtes zo gratuit te schofferen is me niet duidelijk. Zijn bijdrage aan een meer stevige onderbouw van de hier gevoerde argumentaties is nochtans niet minnetjes en de gratis public relations voor onze prins Woef maakt dat men ongetwijfeld tot in het paleis zelve onze argumentaties volgt.
Het antwoord op je vraag is simpel. Dit zogezegd prominent forumlid is in werkelijkheid de grootste aandachtshoer van dit forum. De postings van de man zijn buitengewoon verwarrend, wat hij echt bedoelt kom je nooit te weten. Daarenboven valt het op dat hij veel berichten afsluit met een vraag, hetgeen meteen de volgende reactie garandeert. Aandacht dus. Dat het paleis zijn epistels volgt is goed gevonden maar als republikein kan me dat absoluut niet schelen.
Citaat:
Maak je overigens geen enkele zorg over mijn opinie over Jambon, ik denk echt niet dat ik er ooit een geheim heb van gemaakt dat ik die zeepsmoel met zijn Jommeke coiffure en zijn onnozel glimlachje op zijn door iets te rijkelijk geconsumeerde hoeveelheden Duvel geteisterde façade als mislukte grap zie.
Het zal je niet verbazen dat ik een andere mening toegedaan ben. Eerst en vooral omdat het ontslag van Jambon zou leiden tot de val van de regering, wat totaal onrealistisch is. Je omschrijving van de man oogt pittig maar is feitelijk een zware persoonlijke aanval op een integer politicus. Je poging hem te vergelijken met zuipschuit Daerden is dan ook lachwekkend.

Citaat:
Kijk, nationalisme werkt op mijn lachspieren. Het is een grappig fenomeen. Men maakt zich druk over futiliteiten en gaat die mits een hoop vakkundig gecreëerde mythes een aura van geschiedschrijving geven. Kombineer dat met een sausje van afgunst en het klassieke demoniseren van de andere en je hebt het perfecte recept om een mooie politieke carrière uit te bouwen. Vooral als je competenties het niet mogelijk maken om binnen de normale poliltieke breuklijnen de ladder omhoog te bewandelen.
Dat je nationalisme grappig vindt is nieuw voor mij. Waar welk nationalisme bedoel je feitelijk? Dit van de belgische staat of het vlaams-nationalisme? Bij mijn weten is de eerste stroming verantwoordelijk voor de dood van een paar miljoen mensen. Voor hoeveel dodelijke slachtoffers zijn de vlaams-nationalisten verantwoordelijk? Juist, geen enkele. En jij vindt nationalisme grappig? Ik niet.
Dat je via het nationalisme een mooie politieke carrière kunt uitbouwen is écht een giller. Ikzelf heb door mijn overtuiging een paar benoemingen gemist, maar wat belangrijker is is het feit dat talloze nationalisten na de oorlog gewoon gebroodroofd werden.
Ik moet het hierbij laten maar zal later op de zaak terugkomen.

Laatst gewijzigd door robert t : 22 oktober 2014 om 19:49.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be