Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2014, 14:52   #61
Bert de wafel
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je vergeet het belangrijkste.

Slaven worden niet betaald voor hun arbeid. Hoogstens in leven gehouden om te werken, tot meerdere eer en glorie van een baas of koning.

Werknemers worden wél door hun bazen betaald. Bovendien betalen de bazen het bedrag dat ze hun werknemers toekennen ook nog eens aan de overheidsmaffia.
Hoe meer rooien er deel uitmaken van de maffia, hoe meer er aan de maffia moet worden betaald. De maffia deelt het afgetroggelde geld daarna in hoofdzaak uit aan profiteurs die hen aan de macht houden.

Geen h�*�*r op jullie hoofd denkt er aan om d�*t aan te klagen.
Neen hoor, jullie vitten er wél op dat "de rijken" niet genoeg zwarten en bruinen te werk stellen. De rode overheidsmaffia voerde zelfs quota in waardoor de zwarten en de bruinen bij voorkeur moeten worden tewerkgesteld. De vuile racisten!
Mijn betoog had voornamelijk de functie om het zwartenpietenverhaal in juiste context te plaatsen.
Door zaken uit zijn context te trekken kom je makkelijk tot vreemde conclusies.

Wanneer je mijnheer Joris CLAESSENS zijn logica in de juiste context giet kom je tot mijn conclusie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert de wafel
Zoals u het stelt zijn alle werknemers slaven van de werkgever of van het grote kapitaal. Slaaf=werknemer.

Moderne slavernij bij Zalando.
http://www.demorgen.be/economie/mode...ando-a1587623/

Citaat:
Een bruto uurloon van 7 euro, één toilet voor honderden arbeiders en bewakers die medewerkers voor de minste fout afsnauwen.
VN: "Moderne slavernij levert 110 miljard euro winst per jaar op"
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-jaar-op.dhtml

Waarom denk jij dat ik een sos ben ? Weer de kracht van veralgemening, de sossenmantra ?

Laatst gewijzigd door Bert de wafel : 17 november 2014 om 14:53.
Bert de wafel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 15:19   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
'k Ben eigenlijk niet mee met wat je bedoeld
Ik weet dat er soms een beetje nadenken te pas komt aan mijn reacties.

Het was nochtans eenvoudig....

Als jij schrijft dat het is alsof Don Quichot zonder Sancho Panza moet vechten tegen de windmolens, dan maak ik daar uit op dat je ervan uitgaat dat alléén tegen windmolens vechten nog minder resultaat heeft dan met twee.
Ja toch?

Daarop reageerde ik met: "er geloofde ook niemand dat de Berlijnse muur en het ijzeren gordijn zouden verdwijnen, en toch zijn ze weg".

Wat weg moet, g�*�*t weg. Met of zonder tegen windmolens te vechten. Als teveel mensen ergens tegen zijn verdwijnt het. Is het niet vroeg, dan laat, maar verdwijnen zal het. Dat is vooralsnog niet het geval met zwarte piet. De voorstanders van zwarte piet zijn ver in de meerderheid. Bovendien gaat het niet om een levensbelangrijke kwestie maar om een traditie waar geen wreedheden of geweld aan te pas komen.

Zwarte piet hoort bij een traditie en heeft niets met racisme te maken. Een traditie die in de grond niet verschilt van andere (christelijke) tradities. Ook maar allemaal afschaffen omdat de ene of andere lul daar plots aanstoot aan neemt?

Wat mij het meest stoort is dat ik dezelfden die op hun achterste poten staan uit verontwaardiging omdat zwarte piet zwart is, NOOIT andermans tradities hoor bekritiseren, zoals daar zijn:

-het uithuwelijken van kinderen aan kerels die hun grootvader kunnen zijn,

-de genitale verminking van meisjes en vrouwen, -

-het stenigen van vrouwen die de eer van hun familie schonden omdat ze, bijvoorbeeld, verkracht werden,

-het ophangen van homo's,

-het onthoofden van iedereen die zich niet wil onderwerpen aan de godsdienstwaanzin van ISIS, enz...

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 november 2014 om 15:40.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 15:32   #63
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 15:37   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals u het stelt zijn alle werknemers slaven van de werkgever of van het grote kapitaal. Slaaf=werknemer.
IK stel niet dat alle werknemers slaven zijn van een werkgever. Integendeel. Ik zei dat slaven NIET betaald worden en werknemers wél. JIJ stelt dat werknemers slaven zijn van hun werkgever.

Het klopt dat er in de wereld nog veel mensen worden uitgebuit, maar dat heeft met onze traditie van zwarte piet geen éne moer te maken. De zwarte pieten van Sinterklaas zijn zonder uitzondering BLANKE VRIJWILLIGERS , die zich, om welke reden dan ook, vermommen en verkleden, net als Sinterklaas, maar die geen vlieg kwaad doen. Integendeel.

Jouw soort heeft er alleen problemen mee dat de "rijke baas Sinterklaas" een zwarte piet voor zich laat werken als knecht. Als hij een blanke door de schouwen liet kruipen zouden we jouw soort niet horen piepen. Wie zijn dan eigenlijk de racisten?

Maar als er irl zwarten worden geweerd door de "bazen" staan jullie even goed op de eerste rij om "racisme en discriminatie" te schreeuwen.
Weten jullie nog wel wat jullie willen? Of welke "bazen" jullie in de kont kruipen?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 november 2014 om 15:41.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 15:52   #65
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Het is meer en meer te gek aan het worden.

Anti-racist dreunt minderjarige blanke meisjes tegen de vlakte... Omdat anti-racist denkt dat ze zwart is en zwart zijn zou racisme zijn... Of hoe zit het nu eigenlijk ???

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rte-Piet.dhtml
Een 31-jarige man heeft tijdens de Sinterklaasintocht in het Nederlandse Almelo een meisje van 15 mishandeld dat als Zwarte Piet verkleed was. Dat meldt De Telegraaf.

De mishandeling vond zaterdag plaats op de Rosa Luxemburgstraat, meldt de politie vandaag. Tegenover het meisje liet de man zich op straat uit over de naar zijn mening racistische aspecten rond Sinterklaas en Zwarte Piet. Daarna sloeg hij het Zwarte Pietje.
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 17 november 2014 om 15:53.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 16:04   #66
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Bart de Wever is geen sos. Ik wil ook wel eens een zwarte sinterklaas CEO en witte piet in dienst zien.
En een witte piet met op zijn truitje: OCMW.
De rest van die pietendiscussie is toch zoooo zielig... Hoefde niet eens te beginnen. Met wat zijn we weer bezig, gewoon in afwachting van de volgende soortgelijke discussie...
Komt er van als je alle kooien in de zoo open zet, vrijheid en blijheid voor iedereen:
de nieuwe multiculturele wereldmaatschappij!

Laatst gewijzigd door andev : 17 november 2014 om 16:12.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 16:05   #67
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik weet dat er soms een beetje nadenken te pas komt aan mijn reacties.

Het was nochtans eenvoudig....

Als jij schrijft dat het is alsof Don Quichot zonder Sancho Panza moet vechten tegen de windmolens, dan maak ik daar uit op dat je ervan uitgaat dat alléén tegen windmolens vechten nog minder resultaat heeft dan met twee.
Ja toch?

Daarop reageerde ik met: "er geloofde ook niemand dat de Berlijnse muur en het ijzeren gordijn zouden verdwijnen, en toch zijn ze weg".

Wat weg moet, g�*�*t weg. Met of zonder tegen windmolens te vechten. Als teveel mensen ergens tegen zijn verdwijnt het. Is het niet vroeg, dan laat, maar verdwijnen zal het. Dat is vooralsnog niet het geval met zwarte piet. De voorstanders van zwarte piet zijn ver in de meerderheid. Bovendien gaat het niet om een levensbelangrijke kwestie maar om een traditie waar geen wreedheden of geweld aan te pas komen.

Zwarte piet hoort bij een traditie en heeft niets met racisme te maken. Een traditie die in de grond niet verschilt van andere (christelijke) tradities. Ook maar allemaal afschaffen omdat de ene of andere lul daar plots aanstoot aan neemt?

Wat mij het meest stoort is dat ik dezelfden die op hun achterste poten staan uit verontwaardiging omdat zwarte piet zwart is, NOOIT andermans tradities hoor bekritiseren, zoals daar zijn:

-het uithuwelijken van kinderen aan kerels die hun grootvader kunnen zijn,

-de genitale verminking van meisjes en vrouwen, -

-het stenigen van vrouwen die de eer van hun familie schonden omdat ze, bijvoorbeeld, verkracht werden,

-het ophangen van homo's,

-het onthoofden van iedereen die zich niet wil onderwerpen aan de godsdienstwaanzin van ISIS, enz...
Aah , op die manier .
Zo lang er koppigaards zijn die tradities in ere houden zal het nog niet zo snel verdwijnen, zie de voorbeelden van stammen die nu na jaren terug hun oude tradities zien opleven.
Maar jammer genoeg zit u daar met een punt dat er nu nog wel voorstanders zijn, maar dat in vele plaatsen een ander soort publiek de meerderheid heeft, en die zijn geen voorstanders van westerse tradities.

't Tweede deel is dan nog 't ergste van al, terwijl ze hier Zwarte Piet aanhalen als zowat een slaaf is er een paar uur vliegen van hier echte slavernij dagdagelijkse realiteit voor veel mensen, de meest gruwelijke zaken gebeuren daar onder de neus van de anti-Pieten, waar zijn ze dan met hun protest tegen de slavernij?
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 17 november 2014, 16:07   #68
Bert de wafel
Partijlid

Standaard

Citaat:
Met U verwijs ik natuurlijk naar de heer CLAESSENS Joris

U, Knuppel bent het spoor bijster geraakt.

Citaat:
IK stel niet dat alle werknemers slaven zijn van een werkgever. Integendeel. Ik zei dat slaven NIET betaald worden en werknemers wél. JIJ stelt dat werknemers slaven zijn van hun werkgever.

Het klopt dat er in de wereld nog veel mensen worden uitgebuit, maar dat heeft met onze traditie van zwarte piet geen éne moer te maken. De zwarte pieten van Sinterklaas zijn zonder uitzondering BLANKE VRIJWILLIGERS , die zich, om welke reden dan ook, vermommen en verkleden, net als Sinterklaas, maar die geen vlieg kwaad doen. Integendeel.

Jouw soort heeft er alleen problemen mee dat de "rijke baas Sinterklaas" een zwarte piet voor zich laat werken als knecht. Als hij een blanke door de schouwen liet kruipen zouden we jouw soort niet horen piepen. Wie zijn dan eigenlijk de racisten?

Maar als er irl zwarten worden geweerd door de "bazen" staan jullie even goed op de eerste rij om "racisme en discriminatie" te schreeuwen.
Weten jullie nog wel wat jullie willen? Of welke "bazen" jullie in de kont kruipen?
Zover ik weet heb ik zelfs mijn mening over het zwartepietenvehaal niet meegedeeld.
Citaat:
De context waar (-de meester-knecht verhouding-) naar verwezen wordt door tegenstanders van Zwarte Piet is die van slavernij

Wat vind jij trouwens van Putin's betoog over de Islam in Rusland ?

Citaat:
“In Rusland leven we als Russen. Elke minderheid, van overal, die wil leven in
Rusland, om te werken en te eten in Rusland, spreekt Russisch, en moet de
Russische wetten respecteren.

Als ze de sharia prefereren, en het leven leiden van een moslim, dan
adviseren wij hen om naar die plaatsen te gaan waar dat de sharia
de staatswet is.
Rusland heeft geen islamitische minderheden nodig. Minderheden hebben
Rusland nodig, en we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of
proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.

Het maakt niet uit hoe hard ze roepen ‘discriminatie’. We tolereren geen
gebrek aan respect voor onze Russische cultuur. We kunnen beter leren van
de zelfmoord van Amerika, Engeland, Nederland en Frankrijk, als we willen
overleven als natie. De moslims zijn die landen aan het overnemen en dat zal
ze niet lukken met Rusland.

De Russische gewoontes en tradities zijn niet compatibel met het gebrek aan
cultuur of de primitieve manier van sharia wetgeving en moslims. Wanneer
dit eervolle wetgevend lichaam denkt aan het maken van nieuwe wetten,
moet het in gedachten hebben de Russische nationale belangen voorop te
stellen, in acht nemend dat de moslims minderheden zijn en geen Russen.”

English:
Vladimir Putin’s speech – SHORTEST SPEECH EVER

On August 04, 2013, Vladimir Putin, the Russian president, addressed the
Duma, (Russian Parliament), and gave a speech about the tensions with
minorities in Russia:

“In Russia, live like Russians. Any minority, from anywhere, if it wants to live
in Russia, to work and eat in Russia, it should speak Russian, and should
respect the Russian laws. If they prefer Sharia Law, and live the life of
Muslim’s then we advise them to go to those places where that’s the state
law.

“Russia does not need Muslim minorities. Minorities need Russia, and we will
not grant them special privileges, or try to change our laws to fit their
desires, no matter how loud they yell ‘discrimination’. We will not tolerate
disrespect of our Russian culture. We better learn from the suicides of
America, England, Holland and France, if we are to survive as a nation.

The Muslims are taking over those countries and they will not take over
Russia. The Russian customs and traditions are not compatible with the lack
of culture or the primitive ways of Sharia Law and Muslims.

“When this honorable legislative body thinks of creating new laws, it should
have in mind the Russian national interest first, observing that the Muslims
Minorities Are Not Russians.”

The politicians in the Duma gave Putin a five minute standing ovation.

Laatst gewijzigd door Bert de wafel : 17 november 2014 om 16:16.
Bert de wafel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 16:22   #69
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert de wafel Bekijk bericht
Met U verwijs ik natuurlijk naar de heer CLAESSENS Joris

Wat vind jij trouwens van Putin's betoog over de Islam in Rusland ?
Ik herhaal hier nog eens Putin's betoog dat dringend door de rest van de niet-islamwereld zou moeten overgenomen worden en uitgevoerd!
Het gaat nu wel over de zwarte pieten maar komt uiteindelijk uit diezelfde multiculturele vuilbak waar men ons ingestopt heeft.
Einde gezaag en gezever.
Goed dat je dat nog eens boven haalt...

Citaat:
“In Rusland leven we als Russen. Elke minderheid, van overal, die wil leven in
Rusland, om te werken en te eten in Rusland, spreekt Russisch, en moet de
Russische wetten respecteren.

Als ze de sharia prefereren, en het leven leiden van een moslim, dan
adviseren wij hen om naar die plaatsen te gaan waar dat de sharia
de staatswet is.
Rusland heeft geen islamitische minderheden nodig. Minderheden hebben
Rusland nodig, en we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of
proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.

Het maakt niet uit hoe hard ze roepen ‘discriminatie’. We tolereren geen
gebrek aan respect voor onze Russische cultuur. We kunnen beter leren van
de zelfmoord van Amerika, Engeland, Nederland en Frankrijk, als we willen
overleven als natie.
De moslims zijn die landen aan het overnemen en dat zal
ze niet lukken met Rusland.

De Russische gewoontes en tradities zijn niet compatibel met het gebrek aan
cultuur of de primitieve manier van sharia wetgeving en moslims. Wanneer
dit eervolle wetgevend lichaam denkt aan het maken van nieuwe wetten,
moet het in gedachten hebben de Russische nationale belangen voorop te
stellen, in acht nemend dat de moslims minderheden zijn en geen Russen.”

Laatst gewijzigd door andev : 17 november 2014 om 16:26.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 16:24   #70
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
't Tweede deel is dan nog 't ergste van al, terwijl ze hier Zwarte Piet aanhalen als zowat een slaaf is er een paar uur vliegen van hier echte slavernij dagdagelijkse realiteit voor veel mensen, de meest gruwelijke zaken gebeuren daar onder de neus van de anti-Pieten, waar zijn ze dan met hun protest tegen de slavernij?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 08:36   #71
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

http://www.gva.be/cnt/dmf20141117_01...t-moet-blijven

Mortsel - De discussie over Zwarte Piet is nu ook in België volop losgebarsten. Zo pleit ook het Gelijkekansencentrum voor een andere invulling van Zwarte Piet. Heiko Heyens, een zwarte inwoner van Mortsel, begrijpt de heisa niet. “Ik spéél zelfs heel graag Zwarte Piet.”

Citaat:
Heiko Heyens (34), een trouwe lezer van uw krant, begrijpt de heisa niet. “Ik ben geboren in Indië en heb een zwarte huidskleur. Toen ik negen maanden was, ben ik naar België verhuisd. Als kind kwam Zwarte Piet regelmatig langs bij me thuis en op school, en vanaf het middelbaar mocht ik vaak zelf voor Zwarte Piet spelen. Schmink had ik daar niet voor nodig, behalve dan voor het rood verven van mijn lippen.”

“Ik heb Zwarte Piet nooit als racistisch beschouwd. Integendeel: hij geeft cadeautjes aan de kinderen en maakt ze blij. We hebben op school ook altijd geleerd dat Zwarte Piet zwart is door het roet. En dat hij door heel veel schouwen moet kruipen, zodat er uiteindelijk geen enkel stukje blanke huid meer te zien is. Mensen die zich gediscrimineerd voelen door de figuur van Zwarte Piet, weten te weinig over de Belgische cultuur.”
Nu uiteraard de vraag, is deze man nu een racist of is hij enkel racist als hij zich een in een ander kleurtje laat schilderen?
Want op de duur weet men het niet meer hé...
Oud 18 november 2014, 10:21   #72
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als je beter had gelezen, dat had je kunnen zien dat ik het over een uitzending had die op de NEDERLANDSE TV om 18.00h. werd uitgezonden, namelijk DE WERELD DRAAIT DOOR, waar ik dagelijks naar kijk. Dit is ook het uur waarop vele kinderen nog hun laatste minuutjes TV mogen kijken voordat ze naar boven moesten.
Ik kijk al jarenlang zowat dagelijks naar De Wereld draait door. Dat programma is NOG NOOIT om 18u00 uitgezonden.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 10:23   #73
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Je weet niet waar over het gaat. Het televisie optreden van die Prem waarnaar Circe verwijst gaat over De Wereld Draait Door, een programma in de vroege avond en dat op dat uur zowat het meest bekeken programma van Nederland is.

Stoer.
Tuurlijk, Circe kijkt élke dag! Om 18u00...

Blijkbaar woon ik in een andere tijdszone, want bij mij komt het pas om 19u of 19u30 op tv...
Oud 18 november 2014, 10:52   #74
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Tuurlijk, Circe kijkt élke dag! Om 18u00...

Blijkbaar woon ik in een andere tijdszone, want bij mij komt het pas om 19u of 19u30 op tv...
och! midden in de nacht! en nee daar kijken geen kinderen naar.

en jij kijkt ook dagelijks? en net dat stukje had je gemist?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 11:28   #75
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Nu goed, we onthouden alvast een belangrijke les uit heel de discussie rond zwarte piet. Wanneer tradities als het dragen van een hoofddoek in het gedrang komen, dan moet je verdraagzaam zijn en dit toelaten, zelfs al vindt die traditie haar oorsprong EN HAAR HEDENDAAGSE TOEPASSING in de onderdrukking van de vrouw. Wanneer tradities als zwarte piet in het gedrang komen, omwille van een koloniale oorsprong waar niemand nog het bestaan van afwist, dan moet je verdraagzaam zijn door die traditie naar de prullenmand te verwijzen. Onderdrukking van vrouwen: dik in orde. Volslagen onbekend en tegenwoordig irrelevant koloniaal verleden: moord en brand!! En we laten ons weeral naaien door de politiek correcte gestapo.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 11:37   #76
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Nu goed, we onthouden alvast een belangrijke les uit heel de discussie rond zwarte piet. Wanneer tradities als het dragen van een hoofddoek in het gedrang komen, dan moet je verdraagzaam zijn en dit toelaten, zelfs al vindt die traditie haar oorsprong EN HAAR HEDENDAAGSE TOEPASSING in de onderdrukking van de vrouw. Wanneer tradities als zwarte piet in het gedrang komen, omwille van een koloniale oorsprong waar niemand nog het bestaan van afwist, dan moet je verdraagzaam zijn door die traditie naar de prullenmand te verwijzen. Onderdrukking van vrouwen: dik in orde. Volslagen onbekend en tegenwoordig irrelevant koloniaal verleden: moord en brand!! En we laten ons weeral naaien door de politiek correcte gestapo.
Het is veel erger dan dat. Moslimvrouwen moeten zich als dusdanig herkenbaar maken voor hun moslimbroeders zodat deze laatsten niet hen maar niet moslims lastigvallen. Het is een soort van SS uniform of bruinhemden als je wil. Als niet moslim betekent een hoofddoek een scheiding een maatschappij: vrouwen die wel en vrouwen die niet MOGEN worden lastiggevallen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 12:30   #77
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Wacht maar tot Barack Obama hier lucht van krijgt, dan zal Fry wel heel wat anders verklaren.
Stephen Fry heeft nochtans overschot van gelijk.
Als je met alles moet gaan rekening houden wat mensen als beledigend ervaren dan blijft er uiteindelijk niets over.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 13:04   #78
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
och! midden in de nacht! en nee daar kijken geen kinderen naar.

en jij kijkt ook dagelijks? en net dat stukje had je gemist?
Toen ik nog in sinterklaas geloofde, moest ik al om 19u - 19u30 naar bed... Zoals de meeste kleuters en 6 en 7-jarigen veronderstel ik. En net zoals ik veronderstel dat er niet bepaald véél kleuters en 6 en 7-jarigen geboeid naar De wereld draait door kijken.

En ochgot ja, ik weet niet meer wat Prem precies in welke aflevering van welk programma gezegd heeft. Zo schandalig! Ik schaam mij diep!

(gelukkig weet ik wél nog wanneer het programma begint)

Laatst gewijzigd door SMI94 : 18 november 2014 om 13:05.
Oud 18 november 2014, 13:04   #79
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
U haalt hier inderdaad een hypocrisie aan die verwerpelijk is moest het om een overheidspolitiek gaan. Niet vergeten echter dat er geen beleid is dat Zwarte piet verbiedt. Wel is er een vraag van een niet gouvernementele organisatie, een mening van politici, die mijns inziens het thema politiek misbruiken om in de belangstelling te komen en onbedoeld juist het racisme aanwakkeren ondertussen dat ze een waardevolle traditie rond kinderen en rond geven mee helpen kapot maken. Die mensen hebben echter wel het recht hun mening te uiten. De hysterie daarrond is eveneens teken van een sociale desintegratie en maakt het probleem alleen maar erger.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 november 2014 om 13:07.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 14:16   #80
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Deze man en de talloze positieve reacties daarop zetten jahjah en co voor lul.

Niet pro, niet contra: gewoon plezant. Mag dat?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Mag-dat.dhtml
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be