![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meen jij dat nu echt dat jij dat als leraar en vader van 7 kinderen niet weet ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 november 2014 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op basis van jouw criteria.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet over een algemeen begrip. Ik ben benieuwd naar jouw mening op basis van jouw eigen criteria.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb echt niet de ambitie om jouw criteria te bepalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag de criteria aan jouw kinderen of aan de kinderen die jij onderwijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een antwoord had op mijn eigen vraag dan zou ik ze jou niet stellen. Het feit dat jij leraar bent fascineert me. Ik ben uitermate benieuwd om te horen of dat jij jezelf een geschikt voorbeeld acht voor jouw kinderen en degenen die jij onderwijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Risico's nemen of honderd uur per week werken doet een onderwijzer echter ook niet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En indien ja, waarom ben je dan aan 7 kinderen begonnen die je je eigenlijk niet kan veroorloven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() och, je kan massa's overheidsopdrachten hebben. Sommige KMO's leven daar op....
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat iemand met 1 loon zoveel kinderen maakt is een probleem. In feite is 1 persoon , met een half-time nu een gezinshoofd dewelke extreem veel kost . Spijtig genoeg kunnen zulke mensen leraar worden . Sperma-donor , compleet afhankelijk van de sociale zekerheid geeft les . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat men de reserves kon omzetten naar kapitaal was echter geen courtesy van Di Rupo, maar omdat men de wet niet snel snel kon invoeren, waarbij ondernemers nog snel gebruik maakten van de wetgeving om te doen wat ze moesten doen. Had men de wet sneller van kracht laten worden, kon je niets doen. Gelukkig was dat niet het geval. Maar wie zegt dat het de volgende keer weer zo zal zijn? Als ze ons willen plukken, zullen ze ons plukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je wenst denk ik mij niet te begrijpen. Ik zeg u dat er in elke sector KMO's zijn die het zeer goed doen op kosten van de staat. Dat gaat niet enkel op voor ambtenaren. En hoeveel zijn er niet met een gecombineerd statuur leraar/ambtenaar en een KMO'tje in bijberoep? Stemmen die per definitie paars of zo? ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 14 november 2014 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |